quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Denken jullie, mochten we dit overleven, en verdwenen zijn, er een dag van nationale/internationale rouw komt voor alle gevallen mensen? Een terugkerend jaarlijks ritueel voor de lengte van dagen?
marktwerking. alles geminimaliseerd, meer managers ertussen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef JortKelder het volgende:
70% van de IC bedden liggen normaal gesproken al vol. Heeft dan niemand eens het idee gehad dat we bij een ramp daar lang niet goed genoeg aan hebben?
Of kost dat teveel geld en is dat risico voor lief genomen?
Ja met dezelfde stelligheid als dat die man niet besmettelijk was tijdens carnaval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat wij hier NOOIT in dezelfde situatie als Italië zullen komen? Zei die dat nou echt?
Wat te denken van een nationale dag voor alle artsen, verpleegkundigen etc etc die al die levens hebben gered met gevaar voor eigen veiligheid iedere dag weer en met minimale rust tussen werk door?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Denken jullie, mochten we dit overleven, en verdwenen zijn, er een dag van nationale/internationale rouw komt voor alle gevallen mensen? Een terugkerend jaarlijks ritueel voor de lengte van dagen?
Nee, jij pakt er 1 quote uit. Terwijl ze de zin erna zegt, we staan wel echt pas aan het begin.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee feitelijk is het natuurlijk correct, kan het nog wel tenenkrommend zijn.
Nee, die is er toch ook niet voor de doden van de Mexicaanse griep gekomen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef Sfancta het volgende:
Heb een serieuze vraag.
Er is ook weer een Coronashow op NPO1. Ik heb het geluid uitgezet, want ik kan het niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef crystal_meth het volgende:
Hmm, ik neem aan dat jullie het niet hebben over de Trump persconferentie?
quote:5 MINUTEN GELEDEN
Verder kijken op YouTube en Facebook
Als de NOS-uitzending Het coronavirus, feiten en fabels klaar is op tv gaan we op YouTube en Facebook nog even door met extra #coronavragen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)noodtoestand-af.htmlquote:14 MINUTEN GELEDEN
Twee besmettingen op Aruba
Ook op Aruba zijn twee besmettingen met het coronavirus vastgesteld. Het gaat om een Amerikaanse toerist die verschillende landen had bezocht en nu op Aruba is. De tweede patiënt is een inwoner van Aruba die in New York was geweest.
In navolging van Curaçao heeft Aruba inmiddels alle vluchten uit onder andere Europa geschrapt. Ook gaan publieke bijeenkomsten op het eiland tot het einde van de maand niet door en zijn de scholen volgende week allemaal gesloten, zegt correspondent Dick Drayer.
Ventilatie eh.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:19 schreef hollandia02 het volgende:
Best bizar dat dat gebeuren in de VS allemaal in een tuin plaats vind met journalisten op stoeltjes in het Gazon.
Waarom geloof je de afgevaardigde van de vereniging van Intensive Care's niet? Hij zal beter weten wat de toestand is dan een reguliere burger.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:12 schreef Kyran het volgende:
Ze gaan over twee weken wel even kijken of het allemaal geholpen heeft
Zij hebben alles netjes onder controle in Noord-Brabant volgens deze gast ... echt
Wie is deze gast?
Waarom zou je ziekenhuizen willen bouwen als er genoeg lege gebouwen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vragen of ze noodhospitaals gaan bouwen als ik China.
Veel succes in Nederland. Eerst een jaar kadaster en procedures over bestemmingsplan, dan archeologisch onderzoek. Vinden ze twee potscherven en ben je weer een jaar verder. En dan moet je nog beginnen met bouwen.
Aw wat naar, laten we hopen dat het daar naar 14 dagen weer beter is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Mijn lieve oma woont in dezelfde zorginstelling waar doden zijn gevallen, Zuyderland. Ze moet verplicht op haar kamer blijven en mag geen bezoek ontvangen. Arm mens is dement...
Kan ik vast reserveren?quote:
Op zich niet zo vreemd...die lui vliegen de hele wereld over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)oronavirus~a6e777b4/
Eens interessant.
Besmette mensen uit sportwereld.
Triage vind nu al plaats..... en dan maar hopen dat we geen uiterst pijnlijke "veld" situaties gaan meemaken.quote:
Goed punt, die worden nu ook allemaal omgebouwd naar appartementen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom zou je ziekenhuizen willen bouwen als er genoeg lege gebouwen zijn.
Haha twee potscherven ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Veel succes in Nederland. Eerst een jaar kadaster en procedures over bestemmingsplan, dan archeologisch onderzoek. Vinden ze twee potscherven en ben je weer een jaar verder. En dan moet je nog beginnen met bouwen.
Oh nee, wat verdrietig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Mijn lieve oma woont in dezelfde zorginstelling waar doden zijn gevallen, Zuyderland. Ze moet verplicht op haar kamer blijven en mag geen bezoek ontvangen. Arm mens is dement...
Nood breekt wet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
82 cases in totaal, valt voorlopig nog mee dus...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zeg, hoe staat India er eigenlijk voor?
Jup ze maken zich daar nergens druk om....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:17 schreef Kyran het volgende:
Ik ben even terug gaan kijken voor de zekerheid.
Hij zegt dus eerst "ik ben geen expert in curves of exponentiële groeien" ... NEE DAT BLIJKT
Hij gaat verder met "wij zijn wel minder ver dan Italië, hebben het in Noord-Brabant netjes onder de controle met elkaar" ..... en sluit af met "ik heb het volste vertrouwen dat wij in control zijn en NOOIT in de situatie komen zoals die in Italïe".
Update vrijdag 13 maartquote:
wat is daar interessant aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)oronavirus~a6e777b4/
Eens interessant.
Besmette mensen uit sportwereld.
Hoe kan ik iemand geloven als die zegt dat hij geen verstand heeft van curves en exponentiële groei en daar dan toch een uitspraak over doet. Daarnaast ook nog eens termen gebruikt als NOOIT.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom geloof je de afgevaardigde van de vereniging van Intensive Care's niet? Hij zal beter weten wat de toestand is dan een reguliere burger.
Als je echt gelooft dat hij zijn kop in het zand steekt of onzin verkoopt, dan kun je beter een enkeltje BNW doen.
Kleinere zaaltjes maken, schotten plaatsen.... probleme opgelost.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:10 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met dit beleid, iedereen gaat naar die 100 grens toe werken
Ze is nog slechter af als ze corona krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Veel sterkte Sfanctaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)noodtoestand-af.htmlquote:RTL: KLM neemt zware maatregelen vanwege coronavirus
KLM wil voor het hele personeel werktijdverkorting aanvragen vanwege de impact van het coronavirus, meldt RTL Nieuws. Bij de luchtvaartmaatschappij werken zo'n 35.000 mensen, die vanaf april 30 procent minder gaan werken.
Volgens RTL gaat KLM waarschijnlijk ook per direct zo'n 1500 tot 2000 voltijdsbanen schrappen. Het zou gaan om tijdelijke contracten die niet verlengd worden, om gedwongen ontslag te voorkomen.
Dan is het zieliger voor jullie. Oma merkt het nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Wij zijn een nuchter volkjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat wij hier NOOIT in dezelfde situatie als Italië zullen komen? Zei die dat nou echt?
Hij zegt dat hij geen expert is, net zoals jij en ik niet. Wel staat hij aan het hoofd van de vereniging van Intensive Care's, dus neem mij niet kwalijk dat ik hem nog steeds meer vertrouw dan ene Kyran van een forum.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand geloven als die zegt dat hij geen verstand heeft van curves en exponentiële groei en daar dan toch een uitspraak over doet. Daarnaast ook nog eens termen gebruikt als NOOIT.
Misschien is dat hun doel ook niet. Langzaam zijn de adviezen opgehoogd, mensen staan klaar. We zullen over 2 weken zien waar we staan. Hopelijk zonder grote problemen, van welke aard dan ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand geloven als die zegt dat hij geen verstand heeft van curves en exponentiële groei en daar dan toch een uitspraak over doet. Daarnaast ook nog eens termen gebruikt als NOOIT.
Ik ken ook nog een instantie waar ze zeiden dat de kans zeer klein was dat het virus hier zou komen.
Ik ken ook nog een instantie waar ze beweerden dat het niet of nauwelijks besmettelijk was als je geen klachten had.
Zij geven mij nou niet echt een reden om de experts te vertrouwen, omdat ze je gewoon keihard aan het voorliegen zijn ....
Ik ben rationeel en in paniekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef Kaji het volgende:
Nuchter en rationeel blijven mag natuurlijk niet, je moet in PANIEK zijn.
Je moet iedereen natuurlijk open stellen aan dit virus en de verspreidingskans vergroten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef Kaji het volgende:
Nuchter en rationeel blijven mag natuurlijk niet, je moet in PANIEK zijn.
Wat een kerel ja... terwijl de meldingen van mensen uit andere landen die oorspronkelijk in de VS besmet lijken te zijn steeds meer stijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:26 schreef StephanL het volgende:
Sow sow
Alles onder controle bij Trump. Leeft mee met iedereen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Oei, heb ik net tegen je kar gereden ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is daar interessant aan?
Vergeet de bezwaarprocedures van de omwonenden niet. Met wat mazzel zijn we net op tijd voor de volgende pandemie over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar kwantiteit van dingen roepen is ook wat waard...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij geen expert is, net zoals jij en ik niet. Wel staat hij aan het hoofd van de vereniging van Intensive Care's, dus neem mij niet kwalijk dat ik hem nog steeds meer vertrouw dan ene Kyran van een forum.
Dat kan haast niet. Om tot rationele denkvermogens te komen moet je enige controle hebben over je hersenen. In paniek is die controle in mindere mate aanwezig dan in een toestand waarbij je min of meer controle hebt over je brein!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij stelt gewoon een vraag.... Ben jij soms tegen je kar gereden hé!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oei, heb ik net tegen je kar gereden ofzo?
Ja, maar het zijn kamers met een bed, een afzuiging, en een kast met persoonlijke spullen. Klein vierkant raampje, niet op haar hoogte... Denk dat dit het einde gaat betekenen, weet niet waarom. Corona of geen corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan is het zieliger voor jullie. Oma merkt het nauwelijks.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:30 schreef Stupidisco het volgende:
In Italië vieren de mensen feest. Aldus de NOS.
Italianen vieren in het hele land feest op balkons
In heel Italië zijn mensen vanavond hun balkons opgegaan om elkaar een hart onder de riem te steken. Er werd gezongen en gedanst,
Bron: NOSBeweging is goed voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleef doorzeuren over Bolsonaro waar die al antwoord op had gegeven.quote:
Neuj, vraag mij alleen af wat er interessant is aan een artikel over sporters die besmet zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oei, heb ik net tegen je kar gereden ofzo?
Nu niet gaan doorslaan in de "liefde"... het is hun werk en prima dat ze dat goed doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat te denken van een nationale dag voor alle artsen, verpleegkundigen etc etc die al die levens hebben gered met gevaar voor eigen veiligheid iedere dag weer en met minimale rust tussen werk door?
Ik vind nu al dat al die mannen en vrouwen eigenlijk gewoon een koninklijke onderscheiding verdienen. Die gaan het zwaar krijgen komende tijd. Heel zwaar.
Iets met PFAS ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
BESCHERM JEZELF!!111122quote:
Wat is dit nou weer voor dom gelul.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef KI1234 het volgende:
Nederland blijkt weer uit in NIETS DOEN. Net zoals tijdens de opmaat naar WO2. Zo erg ditmaal dat zelfs de VSgeen grensverkeer meer met NL wil.
Rutte is inmiddels 'strikt wetenschappelijk' de crisis aan het aanpakken. Zo strikt zelfs dat het een hele eeuwigheid duurt voordat er maatregelen genomen worden. Blijkbaar wacht hij op de resultaten van de contactonderzoeken die op zich makkelijk weken kunnen aanhouden. Het nerdje met de ondoorgrondbare gezichtsuitdrukkingen gaat eigenhandig Nederland op de rand van de afgrond brengen.
En ja hoor, democratie en globalisme zouden de enige systemen zijn die tot welvaart en voortgang leiden. Behalve dan als je partner ziek wordt of je laat vallen. Dan sta je ineens helemaal alleen voor.
Het is tijd om globalisme af te schaffen. Landen moet grotendeels zelfvoorzienend worden. Er moet een sterke leider komen die niet voor iedere wissewasje eerst met honderden vervelende ministers en parlementariërs moet overleggen.
De eerste stap is die onnosele van een Rutte het gat van de deur wijzen. En ontsla daarbij ook het hele prutsende Ministerie van een RIVM.
Hij kan het toch nooit goed doen, wat 'ie nu ook beslist. Er zullen altijd mensen voor en tegen bepaalde maatregelen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef KI1234 het volgende:
Nederland blijkt weer uit in NIETS DOEN. Net zoals tijdens de opmaat naar WO2. Zo erg ditmaal dat zelfs de VSgeen grensverkeer meer met NL wil.
Rutte is inmiddels 'strikt wetenschappelijk' de crisis aan het aanpakken. Zo strikt zelfs dat het een hele eeuwigheid duurt voordat er maatregelen genomen worden. Blijkbaar wacht hij op de resultaten van de contactonderzoeken die op zich makkelijk weken kunnen aanhouden. Het nerdje met de ondoorgrondbare gezichtsuitdrukkingen gaat eigenhandig Nederland op de rand van de afgrond brengen.
En ja hoor, democratie en globalisme zouden de enige systemen zijn die tot welvaart en voortgang leiden. Behalve dan als je partner ziek wordt of je laat vallen. Dan sta je ineens helemaal alleen voor.
Het is tijd om globalisme af te schaffen. Landen moet grotendeels zelfvoorzienend worden. Er moet een sterke leider komen die niet voor iedere wissewasje eerst met honderden vervelende ministers en parlementariërs moet overleggen.
De eerste stap is die onnosele van een Rutte het gat van de deur wijzen. En ontsla daarbij ook het hele prutsende Ministerie van een RIVM.
Zonder testen... zijn er geen ziektegevallen... net als in Rusland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zeg, hoe staat India er eigenlijk voor?
En ook niemand die de verantwoordelijkheid neemt voor wat ze toen zeiden niet kloptequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een instantie waar ze zeiden dat de kans zeer klein was dat het virus hier zou komen.
Ik ken ook nog een instantie waar ze beweerden dat het niet of nauwelijks besmettelijk was als je geen klachten had.
Zij geven mij nou niet echt een reden om de experts te vertrouwen, omdat ze je gewoon keihard aan het voorliegen zijn ....
Lijkt me logisch dat 17.4 miljoen mensen niet eensgezind zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan het toch nooit goed doen, wat 'ie nu ook beslist. Er zullen altijd mensen voor en tegen bepaalde maatregelen zijn.
* Kyran zet een alu-houdje opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:24 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Jup ze maken zich daar nergens druk om....
Wat een fake show
Terwijl de Amerikaanse coördinator, Fauci, heeft gezegd voor geen goud in een vliegtuig meer te stappen.quote:GGD: 'Het klimaat in een vliegtuig is veilig'
Ok kerel, dan posten we hier geen artikels meer, want niet interessantquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj, vraag mij alleen af wat er interessant is aan een artikel over sporters die besmet zijn?
Zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kleinere zaaltjes maken, schotten plaatsen.... probleme opgelost.
Karma is a bitchquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar als we dan toch moeten gaan ruimen in de 70+ categorie hoop ik dat Bolsonaro een extra niesje heeft gelaten vorige week...
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:30 schreef Stupidisco het volgende:
In Italië vieren de mensen feest. Aldus de NOS.
Italianen vieren in het hele land feest op balkons
In heel Italië zijn mensen vanavond hun balkons opgegaan om elkaar een hart onder de riem te steken. Er werd gezongen en gedanst,
Bron: NOSHad de aankondiging al gezien. Mooie actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of een zeldzame keverquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Eens ja. Maar om dat nou 'feest' te noemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had de aankondiging al gezien. Mooie actie
In deze tijden kwalificeert het wel als 'feestje' denk ik, in de ogen van velen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Eens ja. Maar om dat nou 'feest' te noemen.
Dit denk ik..... kwam behoorlijk ingestudeerd en afgeremd over wat hij zei en manier waarop.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
[me=Kyran]zet een alu-houdje
Is die dan teruggefloten? Heeft hij gisteren een fout gemaakt? Liegt die ons voor? Ik weet het niet meer, maar ik kan dit niet serieus nemen en als iemand dat wel kan, dikke prima.
Verschil van medium. NOS heeft geen onafhankelijke journalistiek. Die is nu vooral bezig om het volk rustig te houden en zij hebben hem waarschijnlijk teruggefloten of gezegd dat hij niet te dramatisch mag zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is die dan teruggefloten? Heeft hij gisteren een fout gemaakt? Liegt die ons voor? Ik weet het niet meer, maar ik kan dit niet serieus nemen en als iemand dat wel kan, dikke prima.
Lijkt wel verdacht veel op die filmpjes uit china van al die mensen die 's avonds schreeuwden naar elkaar om vol te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Eens ja. Maar om dat nou 'feest' te noemen.
Zeg Kyran, het klopt wat je allemaal zegt. Die tegenstrijdigheden zie ik ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
* Kyran zet een alu-houdje op
Deze zelfde gast zei gisteren nog dit: Als het aantal mensen dat levensbedreigend ziek wordt van corona oploopt, zijn extreem premature kinderen (tot 24 weken) en tachtigplussers de eersten die plaats moeten maken op de intensive care. Dat is mogelijk over twee weken al het geval. ,,Het wordt kantje boord.’’
Volgens voorzitter Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) is het zaak nu ‘door te pakken’ met maatregelen. ,,We hebben het over leven en dood.’’
Hij vreest dat ziekenhuizen anders snel voor ingrijpende keuzes komen te staan. Mogelijk al binnen enkele dagen zijn de ziekenhuizen door de in totaal 200 gesluisde isolatiekamers heen waarin ernstige zieke coronapatiënten worden verzorgd.
,,Theoretisch gezien bereik je dat punt als Nederland 2000 coronapatiënten heeft.’’ Zo’n 10 procent belandt namelijk op zo’n gesluisde kamer op de ic.
Bron: https://www.gelderlander.(...)p-volle-ic~a339334f/
Hoe kan iemand die gisteren nog riep dat de ziekenhuizen binnen enkele dagen al in de problemen kunnen komen vandaag opeens roepen dat wij hier NOOIT Italiaanse praktijken gaan krijgen? Hij had het gisteren ZELF dat het al bij 2000 besmettingen zou zijn en dat is over vijf of zes dagen al. De maatregelen die gisteren zijn genomen hebben pas over minstens 8 dagen effect, dus dat kan het verschil ook niet zijn ....
Goeie tip!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Net naar de supermarkt geweest. Heerlijk rustig en vrijwel alle schappen waren weer vol.
Mocht ik morgen nog naar de supermarkt moeten, dan ga ik weer tussen 21.00 en 22.00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |