Ik ben rationeel en in paniekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef Kaji het volgende:
Nuchter en rationeel blijven mag natuurlijk niet, je moet in PANIEK zijn.
Je moet iedereen natuurlijk open stellen aan dit virus en de verspreidingskans vergroten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef Kaji het volgende:
Nuchter en rationeel blijven mag natuurlijk niet, je moet in PANIEK zijn.
Wat een kerel ja... terwijl de meldingen van mensen uit andere landen die oorspronkelijk in de VS besmet lijken te zijn steeds meer stijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:26 schreef StephanL het volgende:
Sow sow
Alles onder controle bij Trump. Leeft mee met iedereen
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Mijn lieve oma woont in dezelfde zorginstelling waar doden zijn gevallen, Zuyderland. Ze moet verplicht op haar kamer blijven en mag geen bezoek ontvangen. Arm mens is dement...
Oei, heb ik net tegen je kar gereden ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is daar interessant aan?
Vergeet de bezwaarprocedures van de omwonenden niet. Met wat mazzel zijn we net op tijd voor de volgende pandemie over een jaar of 10.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vragen of ze noodhospitaals gaan bouwen als ik China.
Veel succes in Nederland. Eerst een jaar kadaster en procedures over bestemmingsplan, dan archeologisch onderzoek. Vinden ze twee potscherven en ben je weer een jaar verder. En dan moet je nog beginnen met bouwen.
Ja maar kwantiteit van dingen roepen is ook wat waard...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij geen expert is, net zoals jij en ik niet. Wel staat hij aan het hoofd van de vereniging van Intensive Care's, dus neem mij niet kwalijk dat ik hem nog steeds meer vertrouw dan ene Kyran van een forum.
Dat kan haast niet. Om tot rationele denkvermogens te komen moet je enige controle hebben over je hersenen. In paniek is die controle in mindere mate aanwezig dan in een toestand waarbij je min of meer controle hebt over je brein!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij stelt gewoon een vraag.... Ben jij soms tegen je kar gereden hé!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oei, heb ik net tegen je kar gereden ofzo?
Ja, maar het zijn kamers met een bed, een afzuiging, en een kast met persoonlijke spullen. Klein vierkant raampje, niet op haar hoogte... Denk dat dit het einde gaat betekenen, weet niet waarom. Corona of geen corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan is het zieliger voor jullie. Oma merkt het nauwelijks.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:30 schreef Stupidisco het volgende:
In Italië vieren de mensen feest. Aldus de NOS.
Italianen vieren in het hele land feest op balkons
In heel Italië zijn mensen vanavond hun balkons opgegaan om elkaar een hart onder de riem te steken. Er werd gezongen en gedanst,
Bron: NOSBeweging is goed voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleef doorzeuren over Bolsonaro waar die al antwoord op had gegeven.quote:
Neuj, vraag mij alleen af wat er interessant is aan een artikel over sporters die besmet zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oei, heb ik net tegen je kar gereden ofzo?
Nu niet gaan doorslaan in de "liefde"... het is hun werk en prima dat ze dat goed doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat te denken van een nationale dag voor alle artsen, verpleegkundigen etc etc die al die levens hebben gered met gevaar voor eigen veiligheid iedere dag weer en met minimale rust tussen werk door?
Ik vind nu al dat al die mannen en vrouwen eigenlijk gewoon een koninklijke onderscheiding verdienen. Die gaan het zwaar krijgen komende tijd. Heel zwaar.
Iets met PFAS ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vragen of ze noodhospitaals gaan bouwen als ik China.
Veel succes in Nederland. Eerst een jaar kadaster en procedures over bestemmingsplan, dan archeologisch onderzoek. Vinden ze twee potscherven en ben je weer een jaar verder. En dan moet je nog beginnen met bouwen.
BESCHERM JEZELF!!111122quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |