Kan nooit dat ie kerngezond was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou in dat artikel staat dat de jongen kerngezond was.
Ja daarom ook onderliggende problemen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou in dat artikel staat dat de jongen kerngezond was.
Ja, 16 jaar, kerngezond en nu in slaap gehouden en aan het zuurstof.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Met de nadruk op was.
Hopelijk knapt ie op na een paar weken aan het zuurstof.
Zo zijn er ook wel eens tieners geweest die na een griep aan de beademing moesten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, 16 jaar, kerngezond en nu in slaap gehouden en aan het zuurstof.
Dat klopt echt heel erg niet.
Ik hoop ook dat hij snel opknapt.
als we zo achter de feiten aan blijven lopen mag daar mei en juni ook nog bij op tellenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
April beschouw ik qua werk en inkomen dan ook al als verloren.
Waarom zou dat niet kloppen? Ook gezonde mensen kunnen in de IC belanden igv corona.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, 16 jaar, kerngezond en nu in slaap gehouden en aan het zuurstof.
Dat klopt echt heel erg niet.
Ik hoop ook dat hij snel opknapt.
Prima keuze.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb net even een serieus gesprek gevoerd met mijn vriendin dat ze maandag belt en dat ze thuis gaat blijven vanwege haar zwakke longen
Welja kan ik de komende tijd veel werken in de supermarkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Ja. maar de laatste 2 weken waren toch al vakantie
Waarom zou dat niet kunnen, volgen jou?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan nooit dat ie kerngezond was.
Het is iig al beter voor de volgende golf dus ik zou t moment aangrijoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is ook een mooi moment om te stoppen, maar het leed in mijn longen lijkt geschied vrees ik.
Nee zo bedoel ik het niet en ik verdenk jou daar ook niet van. Mocht het je geruststellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #258 aantal posts: 110.000
en
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #258 aantal posts: 110.000
Wel jammer dat je nu net doet alsof ik sta te springen om hogere getallen. Ik hoop van harte dat ik er helemaal naast zit. Liever dat ik er naast zit, dan dat het RIVM en de overheid honderden of zelfs duizenden levens op het spel zet.
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:10:50Zojuist berichtte Khadija Arib mij telefonisch dat GEEN van de andere partijen - behalve @PartijvdDieren - ons verzoek voor een spoeddebat steunt. Alle politici die stoer blijven roepen dat de scholen maandag dicht moeten hebben dus KILO’S BOTER op het hoofd. Wát een hypocrisie! https://t.co/WKgPDZ3jZO reageer retweet
Er zijn heel wat artikelen voorbij gekomen en ik ga geen 7 deeltjes terugscrollen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat lees ik niet in dat artikel maar misschien lees ik wel op zn brabants
Kanttekening daarbij was dat dat vooral mensen uit de eerste kleinere 'carnavals' golf was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is het eerste positieve nieuw dat ik sinds lange tijd lees.
don't feed the trollquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen, volgen jou?
Tenenkrommend dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:10:50Zojuist berichtte Khadija Arib mij telefonisch dat GEEN van de andere partijen - behalve @:PartijvdDieren - ons verzoek voor een spoeddebat steunt. Alle politici die stoer blijven roepen dat de scholen maandag dicht moeten hebben dus KILO’S BOTER op het hoofd. Wát een hypocrisie! https://t.co/WKgPDZ3jZO reageer retweet
GroenLinksquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:10:50Zojuist berichtte Khadija Arib mij telefonisch dat GEEN van de andere partijen - behalve @:PartijvdDieren - ons verzoek voor een spoeddebat steunt. Alle politici die stoer blijven roepen dat de scholen maandag dicht moeten hebben dus KILO’S BOTER op het hoofd. Wát een hypocrisie! https://t.co/WKgPDZ3jZO reageer retweet
heeft Khadija Arib het misschien niet verstaan? Haar Nederlands is niet al te bestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
Een beetjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet en ik verdenk jou daar ook niet van. Mocht het je geruststellen.
Exact wat ik vanmiddag dacht mvt Schipholquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog even en Nederland hoeft geen maatregelen meer te treffenalles is in een lockdown dus wij automatisch ook.
Weten we ook meteen waar we aan toe zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kanttekening daarbij was dat dat vooral mensen uit de eerste kleinere 'carnavals' golf was.
Maar dat de 2e, veel grotere golf nu bezig is door heel Nederland.
Volgens de statistieken klopt het niet, dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Ook gezonde mensen kunnen in de IC belanden igv corona.
Kan wel, kijk maar eens bij de spaanse griep. MERS SARS, allemaal familie van elkaar. ALlemaal dezelfde symptomen en hartstikke dodelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan nooit dat ie kerngezond was.
Sarcasme modus aan * Op een terrasje is niet erg want dat is in de open lucht * sarcasme modus uitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De overheid denkt dat we dom zijn. En minimaal de helft is dat ook als je ziet hoeveel mensen vandaag op terrasjes gingen zitten en naar de kroeg zijn geweest.
Hypokriet.quote:
twitter:jesseklaver twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 20:12:24De chaos en onzekerheid nemen met het uur toe.
Ik roep het kabinet op nog dit weekend bij elkaar te komen en te besluiten dat de scholen volgende week niet opengaan. En om voor opvang te zorgen voor kinderen van alle ouders die niet thuis kunnen werken.
https://t.co/pCPNnCXL6z reageer retweet
Terecht, we moeten morgen allen naar de kerkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |