En dat wat je hier opschrijft is uiteindelijk het allerbelangrijkste van dit hele verhaalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:30 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, je moet wel eerst de werkelijkheid willen accepteren. Of eerst kunnen verbeelden en kunnen verwerken.
Denk dat er nog een hoop gaan komen hier die daar hulp bij nodig hebben. Of emoties bij voelen.
Geen enkel probleem om hier onder te wonen, graag zelfs.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Je zal er maar onder wonen. Secondiaglamo? #gomorra
Dat neem je toch zelf mee of ben je niet #prepped?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kan het nog erger zijn, ben deze week nog geweest, geen handen, maskers, handschoenen, desinfecterende gel enzo
Dit. Het lijkt wel alsof er twee mogelijke reacties zijn: de mensen die denken dat hun routine en status quo niet stuk kan en mag en die nog steeds ijskoud naar het werk gaan met een blafhoest, en de mensen die als idioten te lopen overdrijven en inkopen alsof ze een jaar een nucleaire schuilkelder in moeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We maken geschiedenis mee. Ik vind het wel tekenend om te zien hoe laconiek veel mensen ermee om lijken te gaan - men lijkt enorm verwend te zijn geraakt.
Hier ook twijfel, op hoesten na heb ik zelf nergens last van, alleen als ik het rivm moet opvolgen. Dan niet noodzakelijke dingen niet doen, en het is maar een periodieke controle.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:20 schreef capricia het volgende:
Ik ga de tandarts voor volgende week afzeggen.
De controle kan ook wel een twee maanden later.
is een apart topic voorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klote hamsteraars
Welk nummer is dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef RipCity het volgende:
[..]Veel mooiertwitter:TheJackEdge twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:48:18The whole of the UK panicking about Coronavirus.
And then there’s Cheltenham... https://t.co/SwyUOx1mb4 reageer retweet
Er valt niks te accepteren op dit moment kan ik alleen maar boos zijn op de overheid/RIVMquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:30 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, je moet wel eerst de werkelijkheid willen accepteren. Of eerst kunnen verbeelden en kunnen verwerken.
Denk dat er nog een hoop gaan komen hier die daar hulp bij nodig hebben. Of emoties bij voelen.
Hoe harder ze riepen: het is maar een griep; des te harder de klap aankomt als het hun treft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:31 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
En dat wat je hier opschrijft is uiteindelijk het allerbelangrijkste van dit hele verhaal
Internetshoppen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Ik wilde morgen gaan shoppen. Men maakt mij uit voor achterlijk.
Wat vinden jullie?
Mensen zijn ook niet perfect hè.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat de wereld anders gaat worden doet mij vreemd genoeg niet zoveel. Ik houd van structuur en als alles gaat zoals het moet.
Maar aan de andere kant is de maatschappij ook gewoon verrot. Dus misschien is Corona een goede wake-up call dat het nu eens anders moet. Alleen lijkt het in Nederland nog niet echt door te dringen.
Ik hoop het ten alle zeerste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat de wereld anders gaat worden doet mij vreemd genoeg niet zoveel. Ik houd van structuur en als alles gaat zoals het moet.
Maar aan de andere kant is de maatschappij ook gewoon verrot. Dus misschien is Corona een goede wake-up call dat het nu eens anders moet. Alleen lijkt het in Nederland nog niet echt door te dringen.
Per cliënt een nieuw mondkapje? Geen idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verstandig, want die zal wel geen mondkapje meer hebben.
Typisch Nederlandse reactie ditquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Je zal er maar onder wonen. Secondiaglamo? #gomorra
Dat zei ik al, nu hoor je de Timmermansen en Verhofstadten niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, geen idee hoe ze daar zitten qua aantal IC's, zorgmedewerkers etc, dus kan daar geen uitspraken over doen. Als zij het aan denken te kunnen zonder dat het Italiaanse taferelen gaat geven is dat wel één van de betere manieren om het doen ja.
Als ze het niet aankunnen met hun zorgstelsel dan zijn zij de volgende Italië en ik denk niet dat na de Brexit heel veel landen bereid gaan zijn om te helpen. Niet dat wij Italië helpen nu .... EU is ook een grote grap. Heb je elkaar een keer nodig kijkt iedereen de andere kant op.
Wat moet er anders dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
ja, idd achterlijk gedragquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Wat vinden jullie?
Juist nu doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Cronometer het volgende:
Wat vinden jullie?
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef theNull het volgende:
[..]
Hier ook twijfel, op hoesten na heb ik zelf nergens last van, alleen als ik het rivm moet opvolgen. Dan niet noodzakelijke dingen niet doen, en het is maar een periodieke controle.
Dit dusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit. Het lijkt wel alsof er twee mogelijke reacties zijn: de mensen die denken dat hun routine en status quo niet stuk kan en mag en die nog steeds ijskoud naar het werk gaan met een blafhoest, en de mensen die als idioten te lopen overdrijven en inkopen alsof ze een jaar een nucleaire schuilkelder in moeten.
Waar was dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hier ook niet aan het begin en midden van de dag..... er was gewoon niet geleverd.
Onduidelijk was of er morgen wel geleverd zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |