Hij is ziek!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Het klinkt alsof hij niet helemaal lekker gaat. Of praat hij altijd zo?
klinkt niet scherp inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Het klinkt alsof hij niet helemaal lekker gaat. Of praat hij altijd zo?
Groep 8 gaat nergens over, die hebben de eindtoets al gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat werd op zich ook wel geopperd in de docentenkamer. Het liefste sluiten, maar als we dan toch open moeten blijven, focus dan op de examenklassen en laat de rest lekker thuis. Die hebben nog wel genoeg tijd om het weer in te halen.
Nadeel blijft wel dat ik dan ook naar school moet komen en dus gewoon de (wel iets rustigere) trein en (nog steeds bomvolle) bus moet pakken..
Mag ik niet gewoon alles thuis doen? Daar red ik het ook wel hoor.
Inderdaad. Geen trainer, maar iemand van de medische staf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:35 schreef riazop het volgende:
een trainer van Club Brugge positief op corona
Vermoedelijk wel.quote:
...en iedereen waarbij hij een pussygrab heeft gezetquote:
Te lang onder de zonnebank gelegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:36 schreef RAVW het volgende:
die vent is echt niet meer gezond , zal toch geen corona hebben ?
No shit.quote:
quarantainequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef eenjongen... het volgende:
Stel nou dat ie het heeft, wat zal er dan gebeuren?
[kans is wel aanwezig. Contact gehad met president van braziliequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:36 schreef RAVW het volgende:
die vent is echt niet meer gezond , zal toch geen corona hebben ?
Pence onmiddellijk in totale isolatie, omdat hij de next in line is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef eenjongen... het volgende:
Ssst, laat ons lekker lullen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef KingRoland het volgende:
We hebben een hoop mensen hier die dokters zijn blijkbaarhou gewoon je bek dicht als je niet zeker weet of hij het daadwerkelijk heeft
Dan gaat ie waarschijnlijk aan de beademing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef eenjongen... het volgende:
n het witte huis dat vind ik dan weer niet erg beter als dat hok wat ik hier heb .....quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef myShizzle het volgende:
Hij gaat zo uitbreken in een oneindige proest; let op!
Dan heeft die hele regering hetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef eenjongen... het volgende:
Zijn dochter stond paar dagen geleden naast iemand die gediagnosticeerd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
[kans is wel aanwezig. Contact gehad met president van brazilie
Heeft ie wel een health insurance?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan gaat ie waarschijnlijk aan de beademing.
Even gequote van https://www.antoniusziekenhuis.nl/beademing-in-buikliggingquote:
Die is overigens niks nieuws hoor, gebeurt vaak op de IC.quote:Het doel van buikligging is om de gaswisseling te verbeteren. De longen hebben aan de rugzijde een groter oppervlak dan aan de voorzijde, waardoor de doorbloeding beter is. Door de patiënt op de buik te draaien, gaat een deel van de longblaasjes weer open en kan de uitwisseling van zuurstof en koolstofdioxide beter plaatsvinden. Daarnaast kan opgehoopt slijm makkelijker weglopen bij een patiënt in buikligging.
Oh want dat is verbodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Blues het volgende:
Hij heeft wat JA knikkers om zich heen verzamelt ook
Dat is altijd zo, typisch Amerikaans. Blijf me erover verbazen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Blues het volgende:
Hij heeft wat JA knikkers om zich heen verzamelt ook
Ik kom daar niet zo vaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Even gequote van https://www.antoniusziekenhuis.nl/beademing-in-buikligging
[..]
Die is overigens niks nieuws hoor, gebeurt vaak op de IC.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
"Opvallend veel jonge mensen met weinig bekende achterliggende problemen."
Dat klinkt toch wel anders dan voornamelijk hoogbejaarde en mensen met een toch al zwakke gezondheid.
de rest ligt ziek op bed met een griepjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef hollandia02 het volgende:
JAJAJAJJA GOOGLE MAAKT EEN WEBSITE!
Kijken trouwens 350.000 mensen naar, jeetje
Amerika is wel het land van de drive-thruquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Dutchguy het volgende:
Drivethru testing. Dat gaan ze hier ws nooit doen.
Ah haaa inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef _I het volgende:
NPO1: "Als je nu te strenge regels stelt en je moet ze volhouden tot de zomer, verlies je draagvlak"
Allemaal DOODquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
de rest ligt ziek op bed met een griepje
Walgelijk deze slapheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef _I het volgende:
NPO1: "Als je nu te strenge regels stelt en je moet ze volhouden tot de zomer, verlies je draagvlak"
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan kijk je niet vaak naar zijn persco's
Als je nu strenge regels stelt hoef je ze niet vol te houden tot de zomer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef _I het volgende:
Maar wij hebben ook niet miljoenen tests beloofd. Trump wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Dutchguy het volgende:
Drivethru testing. Dat gaan ze hier ws nooit doen.
als ik hem zo hoort leeft die ook niet lang meer ,, ppffff leuk verkiezingen in de VS tijdens een pandemiequote:
Vrijwel altijd zeer sterkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan kijk je niet vaak naar zijn persco's
Klopt, in Zuid-Korea deden ze trouwens ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerika is wel het land van de drive-thru
Juist wel. Want dat virus verdwijnt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je nu strenge regels stelt hoef je ze niet vol te houden tot de zomer.
Als het neit anders kan mogen scholen dicht toch? Gewoon samen met 10 of 20+ collega's niet komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat werd op zich ook wel geopperd in de docentenkamer. Het liefste sluiten, maar als we dan toch open moeten blijven, focus dan op de examenklassen en laat de rest lekker thuis. Die hebben nog wel genoeg tijd om het weer in te halen.
Nadeel blijft wel dat ik dan ook naar school moet komen en dus gewoon de (wel iets rustigere) trein en (nog steeds bomvolle) bus moet pakken..
Mag ik niet gewoon alles thuis doen? Daar red ik het ook wel hoor.
Misschien brengt het de kampen in Amerika wat nader.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
als ik hem zo hoort leeft die ook niet lang meer ,, ppffff leuk verkiezingen in de VS tijdens een pandemie![]()
![]()
Hahahaha zie Trump zich doodergeren als die vrouw elke keer een leesfout maaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef hollandia02 het volgende:
JAJAJAJJA GOOGLE MAAKT EEN WEBSITE!
Kijken trouwens 350.000 mensen naar, jeetje
wen er maar aan. moet er ook aan geloven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet sowieso tot eind April thuis werken. Was het na een week al zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |