Groot gelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist besloten in overleg met mijn vrouw om mezelf maandag ziek te melden. Mijn vrouw is 38 weken zwanger en ik wil de bevalling niet missen door deze (eventuele) ziekte!.... Het bedrijf waar ik werk doet vrij weinig (ik kom uit Branbant en werk aan de rand in Limburg), buiten een paar flyers ophangen dat je je handen moet wassen... Jullie mening?
Ik ga uit van totale gekte, maar ik hoop zo erg dat ik het mis hebquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:54 schreef JortKelder het volgende:
Net discussie met mijn vader die denkt dat deze hysterie over een maandje wel is overgewaaid en alles inclusief de handel weer normaal zal zijn.
Vind het lastig om te discussiėren met mensen die zo laconiek zijn maar ondertussen krijg ik ook het gevoel (en verwijt) alsof ik aan het overdrijven ben. Ik verwacht echt totale gekte over 2-3 weken namelijk. Hopelijk heb ik ongelijk.
PS: Is extra vitamine pillen etc nog raadzaam?
Doe je goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Zojuist besloten in overleg met mijn vrouw om mezelf maandag ziek te melden. Mijn vrouw is 38 weken zwanger en ik wil de bevalling niet missen door deze (eventuele) ziekte!.... Het bedrijf waar ik werk doet vrij weinig (ik kom uit Branbant en werk aan de rand in Limburg), buiten een paar flyers ophangen dat je je handen moet wassen... Jullie mening?
waarom is zoiets BREAKING??quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Salina het volgende:
twitter:LegionHoops twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:15:14BREAKING: An elementary school student who received an autograph from Rudy Gobert in his game in Boston has tested positive for coronavirus, via NBC.
It’s uncertain if the virus was transmitted during the exchange. reageer retweet
Eerste x dat ik dat woord in m'n leven hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef crystal_meth het volgende:
Ha:
Ohio official was 'guesstimating' statement that 100,000 people have coronavirus
https://thehill.com/homen(...)t-100000-people-have
Zou anders wel heel toevallig zijn. Maar wel mogelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Salina het volgende:
twitter:LegionHoops twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:15:14BREAKING: An elementary school student who received an autograph from Rudy Gobert in his game in Boston has tested positive for coronavirus, via NBC.
It’s uncertain if the virus was transmitted during the exchange. reageer retweet
Uiteraard!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Als je het kan financieren, zeker doen. Dat is het probleem bij veel mensen, kan je het lijen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik stel dat ik bang ben, en denk dat we te laat zijn met (re)ageren. Een gevoelskwestie en iets subjectiefs. Probeer geen conclusies te trekken en hoop dat andere mensen het anders inzien. Misschien dat er andere inzichten zijn die een mooier licht op de situatie doen schijnen. Ik zie ze alleen even niet.quote:
Totale gekte ga je niet krijgen mijn inziens. Althans niet op samenlevingsniveau.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:56 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ga uit van totale gekte, maar ik hoop zo erg dat ik het mis heb
Jij hebt je prioriteiten goed op een rijtje. Zorg dat je de komende weken voor zo min mogelijk op een anderen een beroep hoeft te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
jij beslist over je gezondheidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
wat is totale gekte?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:56 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ga uit van totale gekte, maar ik hoop zo erg dat ik het mis heb
Ja, elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren, wekenlang greta/klimaatcrisis in de krantenkoppen.
Belachelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Als het in Afrika ook heel hard gaat weten we in ieder geval dat het virus zich niks aantrekt van temperaturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, dat is wat ik 'een expert' hoorde zeggen.
Heb het ook dubbel... Aan de ene kant denk ik dat het in april wel klaar is qua gekte. Dan zullen er best mensen ziek worden, maar misschien meer afwisselend en is de samenleving weer op orde. Ontwrichting lijkt me er dan wel af.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:54 schreef JortKelder het volgende:
Net discussie met mijn vader die denkt dat deze hysterie over een maandje wel is overgewaaid en alles inclusief de handel weer normaal zal zijn.
Vind het lastig om te discussiėren met mensen die zo laconiek zijn maar ondertussen krijg ik ook het gevoel (en verwijt) alsof ik aan het overdrijven ben. Ik verwacht echt totale gekte over 2-3 weken namelijk. Hopelijk heb ik ongelijk.
PS: Is extra vitamine pillen etc nog raadzaam?
Je bent gewoon even verblind door het licht! Dat krijg je als je de hele dag in die radioactieve lampen staat te kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik stel dat ik bang ben, en denk dat we te laat zijn met (re)ageren. Een gevoelskwestie en iets subjectiefs. Probeer geen conclusies te trekken en hoop dat andere mensen het anders inzien. Misschien dat er andere inzichten zijn die een mooier licht op de situatie doen schijnen. Ik zie ze alleen even niet.
Nee, zou het graag wel lezen. Was vandaag op een OK die al werd omgebouwd tot IC kamer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:56 schreef Revanches het volgende:
[..]
Doe ik uiteraard. Heb je ook dat bericht gelezen over het aantal jonge mensen in de IC ? Ergens in Brabant was dat.
Waarschijnlijk wel dan en je bent er nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me, opnieuw, af, met de huidige kennis, of ik dit al in januari gehad kan hebben.
Ben toen, serieus, zo ziek geweest. Alle klachten die beschreven worden met een lange nasleep.
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-jonger-dan-50-jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Nee, zou het graag wel lezen. Was vandaag op een OK die al werd omgebouwd tot IC kamer.
Naja, Financieren? Ziekmelden wordt vergoed zover ik weet. Daarnaast heb ik wel een apart 'potje' om een tijdje te overleven. Wil uiteraard niet zeggen dat ik mijn baan wil verliezen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als je het kan financieren, zeker doen. Dat is het probleem bij veel mensen, kan je het lijen?
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:17:39More countries and overseas territories reporting their first cases:
- Gabon
- Ghana
- Trinidad and Tobago
- Kazakhstan
- Kosovo
- Suriname
- Aruba
- Guadeloupe
- Cayman Islands https://t.co/xPS9nPvuPi reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 22:00:33Countries reporting their first cases today:
- Uruguay 4
- Venezuela 2
- Guatemala 1
- Kenya 1
- Sudan 1
- Ethiopia 1 reageer retweet
Iedereen die denkt dat we na afloop van dit virus de draad gewoon weer opppakken als over niks is gebeurd is niet goed bij zijn paaseiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Heb het ook dubbel... Aan de ene kant denk ik dat het in april wel klaar is qua gekte. Dan zullen er best mensen ziek worden, maar misschien meer afwisselend en is de samenleving weer op orde. Ontwrichting lijkt me er dan wel af.
Aan de andere kant: als dit nog tot de zomer door gaat verbaast mij dat niets. Virus is voor ieder lichaam nieuw.
Als je in een god gelooft is dit wel het moment om om een wonder te gaan bidden. De maatregelen die genomen, of liever niet genomen, zijn geven weinig aanleiding tot hoop.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik stel dat ik bang ben, en denk dat we te laat zijn met (re)ageren. Een gevoelskwestie en iets subjectiefs. Probeer geen conclusies te trekken en hoop dat andere mensen het anders inzien. Misschien dat er andere inzichten zijn die een mooier licht op de situatie doen schijnen. Ik zie ze alleen even niet.
Ik heb helaas geen verzachtende woorden voor iemand die er waarschijnlijk tussen zal moeten staan. Zoek de liefde in je leven op en weet dat ook dit zal voorbij gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Nederland alleen heeft al 90 miljard..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
25 miljard, noem het maar niks
https://www.nporadio1.nl/(...)gsfonds-tegen-corona
Die Marcel met z’n onzin over Coronaquote:
https://nos.nl/l/2326992quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:58 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Nee, zou het graag wel lezen. Was vandaag op een OK die al werd omgebouwd tot IC kamer.
Op dit moment schrijven ze er in Italie elke dag +200 doden bij als direct gevolg van dit virusquote:
Doe wat je wijs lijkt zolang je anderen daarmee niet in de grotere shit helpt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat moet je anders dan? Natuurlijk zijn er gevolgen die nog doordreunen, maar we blijven geen weken meer alles dicht houden als de boel weer is afgezwakt of wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:59 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat we na afloop van dit virus de draad gewoon weer opppakken als over niks is gebeurd is niet goed bij zijn paasei![]()
Dit gaat nog een hele lange nasleep krijgen
Domme mensen gewoon negerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sught, zit ik opeens in een Facebook-discussie met wat mensen die de paniek nergens op vinden slaan. Dat de griep meer doden geeft.
En het is allemaal de schuld van (social) media.
Ik probeer ze nog duidelijk te maken dat regeringen niet volledige landen op slot gooien vanwege griep of vanwege de media, maar het is praten als brugman.
Ik bedacht me halverwege de discussie dat ik eerder met deze Facebook'vriend' in discussie was geraakt over vaccinaties
Je kan virussen niet zien met MRI.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gekke vraag.... maar nu je dit roept..... zijn virussen gevoelig voor die straling of kunnen ze zo (MRI? of zo) gedetecteerd worden ?
En die zijn allemaal ouder/chronisch ziek?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:01 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Op dit moment schrijven ze er in Italie elke dag +200 doden bij als direct gevolg van dit virus
Hoeveel zouden het er zijn inclusief indirecte slachtoffers?
De EU begroting is ook zo groot nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nederland alleen heeft al 90 miljard..
Het is niet iets wat we gewend zijn in de westerse wereld, dus in dat opzicht gaat het heftig zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Is dat totale gekte? Ik vind het vrij nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |