https://www.instagram.com/p/B9r7qjEnqfF/quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Marktplaats wordt nu langzaam gevuld met mensen die rollen toilettenpapier verkopen. Dat zijn stuk voor stuk trolls die denken o zo hilarisch te zijn, of er zijn er een heleboel die denken eens flink te kunnen profiteren.
Ik koester lage verwachtingen, en ben dus niet verbaasd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:34 schreef ZarB het volgende:
Weet trouwens niet of ik hogere verwachtingen had van de mensheid. Eigenlijk niet echt.
die voorraad wordt gewoon weggepleurd in de grijze container na afloop hoor, maak je maak geen zorgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:22 schreef von_manstein het volgende:
En het lijkt mij ook heel onlogisch en niet lekker om de komende drie weken soep uit blik, pasta en bonen te freten.
Ja, dan heb je ook wel extra pleepapier nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat extra eten in huis halen = prima.
50 flessen zonnebloem olie inslaan = wtf?
Heb je dat dumpert filmpje gezien? Volgens mij is er genoeg wc papier voor 10 jaar in de magazijnenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Een beetje extra opslaan kan geen kwaad, maar de debielen die al het wc papier kopen.. die zijn niet in orde of op iets anders uit.
Supermarkten zouden dan ook hetzelfde moeten doen als bij bijv. Babymelkpoeder pakken.
Als iemand met 10 pakken wc papier bij de kassa staat, weigeren dus bij de kassa.
Nu ook om 8:30 bij de boodschappen, al het wc papier weg.
Hee dat jij zo'n saai sexleven hebt. Twee weken is lang om binnen te zitten hoor...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat extra eten in huis halen = prima.
50 flessen zonnebloem olie inslaan = wtf?
Ja dat is gewoon krankzinnig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je dat dumpert filmpje gezien? Volgens mij is er genoeg wc papier voor 10 jaar in de magazijnen
Proberen te profiteren. Dat, of je bent bang (zoals mijn overbuurman, die gisteren heen en weer aan het fietsen was met tassen vol pleepapier) dat er straks niets meer is doordat anderen zijn begonnen met hamsteren. Een soort sneeuwbaleffect dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Cherni het volgende:
Wat moet je met zoveel wc papier. Ik snap daar helemaal niets van. Ik kan mijn reet ook wassen met water(washandje) en afdrogen en gooi het de wasmachine in.
Hebben we straks allemaal net zo'n mooi sterretje als de Japanners!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:49 schreef Cherni het volgende:
Wat moet je met zoveel wc papier. Ik snap daar helemaal niets van. Ik kan mijn reet ook wassen met water(washandje) en afdrogen en gooi het de wasmachine in.
Gister in Leeuwarden was het drukker dan normaal maar gehamsterd met lege schappen enz heb ik niet gezien.quote:
Op zich is dat wel de betere manier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:56 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hebben we straks allemaal net zo'n mooi sterretje als de Japanners!
Om te verkopen op marktplaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:02 schreef Keukendrol het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen hamsteren omdat er gehamsterd wordt.
Ik denk dat dat het voornaamste motief is voor dit gedrag.
Nee de ruimte per klant is veel kleiner.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk, omdat bij de Lidl de rijke vrekken hun inkopen doen, aangezien het inkopen bij de Lidl goedkoper is.
Niet bertolli olijfolie gebruikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hee dat jij zo'n saai sexleven hebt. Twee weken is lang om binnen te zitten hoor...
Tekort gaat er niet komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Om te verkopen op marktplaats..
Maak mij geen zorgen. Heb altijd wel genoeg voor een week of twee in huis. Papier had ik toevallig vorige week een 1+2 dus daar kan ik wel even mee vooruit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet bertolli olijfolie gebruiken
[..]
Tekort gaat er niet komen.
Wellicht dat winkels niet teveel mensen per keer naar binnen laten, (zoals in Italie) dus dan kan het lang duren maar echt een tekort... nah.
Mensen vergeten dat grootgebruikers zoals hotels en restaurants juist nu heel weinig gebruiken.
Prima instelling!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Vandaag wat extra gehaald. Niet omdat ik bang ben dat er niets meer is, maar omdat ik het aantal supermarktbezoeken wil verminderen.
Gezellige vent ben jij zeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:49 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze beide corona krijgen en sterven.
Dat ook, maar het is erger doordat de klanten die het niet nodig hebben om goedkoper hun inkopen in te slaan, massaal bij de goedkopere supermarkten staan te dringen. Zodat het bij de duurdere supermarkten niet zo druk is, maar bij de duurdere supermarkten kunnen armere klanten nooit hun inkopen doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:09 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee de ruimte per klant is veel kleiner.
ik heb ook geen lege schappen gezien, valt allemaal best mee lijkt me.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier in Utrecht viel de gekte mee moet ik zeggen.
Wel mensen die al hamsterend, schande spraken over het hamsteren.
Minder kans op besmetting, en je hoeft minder vaak zeep of desinfect te gebruiken bij thuiskomst (als het je überhaupt nog gelukt is om dat aan te komen). Ik ga ook pas liever als er een redelijke boodschappenlijst samengesteld is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:12 schreef Mr.Ping het volgende:
Vandaag wat extra gehaald. Niet omdat ik bang ben dat er niets meer is, maar omdat ik het aantal supermarktbezoeken wil verminderen.
Eens. Gewoon een gezonde middenweg. Maar ik wil wel een wat ruimere voorraad dan normaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:29 schreef Tyr80 het volgende:
Speltheorie zou denk ik zeggen wel voorraad aanleggen maar geen schap leegtrekken.
Voor je eentje de hele super naar je rukbunker brengen maakt dat de rest niks heeft, wat jouw positie op meerdere manieren verzwakt.
Een super vol en iedereen zonder eten wordt ‘m ook niet.
Rustig hamsteren dus. Laat wat staan voor de rest.
Nou in de AH was geen macaroni meer over. Alles van die grote pasta bladen. Werd het gewoon weer spaghetti wat nog thuis was. Zo even kijken of er wel macaroni is. Die lange wokkels lusten ze hier thuis ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
ik heb ook geen lege schappen gezien, valt allemaal best mee lijkt me.
Dat middelste filmpje, is dat het dikkerdje van de plus?quote:
Heb en doe ik (en vriendin) al jaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:02 schreef LXIV het volgende:
Je hoeft niet voor jaren op de plank te hebben, maar voedsel en water voor een week of 2 is altijd handig. Niet alleen nu. Ik zou het in ieder geval in huis nemen.
...
Nee joh, dat was een actrice!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat middelste filmpje, is dat het dikkerdje van de plus?
Een kleine minderheid die het voor de rest verpest?! Hmmm....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:24 schreef Nattekat het volgende:
'De nuchtere Nederlander bestaat niet'
Nee, als 5% van het volk zo'n volslagen idioot is die een supermarkt leeg hamstert, dan is die supermarkt leeg, ook al kan 95% wel normaal doen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een kleine minderheid die het voor de rest verpest?! Hmmm....
Hmmmm.... hoe veel mensen denk je dat er nodig zijn om zo'n toiletpapierschap leeg te hamsteren dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een kleine minderheid die het voor de rest verpest?! Hmmm....
Shit dat is wel een goede. Ik koop ook altijd pas als een pauper nieuwe schoenen als er gaten in de zolen zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:17 schreef Hexagon het volgende:
Voedsel hamsteren is vrij zinloos inderdaad.
Enige dat ik wel gedaan heb is even snel nieuwe schoenen kopen. De huidige zijn behoorlijk aan het verslijten. Konden nog wel een maand mee. Maar mocht het hier zoals Italie worden dan hoef ik iig niet met gaten in mn schoenen rond te lopen want dat zal dan wel gesloten worden.
Een normale zaterdag dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:43 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb zes kratten bier gehamsterd. Mocht het echt allemaal naar de tering gaan dan wil ik wel lekker dronken kunnen worden en kut roepen naar de buuf.
Ik had ooit een buurman die sochtends aankwam met een krat, en dat savonds alweer leeg terug bracht. Heb zo'n idee dat hij moet oppassen voor dit virus.quote:
Als hij thuis laveloos op de bank ligt is er niet zoveel aan de hand denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had ooit een buurman die sochtends aankwam met een krat, en dat savonds alweer leeg terug bracht. Heb zo'n idee dat hij moet oppassen voor dit virus.
Ach ik ken er 1 die drinkt 6 trays perlenbacher per week. Dat virus is het probleem niet zonder perlenbacher komen te zitten als de winkel dichtgaan overleeft hij dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik had ooit een buurman die sochtends aankwam met een krat, en dat savonds alweer leeg terug bracht. Heb zo'n idee dat hij moet oppassen voor dit virus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |