Waar ben ik niet van op de hoogte?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij bent echt van niets op de hoogte
Ik vond mijn thuisdag gisteren al een wonder dat ik dat overleefd hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet sowieso tot eind April thuis werken. Was het na een week al zat
Op zich ook een interessante gedachte. Veel nieuw voer voor wetenschappelijk onderzoek in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:29 schreef SeLang het volgende:
Hier in de UK is de stelling dat je juist wilt dat de sterkeren ziek worden zodat je herd immunity opbouwt, terwijl je de zwakkeren beschermt.
Ik ben benieuwd wat na deze crisis de beste benadering blijkt te zijn.
quote:
Yup, die is vast zelf ook al besmet.quote:
Ja idd, 1 verhaal die dit zegtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Laten we alle cijfers die uit China en Zuid Korea bekend zijn over de risico's per leeftijdsgroep terzijde schuiven en ons gek laten maken door één verhaal. Goed idee.
Ze kunnen het verspreiden inderdaad, maar de kans is veel kleiner bij asymptomatisch verloop. Bij de juiste maatregelen, zou je de scholen open kunnen houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel verspreiden. Dus als er geen goud argument is ze open te houden. Bovendien kan het ook de druk op veel ouders verminderen. Bijvoorbeeld door 16 jarigen die op hun kleine broertje kunnen passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |