haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Oh die pop-up verschijnt niet eens op laptop![]()
Dan kan ik de aankoop van een nieuwe dikke met GTX wel ff uitstellenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
das wel stomquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, en koek heb ik geloof ik nog 1 pak liggen.
En een zakkie chips
Heb ook nog wel wat vietnamees loempiaatje en bamiballetjes in de vriezer
Maar sjokolaaaaaaaaaaaaaaaa mmmmmmmmmmm da hek vergetenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jawel, maar met een naamwijziging. Hij is iets met Thefreshprince gewordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Magneet niet meer onder ons isUw ADH vitamine Worst
Heullllllllllll stomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wat??? ze vindt het zelf ook stom hoor man3 marioquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ga je al weer weg, je bent niet erg spraakzaam meer aKboRquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoeveel punten had jou als je vandaag hier kwam?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat??? ze vindt het zelf ook stom hoor man3 mario![]()
wat boeit mij puntenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel punten had jou als je vandaag hier kwam?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dus doodquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel, maar met een naamwijziging. Hij is iets met Thefreshprince geworden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
156 Mario, ze pikt alles in hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel punten had jou als je vandaag hier kwam?
Bolkt iedereen als een gek en zuigt de punten naar binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Nederlandse taal is zo mooiquote:
Ze zuigt de punten naar binnen
i'm a pointsuckerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is zo mooi
Ze zuigt de punten naar binnenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
als jij het zou zeggen zou idd niemand er iets van gelovenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En een ee bolksteressequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jezus jij leest ook alleen wat je wilt lezen he?!?!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann zeg niet dat je het niet boeit
nee ik heb niet in de OP gekeken vanmorgen en nu net ook niet ik weet niet hoeveel punten ik heb en het boeit me ook nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Top TTDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Het is vandaag niet te doenquote:
Wilde het moeilijk maken voor Plym, maar niets te pakken vandaag
88 en Niz bolken als een gek man
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vandaag niet te doen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Valt meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vandaag niet te doen
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
dat kann je je grotmoeder vertelenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezus jij leest ook alleen wat je wilt lezen he?!?!
nee ik heb niet in de OP gekeken vanmorgen en nu net ook niet ik weet niet hoeveel punten ik heb en het boeit me ook niet![]()
dat lukt niet die zijn beiden in 2018 overledenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je je grotmoeder vertelenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
moest lachen om het woord "grotmoeder"
ku of kou?De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
dat jij zo geobsedeerd bent is aan jezelf maar laat mij er buiten en al helemaal mn grootoudersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vanmorgen om 7.30 uurquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezus jij leest ook alleen wat je wilt lezen he?!?!
nee ik heb niet in de OP gekeken vanmorgen en nu net ook niet ik weet niet hoeveel punten ik heb en het boeit me ook niet
13. Nizno / 156 / 1965
nu
12. Nizno / 179 / 2073Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik dacht kulquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oja, dat kan ook nogquote:
Kusje kan ook nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kusjesdagDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
mario en lieve kusjes uitdelen?quote:
nee johOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mario loopt beetje obsessies op te dringen aan anderen, en lijkt niet aan te voelen dat ze geen interesse hebben. Is wel een autistisch symptoom, heb je je daarop laten testen Mario?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb zin in hemarookworst jou schuld worst
op naar de hemaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb zin in hemarookworst jou schuld worstOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hou op, kuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Mario loopt beetje obsessies op te dringen aan anderen, en lijkt niet aan te voelen dat ze geen interesse hebben. Is wel een autistisch symptoom, heb je je daarop laten testen Mario?![]()
![]()
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat zit je nou te kuquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
koude kun je zelf in een pan mikken hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.
doe je eerst een halve er in en dan heb je morgen nog een halveOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
KukulekuuuuDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Zelf warm makenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bij de hema hebben ze geen warme, dan moet ik naar de stad heb ik geen zin in.Uw ADH vitamine Worst
Is goed bedoeld he. En ik schrijf slechts mijn observaties, dat jij daar boos om wordt zegt vooral iets over jou.quote:Uw ADH vitamine Worst
mee eensquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is goed bedoeld he. En ik schrijf slechts mijn observaties, dat jij daar boos om wordt zegt vooral iets over jou.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Joh thnx voor de tipquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
koude kun je zelf in een pan mikken he
doe je eerst een halve er in en dan heb je morgen nog een halveWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
altijd blij te helpenquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat waardeer ik ook, mijn dankquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boehoeee
Heb je au Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je dan blij ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neujquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, ik krieltjes met witlof in kaas en ham en een lekkere karbonadeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet toch wel of je blij bentquote:
Je hebt er ook weer drie punten bij dus reden om blij te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steekpartij in supermarkt IJsselstein
ipv hamsteren gaan we jatten en als we gepakt worden steken weOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is toch van de zotte, wat een rare luiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:16 schreef Nizno het volgende:
Steekpartij in supermarkt IJsselstein
ipv hamsteren gaan we jatten en als we gepakt worden steken weWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
absoluutquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte, wat een rare luiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waar gaat dat heen met deze wereldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kunnen we weer bouwen, want minder uitstootquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het oplopen van het aantal geinfecteerden gaat wel harder dan Mexicaanse griep en dan ook echt stukken harder heb ik pas begrepenUw ADH vitamine Worst
Ja, te laat maatregelen getroffenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Het oplopen van het aantal geinfecteerden gaat wel harder dan Mexicaanse griep en dan ook echt stukken harder heb ik pas begrepenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de hoogste Italiaanse voetbalcompetitie (Serie A) is het aantal spelers dat door het coronavirus besmet is geraakt, gestegen tot negen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Meneer Bol met de voornaam Bosse is opgegeten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef madam-april het volgende:
2 happen van mijn zelfgemaakte Bossche bollen op.. nu plof ik uit elkaarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker bossche bollen of te wel moorkoppen
Heerlijk zijn die maakte ze ook heel veel groot en klein
Met en zonder chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze hele week aan minder auto's en vliegbewegingen is al genoeg om de bouw de rest van het jaar te ontzien en die belachelijke bordenjungle weer weg te halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we weer bouwen, want minder uitstoot100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja naja 2 hapjes dan hčquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meneer Bol met de voornaam Bosse is opgegeten?![]()
![]()
Dud0r had een link hier neer gezetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar ook aard van het virus denk ik
Ik ben het aan het lezen maar al die grafieken is niets voor mij
https://medium.com/@tomas(...)ill-die-f4d3d9cd99caWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is heerlijk, maar ze zijn zo ontzettend machtig..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Met en zonder chocolade![]()
![]()
klein en zonder zijn gewoon soesjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Met en zonder chocoladeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ga proberen of een dieet van rookworsten besmetting tegengaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar ook aard van het virus denk ik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja het corona virus is toch ergens goed voorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele week aan minder auto's en vliegbewegingen is al genoeg om de bouw de rest van het jaar te ontzien en die belachelijke bordenjungle weer weg te halen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het vult welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja is heerlijk, maar ze zijn zo ontzettend machtig..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfde beslag, alleen een andere naamquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja iets minder vliegbewegingen, er zijn ook vliegtuigen die moeten doorvliegen om hun slots niet kwijt te raken, ookal zijn ze zo goed als leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele week aan minder auto's en vliegbewegingen is al genoeg om de bouw de rest van het jaar te ontzien en die belachelijke bordenjungle weer weg te halen.Uw ADH vitamine Worst
er zit een meisje tegen aan te douwenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef madam-april het volgende:
En mijn maag heeft al niet al teveel ruimte momenteel..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja iets minder vliegbewegingen, er zijn ook vliegtuigen die moeten doorvliegen om hun slots niet kwijt te raken, ookal zijn ze zo goed als leeg.100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |