Het is vandaag niet te doenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vandaag niet te doen
Wilde het moeilijk maken voor Plym, maar niets te pakken vandaag
88 en Niz bolken als een gek man
Valt meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vandaag niet te doen
Wilde het moeilijk maken voor Plym, maar niets te pakken vandaag
88 en Niz bolken als een gek man
dat kann je je grotmoeder vertelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezus jij leest ook alleen wat je wilt lezen he?!?!
nee ik heb niet in de OP gekeken vanmorgen en nu net ook niet ik weet niet hoeveel punten ik heb en het boeit me ook niet
dat lukt niet die zijn beiden in 2018 overledenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je je grotmoeder vertelen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
moest lachen om het woord "grotmoeder"
dat jij zo geobsedeerd bent is aan jezelf maar laat mij er buiten en al helemaal mn grootoudersquote:
Vanmorgen om 7.30 uurquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezus jij leest ook alleen wat je wilt lezen he?!?!
nee ik heb niet in de OP gekeken vanmorgen en nu net ook niet ik weet niet hoeveel punten ik heb en het boeit me ook niet
ik dacht kulquote:
Oja, dat kan ook nogquote:
mario en lieve kusjes uitdelen?quote:
op naar de hemaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb zin in hemarookworst jou schuld worst
hou op, kuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Mario loopt beetje obsessies op te dringen aan anderen, en lijkt niet aan te voelen dat ze geen interesse hebben. Is wel een autistisch symptoom, heb je je daarop laten testen Mario?
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.quote:
wat zit je nou te kuquote:
koude kun je zelf in een pan mikken hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |