Zelfde als hier dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Scholen dicht en geen wc papier meer in de winkel. Maar het grappigste is dat veel sportevenementen zijn afgelast en sport is hier erg belangrijk; niet dat het mij boeit.
Dat is echt naar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef Nizno het volgende:
mijn biologische oma was zwanger van iemand en de vent waarmee ze ging trouwen wilde haar zoon niet opvoeden dus is mn pa groot gebracht door twee van zn tantes, eerste 14 jaar bij de ene en toen daarna bij een andere tante.
pas na de dood van zijn biologische vader wilde dat mens eindelijk dr bek open trekken wie het was.
ach ja gelukkig is degene waar hij vanaf zn 14e was een geweldige oma voor ons geweest dus heb ik dat mens nooit gemist in mn leven. en nu is ze aan het dood gaan bij mn ma op t werkquote:
Zal gerust wel loslopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn ouders zijn nu boodschappen doen, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie dus al net zo gekte als hier met dat closetpapier
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmorgen 11 uur lokale tijd.
Verder viel het allemaal wel mee, voldoende paracetamol enzo.
daar hoorde t pleepapier te liggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmorgen 11 uur lokale tijd. Links is wc papier, rechts zijn zakdoeken en zo
Verder viel het allemaal wel mee, voldoende paracetamol enzo.
Dat is wel fijn. Nee dat kan ik me voorstellen.. dat is ook apart eigenlijk..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja gelukkig is degene waar hij vanaf zn 14e was een geweldige oma voor ons geweest dus heb ik dat mens nooit gemist in mn leven. en nu is ze aan het dood gaan bij mn ma op t werk
Onwijs toch, overal gaan mensen hamsteren op niks af.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, Echt geen papiertje meer over. Ook geen zakdoekjes en zo.
ja dat wel. heb haar dan ook altijd oma genoemd tot 2 jaar geleden toen ze stierfquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Nee dat kan ik me voorstellen.. dat is ook apart eigenlijk..
Hier bij de lidl ook vanmorgen leeg leeg en leeg ook geen keukenrol meer niets meerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, Echt geen papiertje meer over. Ook geen zakdoekjes en zo.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
De federatie roept alle Nederlanders daarnaast op om niet naar feestjes te gaan en sociaal contact zo veel mogelijk te vermijden. "Dit moeten we echt doen als we samen de stijging van het aantal besmettingen tot stilstand willen brengen", zegt Van Benthem.
Maar scholen blijven open.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
De federatie roept alle Nederlanders daarnaast op om niet naar feestjes te gaan en sociaal contact zo veel mogelijk te vermijden. "Dit moeten we echt doen als we samen de stijging van het aantal besmettingen tot stilstand willen brengen", zegt Van Benthem.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Des
[..]
Te meer bier blijft er over
keukenrollen heb ik nog wel, maar mijn voorraad wc rollen is nu 2. Alleen nog maar op werk poepen maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij de lidl ook vanmorgen leeg leeg en leeg ook geen keukenrol meer niets meer
Dat is wel mooi idee inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:47 schreef Nizno het volgende:
hier was vandaag uitvaart van de vroegere buurtagent.
hebben ze gekozen om hem de ronde van de jaarlijkse parade te laten rijden waar hij nog vele jaren bij mee heeft gereden zodat iedereen gedag kon zeggen zonder de receptie.
was best een mooi idee
Nee hoorquote:
O, dat is wel vervelend, gelukkig zorg ik altijd dat ik een pak toilet papier in voorraad hebquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
keukenrollen heb ik nog wel, maar mijn voorraad wc rollen is nu 2. Alleen nog maar op werk poepen maar.
Voor mij wel.quote:
Besluit om de lagere scholen voor 2 weken dicht te doen was ook pas gisteravond genomen. Volgende week was er toch voorjaarsvakantie, dus eigenlijk is maar een weekje extra.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk ergens vlgd week ook dicht
Soms ook best lastigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorlopig minder, beter ook ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |