SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Heel groot, zodra wij een echte lockdown krijgen (dus echt niemand naar buiten of 1 iemand van het gezin) 2 weken tot resultaat en dan nog 2 weken om het uit te laten woeden. Minimaal nog 1 maand dusquote:Op zondag 15 maart 2020 01:47 schreef roos94 het volgende: Mijn hogeschool is tot 1 april gesloten. Ik zit dan in de knel qua afstuderen, hoe groot is de kans dat deze lockdown verlengd wordt tot dieper in april of zelfs mei?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
En geen van de passagiers die begrijpt dat zij zelf wél volop in de gevarenzone zitten? (De chauffeur ook trouwens, misschien als ie een plastic zeiltje zou spannen ietsje minder..)quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In rotterdam is het ook al zo dat je niet meer voorin mag instappen.![]()
![]()
Meer dan de helft van de patiënten op de intensive care is momenteel in NL beneden de 50 geloof ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik ben ook een leek. Maar ik ga die cijfers niet paniekerig uitleggen. Weet ik veel?
Paniek is een slechte raadgever.
Wat ik wel weet.
In Nederland 1 jongen (uitermate zorgelijk dat hij op IC ligt!!!) op 17 miljoen burgers waarbij de 'doden' - oud- zijn.
Wat mij betreft NOG niet zorgelijk, maar blijf waakzaam omdat dit virus erger KAN zijn dan de gewone griep.
(Ik ben 46. M'n ouders 72. Weet niet hoe oud jij bent maar misschien verklaart dat ook wat verschil in zorgen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Sorry, maar veel van de users make op mij die indruk. De algemene tendens op fok lijkt paniek.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar, denk jij niet dat er een verschil is tussen PANIEK (als in wij gaan er allemaal aan) of bezorgdheid (als in wij moeten hier serieus mee omgaan en niet zo laconiek doen)?
De meeste users hier zitten echt in de tweede categorie, maar worden vaak neergezet alsof ze paniekzaaien, totaal de weg kwijt zijn en geen enkel idee hebben waar ze het over hebben. Dat is best jammer, want het maakt het voeren van discussies echt heel moeilijk.
Ik vind dat gevaarlijk.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Waar komt dit vandaan?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laten we elkaar aanvallen, goed plan
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Overigens zijn er op dit moment zo'n 289 van de 1141 IC-bedden bezet dus absoluut nog geen Italiaanse taferelen.blablablabla![]()
Ik vind mensen die doen alsof Severe Acute Respiratory Syndrome - CoV-2 op welke manier dan ook te vergelijken zou zijn met de reguliere seizoensgriep letterlijk levensgevaarlijk en zo dom als het achtereind van een paard.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Sorry, maar veel van de users make op mij die indruk. De algemene tendens op fok lijkt paniek.
Ik vind dat gevaarlijk.![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)alie.html?redirect=1
Ik kan zulke flapdrollen niet meer aanhoren. Zeggen dat het niet vergelijkbaar is omdat het hier niet massaal over de scholen verspreid is. Dus omdat dat nog niet gebeurd is moeten de scholen maar openblijven haha.
En dan die hygiene, laat ik daar maar niet eens over beginnen. Dat riepen we 1,5 maand terug ook. Ja we doen t hier allemaal veel beter dan in China. dus die situatie kan hier niet gebeuren![]()
Die mensen moet je ook gewoon kaltstellen, geen oorlog mee te winnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind mensen die doen alsof Severe Acute Respiratory Syndrome - CoV-2 op welke manier dan ook te vergelijken zou zijn met de reguliere seizoensgriep letterlijk levensgevaarlijk en zo dom als het achtereind van een paard.![]()
Denk wel langer, Wuhan zit nu op 40+ dagenquote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Heel groot, zodra wij een echte lockdown krijgen (dus echt niemand naar buiten of 1 iemand van het gezin) 2 weken tot resultaat en dan nog 2 weken om het uit te laten woeden. Minimaal nog 1 maand dus![]()
Als er in elke fabriek een paar mafklappers zijn die de adviezen om sociale contacten te mijden gewoon in de wind slaan en de helft van de productie besmetten dan blijven er uiteindelijk weinig fabrieken draaien.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De fabrieken stoppen niet tot het moet van de overheid of er geen orders meer komen, of er geen personeel meer is. Of grondstoffen e.d. niet meer te krijgen zijn.
In deze situatie moeten we ook beseffen dat we na de zorg en handhaving ook gewoon een maatschappelijke taak hebben.![]()
Want we lopen 2 weken achterquote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Elan het volgende:
Overigens zijn er op dit moment zo'n 289 van de 1141 IC-bedden bezet dus absoluut nog geen Italiaanse taferelen.![]()
Hier dus hetzelfde, we hebben nog voorstellend om de assemblage in 2 shifts te laten werken,maar het risico van het virus wordt zwaar onderschatquote:Op zondag 15 maart 2020 01:47 schreef Vliegbaard het volgende: [..] Het gevaarlijke vind ik dat we binnen de productie met een vrij kleine groep werken. 4 man per ploeg. Mijn chef is deze week al ziek thuis. Mijn collega gaat vanavond lekker biertjes doen in de stad (Breda schijnt gewoon open te zijn). Ik vermijd de hele week eigenlijk al zoveel mogelijk mensen behalve in de supermarkt. Morgen komt ik mijn collega tegen die mijn hele nek volblaft met virussen waarvan hij niet weet of hij ze heeft en vervolgens besmet hij heel het bedrijf. Wij operators hebben sinds een paar dagen op een A4 best duidelijk aangeplakt staan dat alleen eigen personeel in de controlekamer mag komen. Op 2 dagen tijd zijn de externe firma’s die doodleuk binnen komen wandelen niet op 4 handen te tellen. Zo asociaal zijn we dus blijkbaar.
Die 1141 IC-bedden zijn niet alleen voor Coronalijders bedoeld. 60/70 procent is in gebruik door de regulier ernstig zieken.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Elan het volgende:
Overigens zijn er op dit moment zo'n 289 van de 1141 IC-bedden bezet dus absoluut nog geen Italiaanse taferelen.![]()
Supermarkten, met het verzoek om alleen te pinnen. Waar niemand iets mee doet. Mijn vriendin werkt fulltime achter de kassa en ik maak me daar best zorgen over. Ook als wel iedereen zou pinnen trouwens. Eigenlijk vind ik het gekkenwerk nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dit beleid herkenbaar voor iemand? Bedrijven die er weinig van maken? Op een paar flyers 'handen wassen' na?It's okay to be white![]()
Ik weet hetquote:Op zondag 15 maart 2020 01:56 schreef funnywell het volgende:
[..]
Denk wel langer, Wuhan zit nu op 40+ dagen
Waar is dit aan de orde dan? In Italië mag je gewoon naar de supermarkt en joggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Heel groot, zodra wij een echte lockdown krijgen (dus echt niemand naar buiten of 1 iemand van het gezin) 2 weken tot resultaat en dan nog 2 weken om het uit te laten woeden. Minimaal nog 1 maand dus
Met Lock-Down maak je mensen onnodig bang.blablablabla![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laten we elkaar aanvallen, goed plan"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
we lopen 10 dagen achter op italie.....is de voorspellingquote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Elan het volgende:
Overigens zijn er op dit moment zo'n 289 van de 1141 IC-bedden bezet dus absoluut nog geen Italiaanse taferelen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Dit is Europa over de afgelopen dagen. Vandaag is het verschil van de closed cases gelukkig weer meer richting de recoveries aan het gaan.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
RIVM: de kans dat het in NL komt is NIHILquote:Op zondag 15 maart 2020 01:55 schreef funnywell het volgende:
Ik kan zulke flapdrollen niet meer aanhoren. Zeggen dat het niet vergelijkbaar is omdat het hier niet massaal over de scholen verspreid is. Dus omdat dat nog niet gebeurd is moeten de scholen maar openblijven haha.
En dan die hygiene, laat ik daar maar niet eens over beginnen. Dat riepen we 1,5 maand terug ook. Ja we doen t hier allemaal veel beter dan in China. dus die situatie kan hier niet gebeurenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik bedoelde meer dat Leraren, ouders en kinderen een school kan dwingen om definitief te sluiten. De regering kan wel roepen en willen, maar het is het volk dat uiteindelijk de macht heeft. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat veel leraren gezien de vorige stakingen om andere redenen de minister president de middelvinger geven vanwege de oppas benaming. Waarom zou je les geven als je als tweederangsburgers wordt behandeld met alle risico's inbegrepen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij zijn scholen daar ook vrij in. Getuige de vele scholen die nu de deuren sluiten.![]()
Er werd eerder gezegd dat alleen mensen boven de 70 op de IC zouden belanden, maar dat blijkt toch anders te liggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de patiënten op de intensive care is momenteel in NL beneden de 50 geloof ik.
(Ik ben 46. M'n ouders 72. Weet niet hoe oud jij bent maar misschien verklaart dat ook wat verschil in zorgen.)
Gezonden mensen van in de 30 die elke dag sporten belanden ook op de IC.
Dit zegt men bewust niet teveel?![]()
Een soort van yellow-cab. Geen slecht idee. Ook in andere situaties niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En geen van de passagiers die begrijpt dat zij zelf wél volop in de gevarenzone zitten? (De chauffeur ook trouwens, misschien als ie een plastic zeiltje zou spannen ietsje minder..)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Italië dit Italië zus Italië zo, wij hebben niet zoveel ouderen als daar dus dat moet ons referentiekader helemaal niet zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we lopen 10 dagen achter op italie.....is de voorspellingblablablabla![]()
Mensen die het maar niet willen snappen, of zoals jij 5 minuten geleden letterlijk beweren dat er nog niks is om je zorgen over te maken, dat is pas gevaarlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Sorry, maar veel van de users make op mij die indruk. De algemene tendens op fok lijkt paniek.
Ik vind dat gevaarlijk.
Hou eens op met dat geroep dat mensen paniek zaaien, mensen zijn gewoon realistisch en bezorgd, en dat is ook niet zo gek.It's okay to be white![]()
Dat laatste zal voor een deel vast kunnen gelden idd. Mijn knetteroude achterbuur stond eerder van de week nog met z'n armen wijd van 'kom maar op als het mijn tijd is' en vandaag vond ie het toch wel erg fijn als ik boodschappen voor hem haalde. Paar dagen geleden was het nog 'pff nee joh kan ik zelf wel'.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in de wijkverpleging, moest ff foto's ophalen en ze kwam een stuk of 20 cliënten tegen. Inclusief de gehele scootmobielenclub.
Ik denk dat het hun geen reet kan schelen over het algemeen en ze het risico voor lief nemen.
Dus bij de één daalt het risico wellicht wat langzamer in, de ander kan het risico mss geen reet schelen inderdaad. Mijn ouders gingen van de week nog naar de ouderen-bootcamp (ja dat is een ding![]()
) maar komende week ook niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Gij komt zeker uit Brabant ofnie? (ik wel btw)quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Met "Was je handen en alles komt goed." maak je mensen overmoedig en met fratsen als carnaval en voorjaarsvakanties naar toeristenoorden versnel je de verspreiding tot ver voorbij een nog te meten laat staan managen stadium.quote:
Mensen zijn niet bang genoeg voor de (nood)situatie die ze over zichzelf hebben afgeroepen.![]()
Hier krijg je er nog het communautaire gedoe bij. Misschien de reden waarom veel Vlamingen nog tot de laatste minuut op café gingen, het waren de Walen die op strengere maatregelen aandrongen. Net zoals ze in de VS in het pro- en anti-Trump kamp reageren op voorstellen van de tegenstander..quote:Op zondag 15 maart 2020 01:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat het RIVM van meet af aan ofwel zelf in onzin geloofd heeft of anders gelogen heeft en van daaruit het volk heeft voor(/op)gelicht helpt natuurlijk ook niet mee.. (Al meen ik me te herinneren dat jij met de belgische autoriteiten van doen hebt.)
are we infinite or am I alone![]()
deze cijfers zeggen niks meer omdat er er gewoon niet zoveel getest word......quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef joyvke het volgende:
Dit is Europa over de afgelopen dagen. Vandaag is het verschil van de closed cases gelukkig weer meer richting de recoveries aan het gaan.
[ afbeelding ]woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik word vrijdag 56.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de patiënten op de intensive care is momenteel in NL beneden de 50 geloof ik.
Ik ben het 100% eens met alle maatregelen.
Puur omdat dit virus blijkbaar voornamelijk een bepaalde D'66-getargte (sorry, moest er effe in) groep treft ben ik het NIET eens met een lockdown.
Leef gewoon door. Het treft je toch (of niet), one way or the other.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Hmmm vind ik best ok van je dat soort dingen doet voor je oudere buurman.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zal voor een deel vast kunnen gelden idd. Mijn knetteroude achterbuur stond eerder van de week nog met z'n armen wijd van 'kom maar op als het mijn tijd is' en vandaag vond ie het toch wel erg fijn als ik boodschappen voor hem haalde. Paar dagen geleden was het nog 'pff nee joh kan ik zelf wel'.
Dus bij de één daalt het risico wellicht wat langzamer in, de ander kan het risico mss geen reet schelen inderdaad. Mijn ouders gingen van de week nog naar de ouderen-bootcamp (ja dat is een ding![]()
Nice"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
In NL is dit nog biet eens aan de orde. Een lockdown zal vermoedelijk voor minimaal 4 weken zijn zoniet langer. De kans dat je dan op 1 april weer naar school kan lijkt me daarmee uitgesloten.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is dit aan de orde dan? In Italië mag je gewoon naar de supermarkt en joggen.
Met Lock-Down maak je mensen onnodig bang.![]()
Joggen niet, supermarkt 1 per persoon naar binnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is dit aan de orde dan? In Italië mag je gewoon naar de supermarkt en joggen.
Met Lock-Down maak je mensen onnodig bang.
Of jij moet andere informatie hebbenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Weet ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar dat was ook niet echt het punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging meer over het aantal doden versus recoveries (van de closed cases) ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
deze cijfers zeggen niks meer omdat er er gewoon niet zoveel getest word......~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Ja, ziekenhuizen luiden voor niets de noodklok. Bernhoven (Uden) en JBZ (Den Bosch) hebben code rood ingesteld. Er moet niet veel man meer bijkomen. Uden heeft iets van 14 IC plekken waarvan de helft nu bezet is door Corona-patiënten.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:54 schreef Elan het volgende:
Overigens zijn er op dit moment zo'n 289 van de 1141 IC-bedden bezet dus absoluut nog geen Italiaanse taferelen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dat stukje is zo slechtquote:Op zondag 15 maart 2020 01:55 schreef funnywell het volgende:
En dan die hygiene, laat ik daar maar niet eens over beginnen. Dat riepen we 1,5 maand terug ook. Ja we doen t hier allemaal veel beter dan in China. dus die situatie kan hier niet gebeuren
Dit kan hij nooit met een grote zekerheid zeggen. De afgelopen dagen zijn er heel veel gevallen van besmette kinderen en/of leraren gemeld. Geen idee of (en hoeveel) mensen zij hebben besmet. Het RIVM en de GGD testen nauwelijks en al helemaal niet bij lichte gevallen. De verspreiding kan in Nederland al veel verder zijn dan dat wij weten.quote:Italianen houden zich minder goed aan de hygiënemaatregelen en het virus was er al op scholen verspreid, in tegenstelling tot hier.
Daarnaast vraag ik mij af hoe het in Italië op scholen verspreid kan zijn, want dit zei hij gisteren bij de NOS:Wat is het nou? Kan het wel of niet verspreid worden via kinderen? Indien wel, waarom sluiten wij de scholen niet? Indien niet, hoe zijn dan de kinderen op de Italiaanse scholen besmet?quote:De kans op besmetting bij én van kinderen is nagenoeg nihil, ook op scholen.![]()
Maar zijn er nu in ITalie ook filmpjes van mensen die op straat neervallen, ben ik echt benieuwd naar.![]()
ik denk dat echt ALLES wat het RIVM heeft beweerd over het virus niet klopt....en dat zijn de experts van ons landquote:Op zondag 15 maart 2020 01:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er werd eerder gezegd dat alleen mensen boven de 70 op de IC zouden belanden, maar dat blijkt toch anders te liggen.
Gezonden mensen van in de 30 die elke dag sporten belanden ook op de IC.
Dit zegt men bewust niet teveel?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ja daarom lopen we nu zo achter. Veel mensen hebben die opmerking overgenomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind mensen die doen alsof Severe Acute Respiratory Syndrome - CoV-2 op welke manier dan ook te vergelijken zou zijn met de reguliere seizoensgriep letterlijk levensgevaarlijk en zo dom als het achtereind van een paard.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind mensen die doen alsof Severe Acute Respiratory Syndrome - CoV-2 op welke manier dan ook te vergelijken zou zijn met de reguliere seizoensgriep letterlijk levensgevaarlijk en zo dom als het achtereind van een paard.![]()
Dat was fakenews.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:02 schreef funnywell het volgende:
Maar zijn er nu in ITalie ook filmpjes van mensen die op straat neervallen, ben ik echt benieuwd naar.Groot fan van User Wotte![]()
ja laten we vooral niet naar andere voorbeelden en landen kijken net zoals minister Bruins die niet naar Singapore heeft gekeken hoe ze het wel prima doen daarquote:Op zondag 15 maart 2020 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Italië dit Italië zus Italië zo, wij hebben niet zoveel ouderen als daar dus dat moet ons referentiekader helemaal niet zijn.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
#flattenthecurvequote:Op zondag 15 maart 2020 02:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik word vrijdag 56.
Ik ben het 100% eens met alle maatregelen.
Puur omdat dit virus blijkbaar voornamelijk een bepaalde D'66-getargte (sorry, moest er effe in) groep treft ben ik het NIET eens met een lockdown.
Leef gewoon door. Het treft je toch (of niet), one way or the other.![]()
Onder ouderen is longontsteking samen met hart en vaatziekten eigenlijk zo'n beetje de primaire doodsoorzaak. Dus ergens hebben ze groot gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 02:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zal voor een deel vast kunnen gelden idd. Mijn knetteroude achterbuur stond eerder van de week nog met z'n armen wijd van 'kom maar op als het mijn tijd is' en vandaag vond ie het toch wel erg fijn als ik boodschappen voor hem haalde. Paar dagen geleden was het nog 'pff nee joh kan ik zelf wel'.
https://www.rivm.nl/preve(...)tsteking-bij-ouderenblablablabla![]()
Props to you! Heb al meerdere keren in de Excel sheet gekeken. Zeer mooi opgezet.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:58 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat ik nu trouwens ook merk op het werk is dat iedereen ontzettend paranoia is. Je hoeft maar een kuchje te laten en mijn collega's schrikken op alsof ze in brand staan. Wel lachen trouwens als je voor wil dringen bij de kassa. Gewoon even stevig hoesten en kuchen en ze nemen allemaal de andere kassa.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: