abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:34:40 #251
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195554785
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat komt omdat Jeroen de mol is :Y

MOLo! *O*
Hij had wel veel spanning voor de executie toen zijn scherm kwam.
pi_195554845
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hij had wel veel spanning voor de executie toen zijn scherm kwam.
Ik kan me goed voorstellen dat zijn emotie voortkomt uit het feit dat het redelijk direct zijn schuld is dat er 2 mensen weg moeten en ik kreeg het idee dat ie het goed kon vinden met Patrick, dat is best wel zuur om op je geweten te hebben, lijkt me.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195554928
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat zijn emotie voortkomt uit het feit dat het redelijk direct zijn schuld is dat er 2 mensen weg moeten en ik kreeg het idee dat ie het goed kon vinden met Patrick, dat is best wel zuur om op je geweten te hebben, lijkt me.
Ik vond het niet vinden van die sleutel in dat fort wel apart, maar je hebt er als Mol het meest aan om zo min mogelijk geldzakjes te vinden. Die sleutel was dus als Mol wel tijdsbesparend geweest, waardoor ze rechtstreeks voor Nikkie en Tygo waren gegaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195554962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond het niet vinden van die sleutel in dat fort wel apart, maar je hebt er als Mol het meest aan om zo min mogelijk geldzakjes te vinden. Die sleutel was dus als Mol wel tijdsbesparend geweest, waardoor ze rechtstreeks voor geld waren gegaan...
Patrick vond al het geld. Jeroen liep overal vlot langs en heb ik geloof ik zelfs in de weg zien staan.

Het ging me ook om de stelligheid en vanzelfsprekendheid waarmee Jeroen zegt 'hier nog? Nee.' en dan gewoon wegloopt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195554997
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Patrick vond al het geld. Jeroen liep overal vlot langs en heb ik geloof ik zelfs in de weg zien staan.
Ja da's ook weer zo...
pi_195557382
Edit: theorie van niets :D

[ Bericht 95% gewijzigd door TheVulture op 10-10-2020 23:36:48 ]
pi_195558750
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mwah, het zou ook Tygo of Jeroen nog kunnen zijn. Peggy is wel uit beeld nu...
Als Peggy de mol is dan maakt het niet dat zij voor Ron gaat...of wat bedoel je?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195559524
Dankzij de blindheid van Jeroen voor enig geld in deze opdracht heb ik nog punten in te zetten, anders was ik namelijk vol op Ron blijven zitten :')
Overal straal voorbij lopen, ook al stond zo'n zak gewoon vol in het zicht. Die vent is de mol of hij moet nodig eens naar de Specsavers.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_195559580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Peggy is wel uit beeld nu...
Hoezo? Ze zat vol op Ron, maar de mol hoeft nooit naar huis :P
Ik ga zelf nu vol op Jeroen in de hoop dat hij het is omdat dat de enige manier is om mijn vriendenpoule nog te winnen als de rest nu niet opeens op hem gaat inzetten, ik heb al op twee kandidaten de helft van mijn punten verloren :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 11 oktober 2020 @ 04:32:20 #260
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195559846
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 03:25 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]

Hoezo? Ze zat vol op Ron, maar de mol hoeft nooit naar huis :P
Ik ga zelf nu vol op Jeroen in de hoop dat hij het is omdat dat de enige manier is om mijn vriendenpoule nog te winnen als de rest nu niet opeens op hem gaat inzetten, ik heb al op twee kandidaten de helft van mijn punten verloren :')
Patrick zat vol op Peggy. Zei hij.
pi_195560890
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik vond het ook wel heel erg veel en oprecht overkomen.
Niet dat de mol het niet erg gaat vinden maar die weet er toch wel van en hoort erbij.
Hij was de aflevering wel heel verdacht bezig, maar dat moment had ik ook zoiets van hmmm.
pi_195560920
Als je de executie na gaat dan vallen Jeroen en Peggy af als mol, tenzij er heel erg geknipt is.

Want Ron zat op Jeroen (kun je herleiden) en Patrick op Peggy.
Beide liggen er uit. Het enige wat nog zou kunnen is dat Jeroen bv ook op Peggy zat maar de vragen beter had gedaan dan Patrick.
Doordat Peggy er nog in zit kan het dus eigenlijk Jeroen niet zijn (want Peggy zat niet op Jeroen).
En met bovenstaande theorie zou het Peggy nog kunnen zijn.

Of nee? Van Jeroen kregen we een Nikkie shot te zien.
pi_195560953
Wat ik ook wel grappig vond gevonden is dat de laatste ketting in de cel niet breekt waar ze zagen maar op een random plek :O
Productie ingegrepen voor de spanning? Maar waarom?
pi_195561390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het niet vinden van die sleutel in dat fort wel apart, maar je hebt er als Mol het meest aan om zo min mogelijk geldzakjes te vinden. Die sleutel was dus als Mol wel tijdsbesparend geweest, waardoor ze rechtstreeks voor Nikkie en Tygo waren gegaan...
Ik kan hier wel in mee gaan. Als mol heb je er niets aan om Tygo en Nikkie niet te vinden. Sterker nog: je wilt zo snel mogelijk de sleutel en alle hints vinden om ze te bevrijden. Op die manier voorkom je ook dat er veel geld wordt gevonden. Ook zegt Jeroen bij het opsplitsen open en bloot dat hij een telefoon heeft, wat je als mol denk ik niet zou doen. Aangezien Peggy op Ron zat, zou je dan bijna moeten concluderen dat de mol in de heli zat.Tygo lijkt me dan meer het type dat zo'n vlucht helemaal te gek vindt, en daar voor zou kiezen als mol.

Maar goed, ik ben m'n punten al kwijt, dus doe er mee wat je wilt. |:)
C’est Davie :o)
  Miss 200.000.000! zondag 11 oktober 2020 @ 10:14:44 #265
367000 roos94
pi_195561391
Jeroen wordt ineens heel verdacht in beeld gebracht, goeie kans dat hij er volgende week uit ligt
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:31:04 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195561603
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:14 schreef roos94 het volgende:
Jeroen wordt ineens heel verdacht in beeld gebracht, goeie kans dat hij er volgende week uit ligt
Voor de aflevering van gisteren heb ik nog nooit iets verdachts gemerkt aan Jeroen, dus grote kans van wel ja.
KuikenGuppy
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:32:08 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195561629
Net zoals je wist dat Ron zou afvallen op het moment dat ze niet lieten zien wie hij bij de test aanklikte bij de vraag "wie is de mol".
KuikenGuppy
  MOL-held zondag 11 oktober 2020 @ 10:56:31 #268
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195562004
quote:
4s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:45 schreef XMN8R het volgende:
Het bewijs dat Jeroen niet de mol is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nu wel raar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_195562048
quote:
5s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:56 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Dit is nu wel raar..
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Legoblokje op 11-10-2020 11:05:41 ]
  MOL-held zondag 11 oktober 2020 @ 11:10:43 #270
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195562202
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:59 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_195562417
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:30 schreef bianconeri het volgende:
Wat ik ook wel grappig vond gevonden is dat de laatste ketting in de cel niet breekt waar ze zagen maar op een random plek :O
Productie ingegrepen voor de spanning? Maar waarom?
Het is Tievie!
pi_195562454
Mijn mol was vanaf het begin Ron.. maar toen ie in dat theatertje al die zakjes geld vond viel hij voor mij wel af.
Toch kom ik maar moeilijk los van die tunnel _O-
  MOL-held zondag 11 oktober 2020 @ 11:28:25 #273
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195562481
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:26 schreef Blues het volgende:
Mijn mol was vanaf het begin Ron.. maar toen ie in dat theatertje al die zakjes geld vond viel hij voor mij wel af.
Toch kom ik maar moeilijk los van die tunnel _O-
Ga er maar vanuit dat hij volgende week weer terug komt, ze zijn nog in de buurt van het theater he :D
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_195562489
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:28 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat hij volgende week weer terug komt, ze zijn nog in de buurt van het theater he :D
:B :D
pi_195562796
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:32 schreef Burdie het volgende:
Net zoals je wist dat Ron zou afvallen op het moment dat ze niet lieten zien wie hij bij de test aanklikte bij de vraag "wie is de mol".
Ik had dat juist andersom, de rest sprak expliciet uit wie voor hen de Mol was. Daarom kan het bijna niet meer dat Peggy de Mol is, omdat Patrick er op haar uitvloog...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')