Fijn toch, daar heeft Wopke voor gespaardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:39 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Dit blijft niet alleen beperkt tot KLM inmiddels hebben 3.500 bedrijven een aanvraag gedaan voor deeltijd WW voor hun personeel
Niet te veel naar dat soort dingen kijken maar je leven leven zoals je dat normaal ook doet maar dan wat minder actiefquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, maar wat is normaal? Ik ben vrij nuchter, maar weet even niet hoe hiermee om te gaan.
Ik zie beelden van een Italiaanse zuster ofzo die huilt, omdat zij moet beslissen over leven en dood. Dat is ernstig.
Ik zie hier mensen hamsteren en vraag me daarbij wel af, wtf bezielt je?
Qua shoppen denk ik weer: afstand houden van mensen en handjes schoon houden/maken. Ik ben de schaal kwijt van wat wel en niet kan, vrij vervelend
En dit is een kutopmerking.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja dat je een kutleven hebt ligt dan toch meer bij jezelf
we moeten het met zijn allen doen, dus de strenge regels van het buitenland volgen, gewoon naar buiten als het echt moet, anders nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, maar wat is normaal? Ik ben vrij nuchter, maar weet even niet hoe hiermee om te gaan.
Ik zie beelden van een Italiaanse zuster ofzo die huilt, omdat zij moet beslissen over leven en dood. Dat is ernstig.
Ik zie hier mensen hamsteren en vraag me daarbij wel af, wtf bezielt je?
Qua shoppen denk ik weer: afstand houden van mensen en handjes schoon houden/maken. Ik ben de schaal kwijt van wat wel en niet kan, vrij vervelend
Bijvoorbeeld dat nu iedereen ineens wel kan thuiswerken en er nergens meer files staan. Waarom kan dat normaal niet? En dat mensen nu gaan nadenken dat het misschien niet slim is om voor medicijnen en dergelijke afhankelijk te zijn van het buitenland.quote:
Hier ga ik maar verder niet op inquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fijn toch, daar heeft Wopke voor gespaard
Meid, wat goed van jou!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Sinds dat de handgel uitverkocht is en dat is nu krap 2 weken geleden? betrap ik mij erop dat ik niet eens meer kijk of het er is.
Ik was mijn handen thuis vaak genoeg en heb in de auto vochtige doekjes waar ik mijn handen mee schoonmaak na het boodschappen doen.
Ik vrees dat een hoop mensen hier te simpel voor is. Dinsdag moest er een blafhoestende vrouw uit mijn kantoor verwijderd worden (na dozijnen mailtjes, posters en wat al niet genegeerd te hebben).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:36 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmm.. er zit een hoop tussenin qua gradatie. Hier zijn we van rekeninghouden met (preppen wat je toch gaat gebruiken) maar ook doorgaan (met wat je toch al deed) en wat vooruitdenken. ider zal voor zichzelf in mogelijkheden, moeten bekijken wat relevant is.
'T boeit mij ook vrij weinig dat die die opmerking maakt. Gaat me er meer om dat die wilt beseffen dat dit niet het optimale systeem is wat men ons wilt geloven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
En dit is een kutopmerking.
Moet dat werkelijk zo, is dat nu nodig om hier altijd anderen af te zeiken. Bah
Zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:35 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik riep ook maar wat op 't begin. Mijn directe omgeving is naar alle waarschijnlijkheid ook getroffen (niet getest maar goed, er zijn meerdere dingen die erop wijzen dat ze sinds 2 weken het corona-virus onder de leden hebben) Ze zijn nu gelukkig aan de beterende hand.
Maar als iets je zelf treft dan praat je wel even anders inderdaad
Ik geloof dat samenhorigheid ook ontstaat uit leed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:37 schreef Markesh het volgende:
[..]
Zoiets is ook helemaal niet mogelijk hier.
Een totaal andere mentaliteit. Hier is amper saamhorigheid. Dat merk je nu hier al
Al wilde ik het niet volgen, mijn omgeving dwingt mij alquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we moeten het met zijn allen doen, dus de strenge regels van het buitenland volgen, gewoon naar buiten als het echt moet, anders niet
Nu even wat minder omdat mn sociale leven tijdelijk gekortwiekt is hierdoor. Maar verder vind ik het wel prima.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, jouw leven is altijd fantastisch dan?
Testen hoeft nog niet zo zeer, blijkbaar is de redenatie dat je 24 uur geen klachten meer moet hebben. Het zou voor het totaalbeeld wel iets meer nuance geven. Alle geteste besmettingen worden maar bij elkaar opgeteld terwijl er ondertussen ook mensen genezen zijn...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen die beter worden nog testen?
Tjah. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nu even wat minder omdat mn sociale leven tijdelijk gekortwiekt is hierdoor. Maar verder vind ik het wel prima.
Je kunt ook thuis borrelen en via FaceTime je FoE's bekijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef BeriBeri het volgende:
Hoop niet dat ze hier alle bars en restaurants gaan sluiten, het is hier nu heerlijk lente weer
heeft meer te maken dat de GGD weinig/tekort aan beschermende middelen heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Testen hoeft nog niet zo zeer, blijkbaar is de redenatie dat je 24 uur geen klachten meer moet hebben. Het zou voor het totaalbeeld wel iets meer nuance geven. Alle geteste besmettingen worden maar bij elkaar opgeteld terwijl er ondertussen ook mensen genezen zijn...
Nouja als de stroom uitvalt staat ook ineens iedereen op straat en is het direct gezellig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:37 schreef Markesh het volgende:
[..]
Zoiets is ook helemaal niet mogelijk hier.
Een totaal andere mentaliteit. Hier is amper saamhorigheid. Dat merk je nu hier al
Tja als je leven alleen maar uit vervelend werk en tv kijken bestaat en je verder niks leuks hebt dan is dat toch best een kutleven. Maar het is ook aan jezelf dat te verbeteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Markesh het volgende:
[..]
En dit is een kutopmerking.
Moet dat werkelijk zo, is dat nu nodig om hier altijd anderen af te zeiken. Bah
Omdat we nog niet snappen dat de wereld van ICT te bieden heeft dat je niet perse op je werkplek dient te zijn. Maar er hadden inderdaad een hoop wegverbredingen meer voorkomen kunnen worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat nu iedereen ineens wel kan thuiswerken en er nergens meer files staan. Waarom kan dat normaal niet? En dat mensen nu gaan nadenken dat het misschien niet slim is om voor medicijnen en dergelijke afhankelijk te zijn van het buitenland.
Ik zeg ook nergens dat ik het alleen als kut zie, heb het ook geaccepteerd. Zeg alleen dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als je leven alleen maar uit vervelend werk en tv kijken bestaat en je verder niks leuks hebt dan is dat toch best een kutleven. Maar het is ook aan jezelf dat te verbeteren.
Die cijfers zeggen sowieso heel weinig. Gros van de mensen die Corona krijgen zullen in geen enkele statistiek voorkomenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Testen hoeft nog niet zo zeer, blijkbaar is de redenatie dat je 24 uur geen klachten meer moet hebben. Het zou voor het totaalbeeld wel iets meer nuance geven. Alle geteste besmettingen worden maar bij elkaar opgeteld terwijl er ondertussen ook mensen genezen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |