Ik snap ook niet waarom ze mensen met milde klachten niet meer testen? Is dat vanwege het aantal testkits of wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:49 schreef gniffie het volgende:
Nu het testbeleid is veranderd heb je toch niets meer aan die cijfers?
Lachwekkend toch!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik als plantaardige #fitgirl heb de tijd van mijn leven. Mensen sterven liever een pijnlijke lange hongersdood dan vega shit te eten. Ga-reat!
Ook niet met de maatregelen!!@quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:50 schreef Zeroku het volgende:
Leuk dat iedereen roept dat het komt door te weinig testen, maar het aantal opnames en het aantal doden zijn echt wel minder hard gestegen dan bijvoorbeeld gisteren. Dat heeft niets met die testjes te maken.
Als je niet test kun je ook geen cijfers hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
Deze cijfers komt Rutte bijzonder goed uit. Scholen voorlopig nog niet dicht.
In twee weken tijd hebben zij nu al drie keer testbeleid aangepast, dus die cijfers zijn inderdaad totaal nutteloos.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:49 schreef gniffie het volgende:
Ja en omdat iedereen testen niet nodig is. Als 1 gezinslid het heeft en de andere drie krijgen ook gezondheidsklachten blijft iedereen vanzelf binnen. Het testen van die mensen heeft dan geen nut omdat je dat toch wel kunt bedenken dat zij het dan ook hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze mensen met milde klachten niet meer testen? Is dat vanwege het aantal testkits of wat?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je niet test kun je ook geen cijfers hebben
Terwijl Zuid-Korea laat zien dat je dit virus ook kan indammen met gewoon heel veel testen, isoleren en informeren. Jammer dat dit hier niet gebeurd. Nederland voelt zo aan als een 3e wereld land wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:49 schreef gniffie het volgende:
Te laat ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef THEFXR het volgende:
zit al een uur te twijfelen of ik wat extra boodschappen zal halen
Dat lijkt me nogal een naïeve gedachte dat het alleen bij gezinsleden zou blijven. Besmetten kan ook al voordat symptomen werkelijk verschijnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en omdat iedereen testen niet nodig is. Als 1 gezinslid het heeft en de andere drie krijgen ook gezondheidsklachten blijft iedereen vanzelf binnen. Het testen van die mensen heeft dan geen nut omdat je dat toch wel kunt bedenken dat zij het dan ook hebben.
Omdat het er zoveel zijn vermoed ik. Ze proberen ook niet meer te containen maar af te remmen icm mensen zo snel mogelijk helpen die het nodig hebben. Daarom is het logisch om de mensen met hevige klachten te testen zodat die zsm behandeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze mensen met milde klachten niet meer testen? Is dat vanwege het aantal testkits of wat?
Alles is al weg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef THEFXR het volgende:
Klopt, mee eens. Maar je wil als niet-zieke maar wel in een risicogroep zittend persoon toch wel weten in welke gebieden je echt veel risico loopt of niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het er zoveel zijn vermoed ik. Ze proberen ook niet meer te containen maar af te remmen icm mensen zo snel mogelijk helpen die het nodig hebben. Daarom is het logisch om de mensen met hevige klachten te testen zodat die zsm behandeld kunnen worden.
Daarom dat het biatlon in Finland vandaag gewoon door gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:52 schreef Doublepain het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Finland? Dat is toch geen sociaal land? Mensen staan al een paar meter van elkaar bij een bushalte
Zie Turkijequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je niet test kun je ook geen cijfers hebben
Vanavond laat als ze aan het bijvullen zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:51 schreef THEFXR het volgende:
Ja, je hoest alleen, dan kun je toch wel werken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en hier gaat het dus fout. Omdat iedereen die eerste klachten negeert en denkt "oh het is maar een griepje".
Terwijl als ze je testen en zegt "ja je hebt Corona" het voor die mensen en hun werkgever duidelijk is dat ze voorlopig binnen blijven.
Rotterdam 26 staat in dat lijstjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het zijn er maar 6 in Rotterdam. Regio rijnmond is vrij groot gebied
Waarom wordt hun website niet geupdatequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:52 schreef vosss het volgende:
En waarom zegt dat hoerekut RIVM niet gewoon hoeveel er NU in het ziekenhuis en op de IC liggen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |