quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn opa ook blauwe knoop, had 14 kinderen. Had die knoop beter op zijn gulp kunnen naaien
Het is maar goed dat we alles niet weten 88-4quote:
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we alles niet weten 88-4
Bij jullie daar nog meer veranderingen ivm dat virus?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede tip, zo ook nog maar even een extra koelkast kopen
Mijn moeder kwam uit een arm gezin en mijn vader was upper middle class. Dus mijn moeder was dus al te min voor die oma. Daarnaast was het nooit iets goed hoe mijn moeder haar kinderen opvoedde, dus altijd gezeik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Dev
Ja als dat gevoel er niet is dan is het er niet. Er is veel aan vooraf gegaan vaak voor het zover komt
Ik kan me er weinig bij voorstellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg. Collega/vriendin van mij had ik het verteld en zij moest ervan huilen. Ook omdat zij nauw samenwerkt met mijn moeder en heel veel met haar op heeft. Ze werd er naar van.
Haha dat het plaatje gepikt was dacht ik al wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel stiekem ist een plaatje gepikt maar dat zeg ik er niet bij, ik ben van de blauwe knoop
ben ik zo'n open boek?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat het plaatje gepikt was dacht ik al wel.
Jammer dat het soms zo moet gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam uit een arm gezin en mijn vader was upper middle class. Dus mijn moeder was dus al te min voor die oma. Daarnaast was het nooit iets goed hoe mijn moeder haar kinderen opvoedde, dus altijd gezeik.
Ik was nog te jong om er veel van mee te maken, behalve dat die oma altijd enorm koel en afstandelijk was. Maar had wel in de gaten dat mijn moeder altijd boos/droevig was als die oma er was. Gelukkig was dat niet vaak
Scholen dicht en geen wc papier meer in de winkel. Maar het grappigste is dat veel sportevenementen zijn afgelast en sport is hier erg belangrijk; niet dat het mij boeit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij jullie daar nog meer veranderingen ivm dat virus?
Bij jullie dus al net zo gekte als hier met dat closetpapierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Scholen dicht en geen wc papier meer in de winkel. Maar het grappigste is dat veel sportevenementen zijn afgelast en sport is hier erg belangrijk; niet dat het mij boeit.
haaiquote:
Ik had gelukkig top oma, s en opa, squote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het soms zo moet gaan.
ALof afkomst maakt dat je goed en lief bent.
Maar gelukkig dat ze niet vaak kwam dan
Heb jij dus ook geen leuke oma aan gehad waarschijnlijk?
Ouders van mijn moeder waren 2 jaar voor mijn geboorte overleden. Die oma overleed toen ik 7 was of zo en opa toen ik 15 was.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Heb jij dus ook geen leuke oma aan gehad waarschijnlijk?
Mijn oma niet. Zij leeft enkel voor zichzelf, altijd al gedaan. Ter voorbeeld: mijn moeder en ik waren doodziek bij mijn geboorte. Zij en mijn opa hebben zich weken niet laten zien of horen totdat we beter waren. Ze hadden geen zin in gedoe. Toen ze op de stoep stonden na weken duwde mijn opa mijn moeder 100 gulden in de hand. Als soort van compensatie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan me er weinig bij voorstellen.Ik ken wel mensen die echt doodvermoeiend zijn en een hoop slechte kanten hebben, maar ze hebben toch ook altijd wel ergens wat goeds zitten.
Dat gehamster op wc papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Scholen dicht en geen wc papier meer in de winkel. Maar het grappigste is dat veel sportevenementen zijn afgelast en sport is hier erg belangrijk; niet dat het mij boeit.
12 jaar, ja dan heb je je nu versproken, je bent stiekem ietsje pietsje ouderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ouders van mijn moeder waren 2 jaar voor mijn geboorte overleden. Die oma overleed toen ik 7 was of zo en opa toen ik 15 was.
Oh wacht, ik ben 12, wat is deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |