-2 jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
Nog 10 minuten, en hebben weer een dag overleefd allen!
Ja dan verplaatsen ze het naar de kinderopvang met hun Bso’s daar mogen ze allemaal komen!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?
Respectquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.
Nou ja tegelijkertijd zou het niet eens zo'n verrassing moeten zijn. Het was niet de vraag of, maar wanneer er weer eens zo'n virus zou uitbreken. We hebben het lang volgehouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We leven echt in bizarre tijden.
Had je dit 2 maanden van te voren voorspeld dan had iedereen je voor gek uitgemaakt.
Ja word aan gedacht, genoeg mensen allebei in de zorg of politie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef falling_away het volgende:
Zullen ze wel opvang regelen voor kinderen van zorgpersoneel / politie etc mochten de scholen sluiten?
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Virussen zijn een normaal verloop van de natuur, zeker bij een overvolle en zwakke bevolking.
Niet te stoppen en niet bewust gedaan. Daar heeft de natuur geen hulp bij nodig.
Ga voor de grap nu de stad inquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Zag net stukje van tv van feest van 2 weken geleden, met z'n allen hossen en feesten leek toen nog de normaalste zaak van de wereld en nu lijkt het bijna surrealistisch.
Hoop echt dat dit snel voorbij is.
Oh tappen we uit dat vaatje. Okeequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:52 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik geloof dat dit virus bewust gecreëerd is om of de wereldbevolking te reduceren of om straks een bepaald systeem in te voeren.
Ze hebben vooral veel meer gevallen dan ze detecteren. In Spanje zal waarschijnlijk hetzelfde gebeuren: hun death rate momenteel 2.83%, in Italië was het 9 dagen geleden 3.46%quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:24:58Interessante theorie. Het virus is zo dodelijk in Italië omdat de sociale interactie tussen verschillende generaties zoveel groter is dan in andere landen. Ofwel, veel oudere zonen en dochters komen regelmatig nog bij moeders over de vloer (of wonen er zelfs nog). https://t.co/v8vFARQHDO reageer retweet
Nee, sluiten die handel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar laat ze in godsnaam open die scholen.
Of het de oorzaak van de huidige problemen in Italië is weten we niet, maar feit is wel dat in Italië familie veel langer bij elkaar blijft wonen inderdaad. Iedereen die een klein beetje iets weet over Italië, zou dat wel weten denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:41 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:24:58Interessante theorie. Het virus is zo dodelijk in Italië omdat de sociale interactie tussen verschillende generaties zoveel groter is dan in andere landen. Ofwel, veel oudere zonen en dochters komen regelmatig nog bij moeders over de vloer (of wonen er zelfs nog). https://t.co/v8vFARQHDO reageer retweet
Dit gaat nog zeker zo'n 2mnd door. Kijk maar naar Wuhan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef Elan het volgende:
Zag net stukje van tv van feest van 2 weken geleden, met z'n allen hossen en feesten leek toen nog de normaalste zaak van de wereld en nu lijkt het bijna surrealistisch.
Hoop echt dat dit snel voorbij is.
Alleen zijn ze er hier niet eens voldoende voor ziekenhuispersoneel en huisartsen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat het dragen van mondkapjes voor ons Europeanen weleens eens standaard kan gaan worden. Over een aantal maanden.
Ik neem je Limburgzijn niet serieus als je niet na elke zin een vraagteken postquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook Limburger en volg deze reeks toch af eventjes zegmaar. Ver voordat het in Europa was. Het virus dan.
Boerka'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zomaar het idee dat het dragen van mondkapjes voor ons Europeanen weleens eens standaard kan gaan worden. Over een aantal maanden.
Het zou eerder raar zijn als het niet gebeurde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:53 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet zomaar beweren.
Maar van mij hoef je niets aan te nemen hoor, waarschijnlijk zul je me zien als een maffe complotaanhanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |