hahaa nee hier idd ook altijd genoeg, koop ze vaak in de aanbieding, bulk10daagse bij bol zijn ook goede aanbiedingenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel vervelend, gelukkig zorg ik altijd dat ik een pak toilet papier in voorraad heb
Heb 1 keer zonder gezeten daarna nooit meer
Ik heb 1x met @moemoe gezongen op discord en die negeert me sindsdienquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welnee, ga anders ff een liedje zingen voor ons?
Snap ik. En dat snap ik al helemaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel. heb haar dan ook altijd oma genoemd tot 2 jaar geleden toen ze stierf
en dat andere ding... tja. ach ik hoefde haar bij leven al niet te zien en nu ook niet
dan zing maar nooit meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1x met @:moemoe gezongen op discord en die negeert me sindsdien
Zal wel verlengd worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Besluit om de lagere scholen voor 2 weken dicht te doen was ook pas gisteravond genomen. Volgende week was er toch voorjaarsvakantie, dus eigenlijk is maar een weekje extra.
Haha dev is onze bard? Ben je gelijk aan een boom gebonden erna?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1x met @:moemoe gezongen op discord en die negeert me sindsdien
Geen opa en oma in de buurt, of andere oppas?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit. Zal nog lastig worden met werk,
bij opa en oma mag toch niet slimboquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen opa en oma in de buurt, of andere oppas?
Vanm ook naatje hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:53 schreef devzero het volgende:
Waar ik wel blij om ben, is dat FOK! eindelijk een beetje normaal reageert. Lekker vlot en je posts verschijnen direct op het scherm
Ga lekker en film kijken danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Alleen thuis met de husband. Terwijl benidorm plat ligt.
Dan weet hij hoe gezellig 't wordt.
Niet van mijn kantquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen opa en oma in de buurt, of andere oppas?
Mjah wellicht.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat heeft @:naatje_1 er nou weer mee te maken? Heeft hij de fok servers moed in gesproken?
Was iedereen z'n groenten en fruitbomen aan het scoren?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Was nog best druk in het tuincentrum enz
Zie hem ook nooit meer posten inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:01 schreef devzero het volgende:
Aardige gozer. Jammer dat hij hier niet meer post, zit hij nog wel eens in de ONZ SC?
widm tijdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond Flikken Maastricht maar terug kijken
Is 6x niks in je tuinquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was iedereen z'n groenten en fruitbomen aan het scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |