nou reken daar dan maar niet opquote:
Is lastig een concreet antwoord op te geven, maar er zijn wel signalen dat het virus permanente longschade kan opleveren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ah is dat een effect ja? Oke, dan ga ik iets beter mijn best doen niet ziek te worden, mijn longinhoud is al maar 82 procent.
Ja okee, da's behoorlijk beperkte research idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moet nog breder onderzocht worden maar een dokter uit Singaporr die een dozijn mensen die hersteld zijn heeft onderzocht kwam een x-aantal dagen geleden tot die conclusie.
Veel te klein om conclusies aan te verbinden dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Moet nog breder onderzocht worden maar een dokter uit Singaporr die een dozijn mensen die hersteld zijn heeft onderzocht kwam een x-aantal dagen geleden tot die conclusie.
Ah nou dan zal het wel kloppenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
dr. owen tsang tak-yinquote:
Dan ga ik nog even door met YOLO levenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog helemaal niet bevestigd.
Dat is idd al helemaal aan het begin gezegd ja, en dat wil ik ook best wel geloven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is lastig een concreet antwoord op te geven, maar er zijn wel signalen dat het virus permanente longschade kan opleveren.
In ieder geval niet eerlijk inlichten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef quirina het volgende:
Die viroloog op npo is ook twijfelachtig hoor.
Eerst zegt ze dat kinderen amper kunnen besmetten maar niet naar opa en oma mogen...
Nou zegt ze weer dat er aan getwijfeld wordt en dat kinderen juist door ouderen besmet zijn.
Maar dat er altijd wel een kans op besmetting bestaat en dat een verkoudheid misschien ook wel Corona zou kunnen zijn.
Wat wil dat mens nou?
Nu nog de antwoorden, hoe zit het met de immuniteit nadat je het hebt gehad?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
Pieter Jan Hagens stelt in ieder geval fatsoenlijke vragen.
China redt Europa van de ondergangquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef riazop het volgende:
Sinds die Chinese artsen zijn geland in Italie houden ze meer mensen op de ic in leven.
Nieuwe behandelingstherapien.
Bruins lees je ff mee?
Oh dus het viel jou ook al op?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
In ieder geval niet eerlijk inlichten.
twitter:noordernieuws twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 18:31:09Stageloper UMCG besmet met coronavirus - https://t.co/acYYCDmbvh #Friesland https://t.co/UHIuLTLv9N reageer retweet
ja die hebben ons straks nodig als ze zelf geen mensen meer hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
China redt Europa van de ondergang
Kan niemand even iemand taggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan de artsen en zkh medewerkers, hoe gaan de technici op jullie zkh om met urgente storingen in besmet gebied?
Welke afscherming is afdoende, komen deze mensen er sowieso wel?
Lastig te zeggen. Waarschijnlijk bouw je net als bij andere luchtweginfecties wel wat immuniteit op, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kan krijgen. Een volgende keer is wel vaak milder.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu nog de antwoorden, hoe zit het met de immuniteit nadat je het hebt gehad?
Was al langer bekend dat het tot orgaanschade kan leiden en zijn het nu flink aan het onderzoeken. Is ook niet de eerste de beste viroloog die dit zegt. Absoluut iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel te klein om conclusies aan te verbinden dus.
hoeveel metingen worden daar per dag gedaan? anders zeggen die cijfers niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op radio 1 ergens in Noord-Italie in n dorpje geen nieuwe besmettingen meer
Lijkt me niet dat je gaat acteren op basis van adviezen vanuit fok mag ik hopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niemand even iemand taggen?
Ik.zit met een urgente zaak waar ik.mensen heen moet sturen.
Maar hiermee wordt juist gezegd dat herinfectie juist dodelijker is, vanwege de longschade.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Waarschijnlijk bouw je net als bij andere luchtweginfecties wel wat immuniteit op, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kan krijgen. Een volgende keer is wel vaak milder.
Ja, dat was wel duidelijk. Dat hele gebeuren over scholen wordt gewoon maar half beantwoord steeds, want niemand wil de overheid voor de kop stoten op TV.quote:
dan zou je zeggen d at als je Corona overleeft heb je gewoon weer door kan gaan met het normale leven ?? maar ik zou het risico niet nemen straks is het virus gemuteerd en dan val je wel dood neerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Waarschijnlijk bouw je net als bij andere luchtweginfecties wel wat immuniteit op, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog een keer kan krijgen. Een volgende keer is wel vaak milder.
Ik vraag toch om een arts op.een zkh?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je gaat acteren op basis van adviezen vanuit fok mag ik hopen
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hiermee wordt juist gezegd dat herinfectie juist dodelijker is, vanwege de longschade.
Die Chinezen hebben een hoop beademingsapparatuur meegenomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef riazop het volgende:
Sinds die Chinese artsen zijn geland in Italie houden ze meer mensen op de ic in leven.
Nieuwe behandelingstherapien.
Bruins lees je ff mee?
Iedereen kan hier toch roepen dat 'ie arts is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vraag toch om een arts op.een zkh?
En nee gebruik mijn eigen verstand.
Als je op de naam van die dokter googlet dan zie je wel wat maar is een veel te voorbarige conclusie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen bron gezien over blijvende longschade. Iemand bron dan? Ga geen uitspraken doen als ik er niks over gelezen heb.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niemand even iemand taggen?
Ik.zit met een urgente zaak waar ik.mensen heen moet sturen.
die adviezen blijken steevast een stuk beter dan de "adviezen" van het rivmquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je gaat acteren op basis van adviezen vanuit fok mag ik hopen
Die is dus gezakt omdat hij de protocollen niet goed heeft toegepastquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef 88-4 het volgende:
twitter:noordernieuws twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 18:31:09Stageloper UMCG besmet met coronavirus - https://t.co/acYYCDmbvh #Friesland https://t.co/UHIuLTLv9N reageer retweet
Blijven staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Mr.Ping het volgende:
Verdwijnen de stippen op de kaart ook als er iemand beter wordt, of blijven ze staan?
Ah ja. De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef riazop het volgende:
[..]
die adviezen blijken steevast een stuk beter dan de "adviezen" van het rivm
Ben gewoon een beetje voorzichtig met dat soort aannames. Het wordt al allemaal niet serieus genomen, als wij dan ook nog onbetrouwbare bronnen en/of onderzoeken gaan gebruiken geven wij "Kamp Griep" weer meer reden om het allemaal te downplayenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je op de naam van die dokter googlet dan zie je wel wat maar is een veel te voorbarige conclusie.
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ongelofelijk.
Gewoon gedaald op de wereldwijde besmettingen lijst.
Doei top 10. 😔
RIVM. Prutsers.
Als je niet meer test kom je natuurlijk nooit de top 10 in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ongelofelijk.
Gewoon gedaald op de wereldwijde besmettingen lijst.
Doei top 10. 😔
RIVM. Prutsers.
in China zeiden ze dat je het meerdere keren kan krijgen, heb de bron al eerder gepost.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu nog de antwoorden, hoe zit het met de immuniteit nadat je het hebt gehad?
Wat je niet ziet bestaat niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ook
Dat zal t zijn. Beetje zoals de rest of niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Weinig testen is de winnende strategie. En nog goedkoper ook
I for one welcome our new Chinese overlords.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
China redt Europa van de ondergang
Het lijkt hier niet te gaan over de hoeveelheid diploma's, maar bovenop de info zitten uit de hele wereld + gezond verstandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker heeft 2 masters in epidemiologie, was ik even vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |