ja die snap ik ook ff nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:34 schreef Moira het volgende:
Wat een geweldige actie was dit? Dit was toch gewoon de opdracht?
Ja maar ik vind het eigenlijk wel jammer dat de makers dus ook gebruik maken van zo'n echochamber en dus niet naar de kritiek waar je daadwerkelijk wat aan hebt als makerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
j
[..]
a hier zijn die blauwen veel relaxter, daarom werden hun usernamen ook gekozen en niet de onzen
dat forum is daarom ook juist zo kritiekloos omdat ze weten dat ze door de redactie worden bekeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het eigenlijk wel jammer dat de makers dus ook gebruik maken van zo'n echochamber en dus niet naar de kritiek waar je daadwerkelijk wat aan hebt als maker
Heel Nathan is mooier dan dit hele seizoen bij elkaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
De reactie van Nathan was mooier dan alle molacties bij elkaar
Zou het niet gewoon een andere maat zijn geweestquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:32 schreef Nizno het volgende:
vertel hier nou ff waarom nathan een ander nummer had
das voor ons wel leuk om te weten
zou kunnen maar vertel dat dan als makers. Juist omdat dit wel een hele overduidelijke was die besproken is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een andere maat zijn geweest
Mag Nathan volgend seizoen weer meedoen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Heel Nathan is mooier dan dit hele seizoen bij elkaar
Lekker in rondjes van matigheid blijven lopen dusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat forum is daarom ook juist zo kritiekloos omdat ze weten dat ze door de redactie worden bekeken.
Blijkbaar alleen bamboequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nathan is wel echt een toffe gast.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag Nathan volgend seizoen weer meedoen?
Je bericht is verwijderd inmiddelsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Net even een poging gedaan mee te posten op Wieisdemol.com, waar 'Daisy' nogal met harde hand eerder allerlei negatieve kritiekpunten wegtiefte omdat "het niet positief is". Ja, echt
[..]
Jup, de punten die je in eerdere weken hebt ingezet op Rob worden verdubbeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
oh ik heb toch niet de max score in de app vanwege een of andere molbonus
net als de BNers, want als er 1 niet bezig is zichzelf verdacht te maken dan is dat de mol niet en die blijven ook in kringetjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Lekker in rondjes van matigheid blijven lopen dus
Hij is nu al weg daarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:31 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dat soort berichten worden daar altijd weggegooid door de mods
iddquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als de BNers, want als er 1 niet bezig is zichzelf verdacht te maken dan is dat de mol niet en die blijven ook in kringetjes
oh, als ik dat wist had ik mss toch minder gespreidquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup, de punten die je in eerdere weken hebt ingezet op Rob worden verdubbeld.
Hoeveel heb je?
hahaha en hier blijft zelfs die opmerking staanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij is nu al weg daar![]()
Daisy, mocht je dit lezen: je bent een dictaturige trut.
Echt raar ook hoe de rest dat doetquote:
FOK! modjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha en hier blijft zelfs die opmerking staan
Ja en wil je de grootste ironie horen? Ik krijg een privéberichtje van het forum daar (geen FOK! dus opzich kan dit door de beugel me dunkt).quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Je bericht is verwijderd inmiddels
Verre van respectvol en absoluut niet waar. Dat bewijzen we door je post gewoon weg te flikkerenquote:Hallo Samba-boy,
Ik heb de post uit het onknopingstopic verwijderd. Het admin/moderatorbeleid een dictatuur noemen is verre van respectvol.
Wat betreft je kritiek op het programma, wij hebben een heel mooi feedback topic die ook al openstaat waar je jouw opbouwende kritiek kwijt kan.
Met vriendelijke groet,
D*N
Global Moderator
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha en hier blijft zelfs die opmerking staan
Echt slecht dat hij daar een blunder maakt door 2x 0 te kiezen. Met 1650 had hij nog weg kunnen komen.quote:
Ook op fok zou een post waar je het modbeleid dictatuur noemt “gewoon” (en terecht) verwijderd wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja en wil je de grootste ironie horen? Ik krijg een privéberichtje van het forum daar (geen FOK! dus opzich kan dit door de beugel me dunkt).
[..]
Verre van respectvol en absoluut niet waar. Dat bewijzen we door je post gewoon weg te flikkeren
blijkt wel weer hoe slecht de uitzending isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:44 schreef superniger het volgende:
Leuk man.
Het gaat al pagina's lang over wieisdemol.com 😐
ja dit was voor iedereen een gok,quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit was gewoon puur gokken voor zowel Mol als kandidaten. Matig, slecht.
Ja ben echt wel teleurgesteld. Ze hypten echt om zo'n jubileumseizoen en 20e verjaardag en blabla. Zie er niks van terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:47 schreef zorro28 het volgende:
90% van deze 'molacties' zijn gewoon ontzettend flauw. Jammer weer.
oh ja die uitzending ook nogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik vraag me af, heft hij vazen verplaatst in dat doolhofje
Dennisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:49 schreef Max23 het volgende:
De naam van kees werd destijds maar 1 keer ingevuld in het hele seizoen toch?
Keesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:49 schreef Max23 het volgende:
De naam van kees werd destijds maar 1 keer ingevuld in het hele seizoen toch?
maar kees is dan ook wel een schatje. net als nathan nu zou zijn geweestquote:
Mwah. Heeft vooral mazzel dat Leonie zo'n bliksem afleider was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Rob heeft het wel goed gedaan uiteindelijk.
Ja oke maar qua resultaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Heeft vooral mazzel dat Leonie zo'n bliksem afleider was.
Eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Rob heeft het wel goed gedaan uiteindelijk.
Nou ja er waren er wel een paar die meteen ontcijferd werden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:51 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
KIJK HIER EENS ONZE VEEL TE VER GEZOCHTE "HINTS" OH DAT JULLIE DAT TOCH GEMIST HEBBEN HEH JONGENS?!?!?!
door naar belgiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:51 schreef Moira het volgende:
Holy fucking shit, wat rete-matig allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |