Goed punt, die worden nu ook allemaal omgebouwd naar appartementen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom zou je ziekenhuizen willen bouwen als er genoeg lege gebouwen zijn.
Haha twee potscherven ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vragen of ze noodhospitaals gaan bouwen als ik China.
Veel succes in Nederland. Eerst een jaar kadaster en procedures over bestemmingsplan, dan archeologisch onderzoek. Vinden ze twee potscherven en ben je weer een jaar verder. En dan moet je nog beginnen met bouwen.
Oh nee, wat verdrietig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Mijn lieve oma woont in dezelfde zorginstelling waar doden zijn gevallen, Zuyderland. Ze moet verplicht op haar kamer blijven en mag geen bezoek ontvangen. Arm mens is dement...
Nood breekt wet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Vragen of ze noodhospitaals gaan bouwen als ik China.
Veel succes in Nederland. Eerst een jaar kadaster en procedures over bestemmingsplan, dan archeologisch onderzoek. Vinden ze twee potscherven en ben je weer een jaar verder. En dan moet je nog beginnen met bouwen.
82 cases in totaal, valt voorlopig nog mee dus...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zeg, hoe staat India er eigenlijk voor?
Jup ze maken zich daar nergens druk om....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:17 schreef Kyran het volgende:
Ik ben even terug gaan kijken voor de zekerheid.
Hij zegt dus eerst "ik ben geen expert in curves of exponentiële groeien" ... NEE DAT BLIJKT
Hij gaat verder met "wij zijn wel minder ver dan Italië, hebben het in Noord-Brabant netjes onder de controle met elkaar" ..... en sluit af met "ik heb het volste vertrouwen dat wij in control zijn en NOOIT in de situatie komen zoals die in Italïe".
Update vrijdag 13 maartquote:
wat is daar interessant aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
https://www.hln.be/sport/(...)oronavirus~a6e777b4/
Eens interessant.
Besmette mensen uit sportwereld.
Hoe kan ik iemand geloven als die zegt dat hij geen verstand heeft van curves en exponentiële groei en daar dan toch een uitspraak over doet. Daarnaast ook nog eens termen gebruikt als NOOIT.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom geloof je de afgevaardigde van de vereniging van Intensive Care's niet? Hij zal beter weten wat de toestand is dan een reguliere burger.
Als je echt gelooft dat hij zijn kop in het zand steekt of onzin verkoopt, dan kun je beter een enkeltje BNW doen.
Kleinere zaaltjes maken, schotten plaatsen.... probleme opgelost.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:10 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met dit beleid, iedereen gaat naar die 100 grens toe werken
Ze is nog slechter af als ze corona krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Mijn lieve oma woont in dezelfde zorginstelling waar doden zijn gevallen, Zuyderland. Ze moet verplicht op haar kamer blijven en mag geen bezoek ontvangen. Arm mens is dement...
Veel sterkte Sfanctaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)noodtoestand-af.htmlquote:RTL: KLM neemt zware maatregelen vanwege coronavirus
KLM wil voor het hele personeel werktijdverkorting aanvragen vanwege de impact van het coronavirus, meldt RTL Nieuws. Bij de luchtvaartmaatschappij werken zo'n 35.000 mensen, die vanaf april 30 procent minder gaan werken.
Volgens RTL gaat KLM waarschijnlijk ook per direct zo'n 1500 tot 2000 voltijdsbanen schrappen. Het zou gaan om tijdelijke contracten die niet verlengd worden, om gedwongen ontslag te voorkomen.
Dan is het zieliger voor jullie. Oma merkt het nauwelijks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Sfancta het volgende:
Wij zijn een nuchter volkjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat wij hier NOOIT in dezelfde situatie als Italië zullen komen? Zei die dat nou echt?
Hij zegt dat hij geen expert is, net zoals jij en ik niet. Wel staat hij aan het hoofd van de vereniging van Intensive Care's, dus neem mij niet kwalijk dat ik hem nog steeds meer vertrouw dan ene Kyran van een forum.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand geloven als die zegt dat hij geen verstand heeft van curves en exponentiële groei en daar dan toch een uitspraak over doet. Daarnaast ook nog eens termen gebruikt als NOOIT.
Misschien is dat hun doel ook niet. Langzaam zijn de adviezen opgehoogd, mensen staan klaar. We zullen over 2 weken zien waar we staan. Hopelijk zonder grote problemen, van welke aard dan ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand geloven als die zegt dat hij geen verstand heeft van curves en exponentiële groei en daar dan toch een uitspraak over doet. Daarnaast ook nog eens termen gebruikt als NOOIT.
Ik ken ook nog een instantie waar ze zeiden dat de kans zeer klein was dat het virus hier zou komen.
Ik ken ook nog een instantie waar ze beweerden dat het niet of nauwelijks besmettelijk was als je geen klachten had.
Zij geven mij nou niet echt een reden om de experts te vertrouwen, omdat ze je gewoon keihard aan het voorliegen zijn ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |