Kan de Chinese gezondheidszorg eindelijk iets opsteken van het Nederlandse beleid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:29 schreef Zeroku het volgende:
Zie nu dat de website van het RIVM ook in het Chinees beschikbaar is. Handig voor als de artsen zich alvast in willen lezen.
Tja, noem het maar serieus. Het is natuurlijk voorkomen achterlijk dat iemand van over de 60 met hartklachten consistent actief in contact is met mensen in de regio Rotterdam. Blijf verdomme gewoon even een extra weekje binnen. Ik kan me aan beide gedragingen net zo hard storen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:29 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan neemt hij het nog een beetje serieus. Als ik mijn zorgen uit in mijn omgeving dan lachen ze me uit en zeggen ze dat ik niet zo panisch moet doen.
ik ga gewoon naar de zaak en plunder daar de de voorraad wel in dat gevalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:26 schreef Kyran het volgende:
Als Netflix kapot gaat heb ik nog een kast vol films komt ook wel goedanders kan ik altijd nog mijn LP's gaan poetsen ofzo.
Waarschijnlijk wel, maar vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef firefly3 het volgende:
Dus geen nieuwe cijfers vandaag!?!?!?!?
Dat za niet de enige luchtvaartmaatschappij zijn die het heeeeul moeilijk gaat krijgen dit jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:29 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
KLM heeft gister 2000 mensen ontslagen en 35.000 man de deeltijd WW ingestuurd
Nee zijn alleen open tijdens kantoortijden per mailquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef firefly3 het volgende:
Dus geen nieuwe cijfers vandaag!?!?!?!?
En hoe doe ik dat? Ik heb nul verstand van computers. Ik weet niet eens wat CSS cachen is...quote:
RIP ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelderland zuid is echt een nieuwe brandhaard aan het worden, vernam dit woensdag al van collega’s die in en rond Nijmegen wonen en waar vele individuele gevallen waren geconstateerd.
We zullen ze leren!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Kan de Chinese gezondheidszorg eindelijk iets opsteken van het Nederlandse beleid.
twitter:bollenstreek twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 13:05:49Keukenhof opent niet op 21 maart
Door het coronavirus en de maatregelen van de Nederlandse overheid blijven de deuren van het bloemenpark t/m 31 maart gesloten.
https://t.co/d0MsW9ZzdK
#bollenstreek #holland #keukenhof #lisse #noordwijk #zandvoort #amsterdam #haarlem #leiden https://t.co/RZ3haOEmfN reageer retweet
Was dat vorige week ook zo??????!quote:
Eén keer de pagina laden en geen kutbrowser hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef MQBM het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat? Ik heb nul verstand van computers. Ik weet niet eens wat CSS cachen is...
Arme chinezenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef Zeroku het volgende:
twitter:bollenstreek twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 13:05:49Keukenhof opent niet op 21 maart
Door het coronavirus en de maatregelen van de Nederlandse overheid blijven de deuren van het bloemenpark t/m 31 maart gesloten.
https://t.co/d0MsW9ZzdK
#bollenstreek #holland #keukenhof #lisse #noordwijk #zandvoort #amsterdam #haarlem #leiden https://t.co/RZ3haOEmfN reageer retweet
Die zien dat echt zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je echt alleen woont kan dat wel rot zijn, maar dan kan je toch met een vriend/vriendin afspreken dat je het allemaal samen ondergaat bijvoorbeeld? Er zijn echt wel oplossingen te bedenken, maar dan moeten mensen wel even uit hun bubbel stappen, oogkleppen af doen en iets vrijer gaan denken.
Iedereen is straks de sjaak alleen de raamambtenaren van het RIVM en de overige incompetente ministeries komen er goed af.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat za niet de enige luchtvaartmaatschappij zijn die het heeeeul moeilijk gaat krijgen dit jaar.
Of je moet rekenen op staatssteun, of je valt om als deze crisis ook de zomervakanties gaat verstoren.
En op zondag ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee zijn altijd cijfers geweest op zaterdag
Er moet toch minder gevlogen worden. Anders is het hele stikstofdebat zinloos.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat za niet de enige luchtvaartmaatschappij zijn die het heeeeul moeilijk gaat krijgen dit jaar.
Of je moet rekenen op staatssteun, of je valt om als deze crisis ook de zomervakanties gaat verstoren.
5753 op één dag??quote:
In totaal.quote:
Insgelijks, hoop ook niet dat de lijn met besmettingen is als mijn FOK! lijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
Ben er al sinds dag 1 van dit topic bij, is mijn laptop dan toch eindelijk besmet geraakt met corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |