Voor elke corona patient klik ik 1 keer op een advertentie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Danny goed idee van ons dat Corona subforum, hopelijk weer extra inkomsten zodat FOK! weer even vooruit kan.
quote:14:08
Een Nederlandse heftruckchauffeur is gisteren viral gegaan met een video op sociale media. In de video is te zien hoe de chaffeur in een distributiecentrum laat zien waarom wc-papier hamsteren absoluut overbodig is, er ligt namelijk genoeg voorraad. De maker van de video rijdt lachend door de volle hal.
Het bedrijf waar de video gefilmd is, is niet blij met alle aandacht. ,,We hebben vanochtend contact gehad met de maker van deze video. Ik wil niet hebben dat er gefilmd wordt in mijn bedrijf", laat een woordvoerder weten. Dat heel Nederland nu ziet dat het niet nodig is om extra rollen wc-papier in te slaan is volgens het bedrijf geen positief bij-effect van de video. Het Tilburgse logistiekbedrijf zegt dat er geen consequenties zijn voor de filmende werknemer.
https://www.ad.nl/dossier(...)roosendaal~a26b4b4e/quote:14:07
Aan de wintersport van Dordtenaar Raymond Jager in het Oostenrijkse Sankt Anton is abrupt een einde gekomen. Toen hij vrijdagmiddag nog op de piste stond, klonk de aankondiging dat het skidorp binnen enkele uren volledig zou worden afgesloten van de buitenwereld. In alle haast pakten hij en een vriend hun spullen om te voorkomen dat ze misschien wekenlang afgesloten zouden worden van de wereld. ,,Iedereen vluchtte het dal uit.’’ Lees Raymons verhaal hier (Premium).
RIVM moet wel geloofwaardig blijven dus vandaag net boven 1000 besmettingen. Terwijl het er lang + 10.000 zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We gaan wel boven de 1000 komen, anders klopt er iets niet
11 minuten geledenquote:
Andere subfora zijn nu net zo leeg als de gemiddelde winkelstraat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Danny goed idee van ons dat Corona subforum, hopelijk weer extra inkomsten zodat FOK! weer even vooruit kan.
Alleen als er genoeg getest wordt om aan dat aantal te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik denk dat er 300 bijkomen vandaag, gezien de trend.
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Gewoon de kids naar school blijven sturen
De Spaanse regering roept inwoners op alleen de deur uit te gaan voor voedsel en medicijnen, dat meldt persbureau Reuters.
Ik las Dartenaar Raymond van Barneveld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)roosendaal~a26b4b4e/
Gewoon de deur open doen en naar buiten gaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef falling_away het volgende:
Ik woon in een dorpje aan de rand van het bos.. al komt er een totale lockdown denk ik dat ik gewoon ga wandelen hoor.. ik denk dat je in een grote stad het moeilijker gaat krijgen om buiten te komen.
Geen idee. Ik verwacht een flinke stijging weer en een aantal doden.quote:
Als er een staat van beleg is zul je snel naar huis worden gestuurd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon de deur open doen en naar buiten gaan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:05 schreef kilon het volgende:
Fok kan het allemaal ook niet meer aanEn ik maar denken dat mijn sociaal leven corona zou overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, beetje ongelukkig ook als er een lockdown komt terwijl het eindelijk weer mooi weer is na 6 maanden herfst.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef falling_away het volgende:
Ik woon in een dorpje aan de rand van het bos.. al komt er een totale lockdown denk ik dat ik gewoon ga wandelen hoor.. ik denk dat je in een grote stad het moeilijker gaat krijgen om buiten te komen.
Ik hoor alleen maar klagende mensen over het feit dat ze straks 2 weken op hun eigen kind moeten gaan passen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.
Je hebt gelijk, maar alleen scholen sluiten is domweg niet genoeg. De kinderen moeten dan ook thuis blijven. Niet mee naar de supermarkt en ook niet op bezoek bij anderen gaan. Dat zullen kinderen en ouders niet leuk vinden maar dat lijkt mij wel het meeste zoden aan de dijk te gaan zetten. Als er wegens niet naar school gaan corona feestjes worden gegeven dan stop je nog de verspreiding van dit virus niet genoeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar als je niet alleen de titel, maar ook de inhoud had gelezen had je ook dit gezien:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
- Kinderen raken net zo goed besmet
- Kinderen hebben mildere klachten waardoor het juist minder snel opvalt dat ze het hebben
- Kinderen kunnen het juist wel heel snel verspreiden
Allemaal punten uit de bron die jij net gaf.
Gisteren was toch 2000 omdat de dag ervoor niks doorgekomen was? Of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Spanje idd 600+ erbij, maar gister bleek dat het meer dan 2000 erbij was.
Die updaten meerder malen per dag tot snachts volgens mij.
Gewoon de hond vragen of hij even buiten wilt wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.
Klopt, dat heb je goed uitgerekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat er 100 mensen in dat topic reageerden
Precies dit volgens mijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:14 schreef hollandia02 het volgende:
RIVM denkt na welk lulgetalletje ze naar buiten brengen.
Gesneuveld bij het hamsteren, RIP Miepquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:13 schreef Kyran het volgende:
Miep van de administratie die de site moet updaten is thuisgebleven vandeaagn volgens mij.
Ik denk dat er heel wat relaties meer stuk gaan nuquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.
Gewoon op het balkon laten schijten en dat in de GFT mikkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon de hond vragen of hij even buiten wilt wachten.
Oh? dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Gisteren was toch 2000 omdat de dag ervoor niks doorgekomen was? Of heb ik dat mis?
Ik zie de Nederlandse overheid er wel voor aan om die testen nog ff snel te verpatsen aan het buitenland je weet zelluf nog ff doekoe maken!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:14 schreef riazop het volgende:
[..]
ja hoor
weinig testen is weinig gevallen toch?
Dat waren er tot gister IN TOTAAL 35.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gelderland-Zuid meldt iig al 13 nieuwe besmettingen in dat gebied
https://www.gelderlander.(...)e-gevallen~ab54fff0/
Je zal maar met een hamster getrouwd blijken te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat relaties meer stuk gaan nu
En opgepropt in de metroquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Naar het werk te gaan... dus nog steeds gewoon volle bussen en treinen waarschijnlijk.
Heel gelderland bedoel je? of wat? Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat waren er tot gister IN TOTAAL 35.
Kunnen ze willen, alleen denk ik dat het geen houdbare situatie gaat zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Als er een staat van beleg is zul je snel naar huis worden gestuurd.
Wat een rebel.quote:Via de clubkanalen van Sevilla heeft Luuk de Jong iedereen opgeroepen om onnodig de straat op te gaan.
Ik vind thuis zijn sowieso heerlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Allang. https://www.welingelichte(...)-133-nieuwe-gevallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn de cijfers van België al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |