quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:52 schreef Moira het volgende:
NA DE ZOMER EEN EXTRA SEIZOEN VAN WIDM???
Dat sloeg echt nergens op inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Hij noemt de namen van zijn tegenstanders, of van iedereen die buiten hem de Mol kan zijn. Wat een kutaanwijzing
Met onbekende Nederlanders!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:52 schreef Moira het volgende:
OMG JONGENS BID MET MIJ MEE DAT ZE EEN PROBEER-SEIZOEN TERUG NAAR HET OUDE FORMAT DOEN
Lijkt me eerder dat dat in het najaar van 2019 al is opgenomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan moet dat 21e seizoen dus komende zomer worden gemaakt. Lijkt me sterk dat dat gebeurt.
Nee joh, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef ok01 het volgende:
Hopelijk met onbekende Nederlanders de komende keer
Omg jaaaa, net als dat ze er bij ER nu achter komen dat die seizoenen veel beter vallen bij de kijkersquote:
Ze hadden beter dat extra seizoen kunnen bewaren als gewone volgende seizoen jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan moet dat 21e seizoen dus komende zomer worden gemaakt. Lijkt me sterk dat dat gebeurt.
Dit was een betere hint geweest als hij die namen had geroepen terwijl je ergens uit had op kunnen maken dat hij aan de andere kant van het hek zou staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Hij noemt de namen van zijn tegenstanders, of van iedereen die buiten hem de Mol kan zijn. Wat een kutaanwijzing
Je kon je toch opgeven om mee te reizen of zoiets? Als prijsvraag? Misschien hebben ze daar wel 10 kandidaten uit gehaald.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Omg jaaaa, net als dat ze er bij ER nu achter komen dat die seizoenen veel beter vallen bij de kijkersincl de Belgische versies die het nog wél goed doen
wij zijn niet in kiev vriendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
videoland is niet van de publieke omroep vriend
kquote:
Sluit niet uit dat dat gebeurt inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hadden beter dat extra seizoen kunnen bewaren als gewone volgende seizoen ja
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |