abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:34:40 #251
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195554785
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat komt omdat Jeroen de mol is :Y

MOLo! *O*
Hij had wel veel spanning voor de executie toen zijn scherm kwam.
pi_195554845
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Hij had wel veel spanning voor de executie toen zijn scherm kwam.
Ik kan me goed voorstellen dat zijn emotie voortkomt uit het feit dat het redelijk direct zijn schuld is dat er 2 mensen weg moeten en ik kreeg het idee dat ie het goed kon vinden met Patrick, dat is best wel zuur om op je geweten te hebben, lijkt me.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195554928
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat zijn emotie voortkomt uit het feit dat het redelijk direct zijn schuld is dat er 2 mensen weg moeten en ik kreeg het idee dat ie het goed kon vinden met Patrick, dat is best wel zuur om op je geweten te hebben, lijkt me.
Ik vond het niet vinden van die sleutel in dat fort wel apart, maar je hebt er als Mol het meest aan om zo min mogelijk geldzakjes te vinden. Die sleutel was dus als Mol wel tijdsbesparend geweest, waardoor ze rechtstreeks voor Nikkie en Tygo waren gegaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195554962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond het niet vinden van die sleutel in dat fort wel apart, maar je hebt er als Mol het meest aan om zo min mogelijk geldzakjes te vinden. Die sleutel was dus als Mol wel tijdsbesparend geweest, waardoor ze rechtstreeks voor geld waren gegaan...
Patrick vond al het geld. Jeroen liep overal vlot langs en heb ik geloof ik zelfs in de weg zien staan.

Het ging me ook om de stelligheid en vanzelfsprekendheid waarmee Jeroen zegt 'hier nog? Nee.' en dan gewoon wegloopt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195554997
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Patrick vond al het geld. Jeroen liep overal vlot langs en heb ik geloof ik zelfs in de weg zien staan.
Ja da's ook weer zo...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195557382
Edit: theorie van niets :D

[ Bericht 95% gewijzigd door TheVulture op 10-10-2020 23:36:48 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195558750
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mwah, het zou ook Tygo of Jeroen nog kunnen zijn. Peggy is wel uit beeld nu...
Als Peggy de mol is dan maakt het niet dat zij voor Ron gaat...of wat bedoel je?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195559524
Dankzij de blindheid van Jeroen voor enig geld in deze opdracht heb ik nog punten in te zetten, anders was ik namelijk vol op Ron blijven zitten :')
Overal straal voorbij lopen, ook al stond zo'n zak gewoon vol in het zicht. Die vent is de mol of hij moet nodig eens naar de Specsavers.
pi_195559580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Peggy is wel uit beeld nu...
Hoezo? Ze zat vol op Ron, maar de mol hoeft nooit naar huis :P
Ik ga zelf nu vol op Jeroen in de hoop dat hij het is omdat dat de enige manier is om mijn vriendenpoule nog te winnen als de rest nu niet opeens op hem gaat inzetten, ik heb al op twee kandidaten de helft van mijn punten verloren :')
  zondag 11 oktober 2020 @ 04:32:20 #260
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195559846
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 03:25 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]

Hoezo? Ze zat vol op Ron, maar de mol hoeft nooit naar huis :P
Ik ga zelf nu vol op Jeroen in de hoop dat hij het is omdat dat de enige manier is om mijn vriendenpoule nog te winnen als de rest nu niet opeens op hem gaat inzetten, ik heb al op twee kandidaten de helft van mijn punten verloren :')
Patrick zat vol op Peggy. Zei hij.
pi_195560890
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat zijn emotie voortkomt uit het feit dat het redelijk direct zijn schuld is dat er 2 mensen weg moeten en ik kreeg het idee dat ie het goed kon vinden met Patrick, dat is best wel zuur om op je geweten te hebben, lijkt me.
Klopt. Maar ik vond het ook wel heel erg veel en oprecht overkomen.
Niet dat de mol het niet erg gaat vinden maar die weet er toch wel van en hoort erbij.
Hij was de aflevering wel heel verdacht bezig, maar dat moment had ik ook zoiets van hmmm.
pi_195560920
Als je de executie na gaat dan vallen Jeroen en Peggy af als mol, tenzij er heel erg geknipt is.

Want Ron zat op Jeroen (kun je herleiden) en Patrick op Peggy.
Beide liggen er uit. Het enige wat nog zou kunnen is dat Jeroen bv ook op Peggy zat maar de vragen beter had gedaan dan Patrick.
Doordat Peggy er nog in zit kan het dus eigenlijk Jeroen niet zijn (want Peggy zat niet op Jeroen).
En met bovenstaande theorie zou het Peggy nog kunnen zijn.

Of nee? Van Jeroen kregen we een Nikkie shot te zien.
pi_195560953
Wat ik ook wel grappig vond gevonden is dat de laatste ketting in de cel niet breekt waar ze zagen maar op een random plek :O
Productie ingegrepen voor de spanning? Maar waarom?
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:14:43 #264
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195561390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het niet vinden van die sleutel in dat fort wel apart, maar je hebt er als Mol het meest aan om zo min mogelijk geldzakjes te vinden. Die sleutel was dus als Mol wel tijdsbesparend geweest, waardoor ze rechtstreeks voor Nikkie en Tygo waren gegaan...
Ik kan hier wel in mee gaan. Als mol heb je er niets aan om Tygo en Nikkie niet te vinden. Sterker nog: je wilt zo snel mogelijk de sleutel en alle hints vinden om ze te bevrijden. Op die manier voorkom je ook dat er veel geld wordt gevonden. Ook zegt Jeroen bij het opsplitsen open en bloot dat hij een telefoon heeft, wat je als mol denk ik niet zou doen. Aangezien Peggy op Ron zat, zou je dan bijna moeten concluderen dat de mol in de heli zat.Tygo lijkt me dan meer het type dat zo'n vlucht helemaal te gek vindt, en daar voor zou kiezen als mol.

Maar goed, ik ben m'n punten al kwijt, dus doe er mee wat je wilt. |:)
:o)
  Miss 200.000.000! zondag 11 oktober 2020 @ 10:14:44 #265
367000 roos94
pi_195561391
Jeroen wordt ineens heel verdacht in beeld gebracht, goeie kans dat hij er volgende week uit ligt
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:31:04 #266
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195561603
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:14 schreef roos94 het volgende:
Jeroen wordt ineens heel verdacht in beeld gebracht, goeie kans dat hij er volgende week uit ligt
Voor de aflevering van gisteren heb ik nog nooit iets verdachts gemerkt aan Jeroen, dus grote kans van wel ja.
KuikenGuppy
  zondag 11 oktober 2020 @ 10:32:08 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195561629
Net zoals je wist dat Ron zou afvallen op het moment dat ze niet lieten zien wie hij bij de test aanklikte bij de vraag "wie is de mol".
KuikenGuppy
  MOL-held zondag 11 oktober 2020 @ 10:56:31 #268
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195562004
quote:
4s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:45 schreef XMN8R het volgende:
Het bewijs dat Jeroen niet de mol is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nu wel raar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_195562048
quote:
5s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:56 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Dit is nu wel raar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Legoblokje op 11-10-2020 11:05:41 ]
  MOL-held zondag 11 oktober 2020 @ 11:10:43 #270
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195562202
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:59 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_195562417
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:30 schreef bianconeri het volgende:
Wat ik ook wel grappig vond gevonden is dat de laatste ketting in de cel niet breekt waar ze zagen maar op een random plek :O
Productie ingegrepen voor de spanning? Maar waarom?
Het is Tievie!
pi_195562454
Mijn mol was vanaf het begin Ron.. maar toen ie in dat theatertje al die zakjes geld vond viel hij voor mij wel af.
Toch kom ik maar moeilijk los van die tunnel _O-
  MOL-held zondag 11 oktober 2020 @ 11:28:25 #273
44635 XMN8R
mag dat?
pi_195562481
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:26 schreef Blues het volgende:
Mijn mol was vanaf het begin Ron.. maar toen ie in dat theatertje al die zakjes geld vond viel hij voor mij wel af.
Toch kom ik maar moeilijk los van die tunnel _O-
Ga er maar vanuit dat hij volgende week weer terug komt, ze zijn nog in de buurt van het theater he :D
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_195562489
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:28 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat hij volgende week weer terug komt, ze zijn nog in de buurt van het theater he :D
:B :D
pi_195562796
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:32 schreef Burdie het volgende:
Net zoals je wist dat Ron zou afvallen op het moment dat ze niet lieten zien wie hij bij de test aanklikte bij de vraag "wie is de mol".
Ik had dat juist andersom, de rest sprak expliciet uit wie voor hen de Mol was. Daarom kan het bijna niet meer dat Peggy de Mol is, omdat Patrick er op haar uitvloog...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 11 oktober 2020 @ 12:43:55 #276
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195563840
quote:
5s.gif Op zondag 11 oktober 2020 10:56 schreef XMN8R het volgende:

[..]

Dit is nu wel raar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:19:36 #277
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_195564468
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had dat juist andersom, de rest sprak expliciet uit wie voor hen de Mol was. Daarom kan het bijna niet meer dat Peggy de Mol is, omdat Patrick er op haar uitvloog...
Lijkt me in elk geval vrij duidelijk dat de mol van Ron in de finale komt en dat ze daarom dat hebben weggelaten (dat dit de back-up mol is voor de productie, waarmee ze proberen heel veel kijkers op het verkeerde been te zetten).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_195564826
Ik heb een theorie. Het zijn verschillende aannames, maar allemaal wijzen ze op de test van deze aflevering en dat het voor mij nu wel duidelijk is dat Peggy de mol moet zijn. De reden hiertoe is dat er in de montage gerotzooid is met de verdenkingen.

In aflevering 6 horen we de volgende verdenkingen:
- Peggy gaat op Ron
- Patrick gaat op Peggy
- Jeroen gaat op Nikkie
- Ron noemt niemand, alleen dat hij vol op 1 iemand gaat

Ik zet alles even in een spoilertag, omdat het nogal een lap tekst is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195568487
Die stress van Jeroen toen hij doorkreeg dat er 2 van de 4 naar huis moesten, als je dat kunt faken als niet-acteur zou je daar toch eens je beroep van moeten maken :D . Ik zag daar oprecht iemand in paniekmodus...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195568609
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Die stress van Jeroen toen hij doorkreeg dat er 2 van de 4 naar huis moesten, als je dat kunt faken als niet-acteur zou je daar toch eens je beroep van moeten maken :D . Ik zag daar oprecht iemand in paniekmodus...
Inderdaad ja :D
U MAD?
  zondag 11 oktober 2020 @ 16:47:29 #281
231633 Xummon
of toch niet?
pi_195569926
De mol wil wel in zoekgroep zitten, je wil namelijk geen geld binnen halen.
Nu komt er ¤3400 in de pot. Peggy vond een zakje onder dat beeldje wat Ron niet zag. Zou een Mol niet doen. Patrick vond ook zakjes geld (maar is er nu uit).
Als Mol wil je tijd rekken, geen tot weinig geld vinden en snel die sleutel vinden.
De Mol heeft het echter niet altijd zelf in de hand waar hij zit. De Mol zat dan ook niet in de zoekende groep. Ik blijf dan ook bij Tygo als Mol.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Miss 200.000.000! zondag 11 oktober 2020 @ 16:57:42 #282
367000 roos94
pi_195570107
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef Xummon het volgende:
De mol wil wel in zoekgroep zitten, je wil namelijk geen geld binnen halen.
Nu komt er ¤3400 in de pot. Peggy vond een zakje onder dat beeldje wat Ron niet zag. Zou een Mol niet doen. Patrick vond ook zakjes geld (maar is er nu uit).
Als Mol wil je tijd rekken, geen tot weinig geld vinden en snel die sleutel vinden.
De Mol heeft het echter niet altijd zelf in de hand waar hij zit. De Mol zat dan ook niet in de zoekende groep. Ik blijf dan ook bij Tygo als Mol.
Zou wat zijn, haast niemand verdenkt hem ^O^
  zondag 11 oktober 2020 @ 17:24:19 #283
231633 Xummon
of toch niet?
pi_195570596
Tygo riep iets in de trend van “ik ben verder dan de vorige keer”???

Maar viel Tygo destijds niet vlak voor de finale af?
Hoe kan hij dan verder zijn???
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_195571164
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Xummon het volgende:
Tygo riep iets in de trend van “ik ben verder dan de vorige keer”???

Maar viel Tygo destijds niet vlak voor de finale af?
Hoe kan hij dan verder zijn???
Tygo dacht dat hij al in de finale zat, dat zei hij ook tegen Nikkie toen ze net ontsnapt waren
  zondag 11 oktober 2020 @ 17:51:13 #285
231633 Xummon
of toch niet?
pi_195571246
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:46 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Tygo dacht dat hij al in de finale zat, dat zei hij ook tegen Nikkie toen ze net ontsnapt waren
Of weet hij gewoon dat hij verder is, omdat hij de mol is??????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:22:20 #286
3542 Gia
User under construction
pi_195571943
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:46 schreef Legoblokje het volgende:

Tygo dacht dat hij al in de finale zat, dat zei hij ook tegen Nikkie toen ze net ontsnapt waren
Volgende week is dan toch ook de laatste dag met opdrachten. In feite de finale dus.
Aan het eind valt er nog één af.
Blijft over, de winnaar, verliezer en de mol. Aflevering 8 dan de bekendmaking met de terugblikken.
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:29:38 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195572134
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:46 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Tygo dacht dat hij al in de finale zat, dat zei hij ook tegen Nikkie toen ze net ontsnapt waren
Nikkie zei het! Ze zei: oooh de finale, oooh de finale, oooh de finale!
Tygo zei toen: ah nee. Meen je dat nou? Lieffie, dit kan toch niet? We zitten in de finale!
KuikenGuppy
pi_195577320
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Lijkt me in elk geval vrij duidelijk dat de mol van Ron in de finale komt en dat ze daarom dat hebben weggelaten (dat dit de back-up mol is voor de productie, waarmee ze proberen heel veel kijkers op het verkeerde been te zetten).
Ron zat op Jeroen. Maar waarom dan Jeroen in de finale zou moeten komen?
Jeroen en Nikkie zijn momenteel erg verdacht. Zou mij niet verbazen overigens dat die 2 dan idd gepusht worden naar de finale. Net als Peggy. Dat Tygo of als mol de finale wel haalt of gewoon afvalt.
Dat zou ik van de productie best dan kunnen begrijpen.

Of Jeroen is heel erg gepusht in aflv 6 omdat hij de volgende aflevering af zal gaan vallen, dat doen ze ook nog wel eens. Zou ook wel kloppen met dat Ron op Jeroen zat, want als Ron goed zou zitten was hij niet naar huis gegaan.

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 11:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had dat juist andersom, de rest sprak expliciet uit wie voor hen de Mol was. Daarom kan het bijna niet meer dat Peggy de Mol is, omdat Patrick er op haar uitvloog...
Is opvallend maar je ziet Ron wel een vraag invullen op Jeroen. Dus hij zit op Jeroen.
Gebruiken ze in montage ook wel vaak valselijk natuurlijk, maar dan nog.
pi_195577341
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef Xummon het volgende:
De mol wil wel in zoekgroep zitten, je wil namelijk geen geld binnen halen.
Nu komt er ¤3400 in de pot. Peggy vond een zakje onder dat beeldje wat Ron niet zag. Zou een Mol niet doen. Patrick vond ook zakjes geld (maar is er nu uit).
Als Mol wil je tijd rekken, geen tot weinig geld vinden en snel die sleutel vinden.
De Mol heeft het echter niet altijd zelf in de hand waar hij zit. De Mol zat dan ook niet in de zoekende groep. Ik blijf dan ook bij Tygo als Mol.
Als er iemand aan het mollen was bij de zoekgroep was het Jeroen wel, maar die verdenk ik toch het minst :+)
pi_195577360
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:43 schreef Meke het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doordat hij nu door is gegaan konden die socials al niet kloppen.
Hij heeft de dag na deze executie ofzo? een post op iemand gegeven dat hij alweer thuis was. Of op de dag van.
Dus dat klopt al niet.

Dus die theorie die opgedoken is klopte al niet meer sinds Jeroen door is.
pi_195577861
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef Xummon het volgende:
De mol wil wel in zoekgroep zitten, je wil namelijk geen geld binnen halen.
Nu komt er ¤3400 in de pot. Peggy vond een zakje onder dat beeldje wat Ron niet zag. Zou een Mol niet doen. Patrick vond ook zakjes geld (maar is er nu uit).
Als Mol wil je tijd rekken, geen tot weinig geld vinden en snel die sleutel vinden.
De Mol heeft het echter niet altijd zelf in de hand waar hij zit. De Mol zat dan ook niet in de zoekende groep. Ik blijf dan ook bij Tygo als Mol.
Tygo heeft wel heel vaak niet echt op sleutelposities gestaan... ook bij de opdracht met de luiken lijkt het me dat je als Mol juist luiken wil openen (en stiekem weer een slinger geven om te sluiten), toen stond Tygo aanwijzingen te geven.

Ik blijf vooralsnog maar gewoon bij Nikkie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195580148
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef Xummon het volgende:
De mol wil wel in zoekgroep zitten, je wil namelijk geen geld binnen halen.
Nu komt er ¤3400 in de pot. Peggy vond een zakje onder dat beeldje wat Ron niet zag. Zou een Mol niet doen. Patrick vond ook zakjes geld (maar is er nu uit).
Als Mol wil je tijd rekken, geen tot weinig geld vinden en snel die sleutel vinden.
De Mol heeft het echter niet altijd zelf in de hand waar hij zit. De Mol zat dan ook niet in de zoekende groep. Ik blijf dan ook bij Tygo als Mol.
Maar de routes waren toch niet bekend bij het pakken van de auto kaart? Dus eigenlijk maakte dat niet uit, productie heeft daarna besloten dat rode auto die route beschrijving kreeg, grijze de andere etc etc.
Of heb ik iets gemist?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_195582390
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 00:32 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar de routes waren toch niet bekend bij het pakken van de auto kaart? Dus eigenlijk maakte dat niet uit, productie heeft daarna besloten dat rode auto die route beschrijving kreeg, grijze de andere etc etc.
Of heb ik iets gemist?
Alleen de eindbestemming stond vast, maar de auto die bij de helikopter aankwam kwam natuurlijk op de verkeerde bestemming (toch?) dus ja, het werd daarna pas besloten.
pi_195583835
Ik denk inderdaad ook dat de regie de instructies naderhand pas in de auto heeft gelegd. En ik vind het ook onwaarschijnlijk dat de mol hier nodig was om de rode auto naar de heli te sturen. Alle drie de routes zijn door iemand op het .com forum uitgestippeld en die van de rode auto was enorm makkelijk, in tegenstelling tot de andere twee.
  maandag 12 oktober 2020 @ 10:54:40 #295
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195584360
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 10:21 schreef Legoblokje het volgende:
En ik vind het ook onwaarschijnlijk dat de mol hier nodig was om de rode auto naar de heli te sturen.
Het lijkt mij op zich ook onwaarschijnlijk, tenzij de mol in de rode auto zat, en de route naar de heli zelf al wist.
Nikkie herstelde op tijd de fout bij de beschrijving 'voor de rotonde rechtsaf', Tygo reed toen al op de rotonde. Dat leek een kandidatenactie, maar kan maar zo een molactie zijn geweest.

Al denk ik nog steeds dat de mol in het zoekgroepje zou willen zitten, maar met de verdenkingen uit de laatste aflevering vallen zowel Jeroen als Peggy eigenlijk af (tenzij de productie die uitspraken/beelden gemanipuleerd heeft, maar dan gaan ze wat mij betreft een stap te ver).
:o)
  maandag 12 oktober 2020 @ 15:55:31 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195589646
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Xummon het volgende:
Tygo riep iets in de trend van “ik ben verder dan de vorige keer”???

Maar viel Tygo destijds niet vlak voor de finale af?
Hoe kan hij dan verder zijn???
Omdat ie weet dat ie in de finale zit, omdat ie ontsnapt is.
Door de ontsnapping gaan er 2 uit, blijven er 4 over. En de finale is wel vaker met 4.
Of misschien is dat zelfs wel verteld tegen ze.

Het was trouwens Nikkie die t tegen hem riep.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_195605985
Lange tijd geleden stond dit op de Insta van de regisseur. Seizoen 21 dus buiten Europa?

  dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:49:09 #298
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195606146
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:41 schreef Poepz0r het volgende:
Lange tijd geleden stond dit op de Insta van de regisseur. Seizoen 21 dus buiten Europa?

[ afbeelding ]
Ik verwacht dat ze sinds de pandemie hun plannen aangepast hebben :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195606546
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:49 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik verwacht dat ze sinds de pandemie hun plannen aangepast hebben :+
Zal lastig gaan, want toen waren ze al onderweg ;)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:26:19 #300
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195607033
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zal lastig gaan, want toen waren ze al onderweg ;)
Dat was een researchreis gok ik zo. Er wordt zelden in februari WIDM opgenomen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')