mario en lieve kusjes uitdelen?quote:
op naar de hemaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb zin in hemarookworst jou schuld worst
hou op, kuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Mario loopt beetje obsessies op te dringen aan anderen, en lijkt niet aan te voelen dat ze geen interesse hebben. Is wel een autistisch symptoom, heb je je daarop laten testen Mario?
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.quote:
wat zit je nou te kuquote:
koude kun je zelf in een pan mikken hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.
Zelf warm makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.
Is goed bedoeld he. En ik schrijf slechts mijn observaties, dat jij daar boos om wordt zegt vooral iets over jou.quote:
mee eensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is goed bedoeld he. En ik schrijf slechts mijn observaties, dat jij daar boos om wordt zegt vooral iets over jou.
Joh thnx voor de tipquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
koude kun je zelf in een pan mikken he
doe je eerst een halve er in en dan heb je morgen nog een halve
altijd blij te helpenquote:
Dat waardeer ik ook, mijn dankquote:
neujquote:
Oquote:
Je weet toch wel of je blij bentquote:
Het is toch van de zotte, wat een rare luiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:16 schreef Nizno het volgende:
Steekpartij in supermarkt IJsselstein
ipv hamsteren gaan we jatten en als we gepakt worden steken we
absoluutquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte, wat een rare lui
kunnen we weer bouwen, want minder uitstootquote:
Ja, te laat maatregelen getroffenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Het oplopen van het aantal geinfecteerden gaat wel harder dan Mexicaanse griep en dan ook echt stukken harder heb ik pas begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |