Dit is best waar ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
Tjacka is de Jaap Stam onder de moderators.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dezelfde bazen hij gisteren nog publiek aan het beledigen was moeten nu zijn rotzooi komen opruimen.
Tjacka is de Jaap Stam onder de moderators.
Ik pest je maar maatquote:
Zat van dat soort users te vinden in de scquote:Op zondag 15 maart 2020 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik pest je maar maat(de kroeg is dicht dus dan krijg je vanzelf een vervelende alcoholist)
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
@:Tjacka is net als @:KingRoland een meme-account geworden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al 3 keer wenst niemand hem een fijne nachtrust.
Gaat te snel voor je ?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
BNW ging mij nog goed af, maar ik heb COR niet onder controle helaas.
zo erg daar dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
Je doet het prima makker.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Tjacka het volgende:
lolquote:Op zondag 15 maart 2020 01:15 schreef Elan het volgende:
Morgen horen we of de basisscholen dicht moeten.
Ik hoop dat @:GGMM een beetje kan slapen met dit vooruitzicht.
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor maat laat je niet gekmaken
Waarom de kans dat wij doodgaan is fucking klein.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te stoppen met werken. Ik begin het echt eng te vinden namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |