kunnen we weer bouwen, want minder uitstootquote:
Ja, te laat maatregelen getroffenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Het oplopen van het aantal geinfecteerden gaat wel harder dan Mexicaanse griep en dan ook echt stukken harder heb ik pas begrepen
Meneer Bol met de voornaam Bosse is opgegeten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef madam-april het volgende:
2 happen van mijn zelfgemaakte Bossche bollen op.. nu plof ik uit elkaar
Deze hele week aan minder auto's en vliegbewegingen is al genoeg om de bouw de rest van het jaar te ontzien en die belachelijke bordenjungle weer weg te halen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we weer bouwen, want minder uitstoot
Ja naja 2 hapjes dan hčquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Meneer Bol met de voornaam Bosse is opgegeten?
Dud0r had een link hier neer gezetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar ook aard van het virus denk ik
Ja is heerlijk, maar ze zijn zo ontzettend machtig..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Lekker bossche bollen of te wel moorkoppen
Heerlijk zijn die maakte ze ook heel veel groot en klein
Met en zonder chocolade
klein en zonder zijn gewoon soesjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Lekker bossche bollen of te wel moorkoppen
Heerlijk zijn die maakte ze ook heel veel groot en klein
Met en zonder chocolade
Ik ga proberen of een dieet van rookworsten besmetting tegengaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar ook aard van het virus denk ik
Ja het corona virus is toch ergens goed voorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele week aan minder auto's en vliegbewegingen is al genoeg om de bouw de rest van het jaar te ontzien en die belachelijke bordenjungle weer weg te halen.
Ja, het vult welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja is heerlijk, maar ze zijn zo ontzettend machtig..
Zelfde beslag, alleen een andere naamquote:
Nouja iets minder vliegbewegingen, er zijn ook vliegtuigen die moeten doorvliegen om hun slots niet kwijt te raken, ookal zijn ze zo goed als leeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze hele week aan minder auto's en vliegbewegingen is al genoeg om de bouw de rest van het jaar te ontzien en die belachelijke bordenjungle weer weg te halen.
er zit een meisje tegen aan te douwenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef madam-april het volgende:
En mijn maag heeft al niet al teveel ruimte momenteel..
Niet meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja iets minder vliegbewegingen, er zijn ook vliegtuigen die moeten doorvliegen om hun slots niet kwijt te raken, ookal zijn ze zo goed als leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |