Werden ze betrapt? Klappen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat zag ik gisteren al gebeuren met een paar dingen ,:-)
Daar is de media debet aan. Punt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat de toekomst is.
Je moet oppassen dat je zelf niet wordt meegetrokken in de sleur van paniek.
Elk land is een experiment. Niemand weet exact hoe het gaat lopen en wat slim is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
bizar dat om ons heen alles op slot gaat en wij gaan gewoon zo door![]()
ZIjn we een experiment
Nadeel is ook dat andere grote bedrijven niet toegankelijk zijn als medewerkers in contact of nabijheid zijn geweest van corona patiënten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nadeel is wel, als een personeelslid ziek is ben je hem/haar minimaal 14 dagen kwijt.
welke paniek?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef junkiexp het volgende:
Wat dat betreft is het wel een uniek "experiment" dat ons nu opgedrongen wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed voor de stikstofnormen en wat niet al op dat gebied.
Recessie waarbij die van 1929 een lachertje was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef junkiexp het volgende:
Het gaat om alle techniek die zkh hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat zijn "technici" ?
Een IT'er kan prima aan de slag zonder menselijk contact. Luchtbehandeling oid zijn een no-go.
Voor jou is het wel dubbelkut, straks niet naar Thailand en werkeloos omdat de horeca op zn gat ligt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
bizar dat om ons heen alles op slot gaat en wij gaan gewoon zo door![]()
ZIjn we een experiment
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadeel is ook dat andere grote bedrijven niet toegankelijk zijn als medewerkers in contact of nabijheid zijn geweest van corona patiënten.
Het is echt een vreemd dilemma.
Ah de hysterici hebben gegeten zo te zienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Recessie waarbij die van 1929 een lachertje was.
Dit is ook weer een typisch West-Europese halve maatregel. Wat heeft een niet-essentiele buitenlander nog in je land te zoeken nu? Maarja, die obsessie met Schengen daar...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Rewimo het volgende:
https://www.bild.de/polit(...)n-69359134.bild.html
Duitsland voert grenscontroles uit, zowel voor auto's als voor treinen. Mensen met ziekteverschijnselen worden niet toegelaten als ze uit het buitenland komen. Duitsers met ziekteverschijnselen worden naar plaatselijke gezondheidsinstanties verwezen.
Ja leuk en alles, maar ik zou toch zeker ook wel zorgen dat je in principe 2 weken thuis zonder enig probleem kan overleven mbt eten en drinken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef _I het volgende:
Ik zou er op vertrouwen dat wij een innovatief land zijn die het beste met de mensen voorheeft, ook al lijkt dat niet altijd zo vanuit de stoel thuis.
Is het ziektebeeld bij de ernstige gevallen niet vergelijkbaar met SARS? Daar hadden vrij veel genezen patienten (milde) longschade dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.
Prima maatregel. Zo hou je het iig een beetje binnen de perken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Duitsland voert grenscontroles uit, zowel voor auto's als voor treinen. Mensen met ziekteverschijnselen worden niet toegelaten als ze uit het buitenland komen. Duitsers met ziekteverschijnselen worden naar plaatselijke gezondheidsinstanties verwezen.
Paniek is niet het juiste woord denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef junkiexp het volgende:
Als je daar veel voor werkt en daar op dit moment nog geen protocol voor hebt ben je een prutserquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat om alle techniek die zkh hebben.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor jou is het wel dubbelkut, straks niet naar Thailand en werkeloos omdat de horeca op zn gat ligt.
Dit hele virus is ontstaan door een voedseltekortquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef nelsonwarm het volgende:
Ik heb een vraag waar ik niet goed een antwoord op kan vinden online.
Zijn er ergens in China of in Italië voedseltekorten geweest? Of grootschalige storingen in de gas/water/licht levering?
Ik heb best wel veel vertrouwen in ons bedrijfsleven en overheid om dit soort voorzieningen prima te kunnen blijven regelen.
wat is er aan de hand dan ??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevalligerwijs ook de drie bazenlanden van Europa
Dan zeker! Kom op, als er ergens behoefte is aan mensen die de boel draaiende houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat om alle techniek die zkh hebben.
Dus als ze me hier niet testen kan ik altijd bij Arnhem de grens over gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Tell more? Hoe ontstaat dit? daar ben ik nieuwsgierig naar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit hele virus is ontstaan door een voedseltekort
Lekker honten en vleermuizenstront eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot een week geleden was dat iets voor "Domme Amerikanen" en een actie bij de Albert Heijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Paniek is niet het juiste woord denk ik.
Je moet juist zorgen dat je voorbereid bent zodat paniek niet nodig is.
En dat hamsteren is typisch voor mensen. Dat zie je op TV in verre landen en dan denk je "haha, dat zou hier nooit gebeuren"... en dan toch...
Yup, dat hoorde ik vanmiddag ook van iemand, en zijzelf was op dat moment niet helemaal lekker in orde en werd linea recta weer terug gestuurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Veel Chinezen, honger, vliegende honden, honger, eten, ziek, doodquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:14 schreef Mijk het volgende:
[..]
Tell more? Hoe ontstaat dit? daar ben ik nieuwsgierig naar.
In China heerst geen hongerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel Chinezen, honger, vliegende honden, honger, eten, ziek, dood
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, bah. Ik hoop dat we het allemaal snel onder controle hebben allemaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Recessie waarbij die van 1929 een lachertje was.
Ies Koeltoerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja daarom eten ze alles wat een hartslag heeft
Was toch een grote bubbel, hopelijk zijn huizen nu betaalbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, bah. Ik hoop dat we het allemaal snel onder controle hebben allemaal.
Als dit lang gaat duren zie ik het somber in voor de economie.
Ben zeer benieuwd naar de beurs maandag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, bah. Ik hoop dat we het allemaal snel onder controle hebben allemaal.
Als dit lang gaat duren zie ik het somber in voor de economie.
Nu blijkt idd dat wij als collectief al net zo dom zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tot een week geleden was dat iets voor "Domme Amerikanen" en een actie bij de Albert Heijn.
Nu je het zegt lekker , maar dat kunnen ze in China niet hoor zijn puur hollandse gerechtenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:16 schreef vosss het volgende:
Hopelijk kappen die chinezen nu een keer met alles te bikken wat los en vast zit.
Neem gewoon een frikandel of bitterbal man!![]()
Ja maar zwerfhont is zo lekker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:16 schreef vosss het volgende:
Hopelijk kappen die chinezen nu een keer met alles te bikken wat los en vast zit.
Neem gewoon een frikandel of bitterbal man!![]()
Gewoon Nederlandse Babi Pangang introduceren in Chinaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nu je het zegt lekker , maar dat kunnen ze in China niet hoor zijn puur hollandse gerechten
Die kunnen ze beter ook 2 weken dicht houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar de beurs maandag.
Zeg je toch tegen ze dat het maar een griepje is?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als je direct moet reageren?
PS voor nu gaan we er niet heen, medewerkers zijn ook schijtbang dus die durven sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |