Slechte tijd om te daten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal alleen
Dus in feite is er niets veranderd.
Is er dan wel eens een goede tijd geweest?quote:
Of je gebruikt zo'n moon cup. Maar vind dat ook echt kut dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Maandverband zal niet zo snel gaan toch?anders zit ik wel de hele dag in bad ofzo.
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of je gebruikt zo'n moon cup. Maar vind dat ook echt kut dingen![]()
Heb gewoon voor een half jaar maandverband en tampons gehaald
Dat zijn 3 doosjes hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.
Ik ga kijken hoe lang ik de pil door kan slikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat je noemt zijn allemaal "kutdingen"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon je tampon drie dagen dragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.
Heb idd ook nog voor een paar maanden aan pil liggen, maar word daar wel een beetje gestoord vanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe lang ik de pil door kan slikken
Nee denk serieus niet dat er een run op maandverband komt en anders aan de softcup.
Geef maar toe dat je ook 50 rollen wc papier hebt gehaald.quote:
Nee mijn vader heeft een jaarvoorraad aan gevangenis wc papierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je ook 50 rollen wc papier hebt gehaald.
Yoloquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat je er al niet aan houden.
Beperk je sociale contacten is er gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen sociale contacten. Dat heeft niemand gezegd toch?
Kut dingen huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daarna thee van trekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je tampon drie dagen dragen.
Gamma?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb 32 rollen gehaald, dat is de enige verpakking die ze hebben bij de gamma
Je kind opeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
ja maar wat als er 9 maanden later nog steeds corona is dan?
Nee daar koop ik het altijd, 32 rollen van page drielaags voor 8 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gamma?
Van die grote rollen voor werkplaatsen?
Die zijn niet voor je billetjes heOok niet voor als je 'n dikke reet hebt
![]()
Bij de Gamma ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee daar koop ik het altijd, 32 rollen van page drielaags voor 8 euro.
Mmmmmmquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thee? Dikke koffie tegen die tijd. Of in de frituur ermee.
Ik zal die kans maar niet grijpenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zomaar de laatste keer zijn, dus nu is je kans!
Ik date niet met zoveel mensen dus kan het je niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er dan wel eens een goede tijd geweest?
Behang?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Niet zoveel...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik date niet met zoveel mensen dus kan het je niet zeggen.
Het matras van Fok.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zoveel...Je bent de nieuwe Utrecht Centraal hier.
Je gaat er snel doorheen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind mezelf bijzonder selectief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is er druk en je wil er zo snel mogelijk weer weg
Dat is je blinde vlekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind mezelf bijzonder selectief.
Zou eigenlijk gewoon willen zeggen dat het er 1 is; dan zouden ze allemaal kunnen denken dat ze die ene zijn. Iedereen blij!quote:
Sletquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind mezelf bijzonder selectief.
[..]
[..]
Smooth. Praktisch nog uitvoerbaar ook als je een beetje kunt plannen en organiseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou eigenlijk gewoon willen zeggen dat het er 1 is; dan zouden ze allemaal kunnen denken dat ze die ene zijn. Iedereen blij!
Vrouwen vinden het over het algemeen geen voordeel als een man een grotere drama queen is dan zijzelf. Dat lot heb jij mee te leven.quote:
Je hebt vast zelf ook ooit voor de uitdaging gestaan dat je op een FOK!-meet met meerdere vrouwen was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smooth. Praktisch nog uitvoerbaar ook als je een beetje kunt plannen en organiseren.
I rest my casequote:
Nee, ik had een andere modus operandi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt vast zelf ook ooit voor de uitdaging gestaan dat je op een FOK!-meet met meerdere vrouwen was.
Mijn DM staat open. Of komt dat pas in je memoires?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik had een andere modus operandi.
Met regelmaat. En met veel genot.quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn DM staat open. Of komt dat pas in je memoires?
Ik ben een heel eenvoudige en introverte jongen. Zou in een gezelschap een type Air als wingman nodig hebben om me bij te sturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Please, jij moet zandzakken voor je deur leggen
Nou ik ken nog iemand die je ook wel kan helpen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een heel eenvoudige en introverte jongen. Zou in een gezelschap een type Air als wingman nodig hebben om me bij te sturen.
Jouw vriend lijkt op mij? Vleiend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik ken nog iemand die je ook wel kan helpen hoor
quote:
Dit zou een heel vreemde dubbel-date zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog minder? Kan dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is wat minder subtiel in het wingmannen denk ik.
Jij, ik, joel en haar vriend?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dit zou een heel vreemde dubbel-date zijn.
Ik nam even aan dat iedereen wing-man wilde spelen. De vrijgezelle vrouw ontbreekt nog in het gezelschap. Weet ik meteen de reden waarom het vreemd is.quote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wingen in formatie. Ik krijg er direct allemaal beelden bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik nam even aan dat iedereen wing-man wilde spelen. De vrijgezelle vrouw ontbreekt nog in het gezelschap. Weet ik meteen de reden waarom het vreemd is.
Of je ziet heel goed dat ze je negeren? 🤔quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie geen hints die vrouwen geven.
Dit stelt me niet per se meer op mijn gemak.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wingen in formatie. Ik krijg er direct allemaal beelden bij.
Terecht denk ik. Dus wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit stelt me niet per se meer op mijn gemak.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je ziet heel goed dat ze je negeren? 🤔
De afgelopen weken mag ik alleen voor bijzondere gelegenheden reizen, dus dat gaat wellicht lastig worden op korte termijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht denk ik. Dus wanneer gaan we?
dubbel-date met Air en gcjoel dan maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef Californium het volgende:
Gewoon lekker Corona verspreiden toch
Het nieuwe bare backingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef Californium het volgende:
Gewoon lekker Corona verspreiden toch
We kunnen het maar gehad hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dubbel-date met Air en gcjoel dan maar?
Muziekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond geen voetbal om te kijken, wat moet ik dan opzetten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is wat minder subtiel in het wingmannen denk ik.
Ehm....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dubbel-date met Air en gcjoel dan maar?
Ja, ik heb nu lekker muziek op en lekker aan het meezingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Muziek![]()
Zelf ook aan het doen nu
Wil je liever bezet zijn dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ehm....
Oke
WachtBen ik nu de vrijgezelle dame in het scenario
![]()
Weet niet of ik dat wel wil hoor
Wat heb je opstaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu lekker muziek op en lekker aan het meezingen.
After Forever nu met Who wants to live forever. Maar hij staat op random. Dus het is min of meer een verrassing wat er komt.quote:
Huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik ben met vlagen een chickmagnet. Maar alleen als ik goed gemutst ben.
Ehm... Surequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je liever bezet zijn dan?
Zo! Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
After Forever nu met Who wants to live forever. Maar hij staat op random. Dus het is min of meer een verrassing wat er komt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm... Sure
Maar ik wil geen testcase zijn
Voor goede muziek is het nooit te laat.quote:[..]
Zo! Dat is lang geleden
“Thuiswerken” huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Senn88 het volgende:
Iedereen al massaal aan het thuiswerken?
Schijnbaar is heel NL aan thuis neuken in de baas zijn tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Senn88 het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar is heel NL aan thuis neuken in de baas zijn tijd.
Ja, sinds dinsdag. Eerst alleen voor deze week, maar dat is intussen verlengd tot eind van de maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Senn88 het volgende:
Jupquote:
Jesse Klaver komt je persoonlijk huldigen, denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, sinds dinsdag. Eerst alleen voor deze week, maar dat is intussen verlengd tot eind van de maand.
Ik bespaar een berg benzine uit. Stikstofcrises gelijk opgelost.
Ik wil je dit weekend best helpen met "overwerken" hoor.quote:
Ik moet dit weekend in mijn tuin aan het werkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je dit weekend best helpen met "overwerken" hoor.
quote:
Oh je bedoelt mijn promotiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar je was toch nog bezig met ''iets''
Air neemt zijn bollensteker wel mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend in mijn tuin aan het werk
ah ja ik wist niet meer wat het precies was. Nou top gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh je bedoelt mijn promotie?
Ook klaar ja
thxquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ah ja ik wist niet meer wat het precies was. Nou top gefeliciteerd
Heb liever zijn freesmachinequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Air neemt zijn bollensteker wel mee.
Het één sluit het ander niet uit.quote:
Dat hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jesse Klaver komt je persoonlijk huldigen, denk ik
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Toch fijn. Vandaag had het geen zin om boodschappen te doen want alles was op, en nu heb ik een loopneus en moet ik binnen blijven. Hamsterende hoeren.
quote:
En jij dan?quote:
Gofferquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat je het gereedschap van Air moet onderschatten.
Dat is overal nu wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
God ze maken nog steeds reclame voor A Quiet Place
Faalhaasquote:
Goffert?quote:
Ja toch, zo heet dat toch bij jullie?quote:
Die richting iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb zat nutteloze papiertjes.
[..]
E'dee toch? Haal je zo op.
Als je pauperwerk hebt dan heb je zat nutteloze papiertjes jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb zat nutteloze papiertjes.
[..]
E'dee toch? Haal je zo op.
Nou nou Cali.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je pauperwerk hebt dan heb je zat nutteloze papiertjes ja
quote:
Een nutteloze genotsgrot momenteel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb geen nutteloze papiertjes hoor
Wie zegt dat ie nutteloos is momenteel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een nutteloze genotsgrot momenteel.
Ik kan dit beamen. Ik zie het maar als een performance bonus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar is heel NL aan thuis neuken in de baas zijn tijd.
Komt goed uit met de wc papier schaarste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je pauperwerk hebt dan heb je zat nutteloze papiertjes ja
Ik heb een vijfjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
De enige papiertjes die niet nutteloos zijn, zijn bankbiljetten
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren weer begonnen met zuipen. Mijn zenuwen konden het niet meer aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze moeilijke tijden nog steeds geen alcohol?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met memes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren weer begonnen met zuipen. Mijn zenuwen konden het niet meer aan.
Naar buiten gaan is bij jullie verboten? Of is het een Fok!trekje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:34 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb weer wat chocola in huis. Mag alleen technisch gezien niet meer naar buiten om m'n gratis tompouce op te halen.
Zijn de winkels nog wel open dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar buiten gaan is bij jullie verboten? Of is het een Fok!trekje?
Nee er komt water uit m'n neus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier wel. Uurtje tijdsverschil he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn de winkels nog wel open dan?
Oh jee je bent nat #justfaxiethingsquote:
Er staan nu twee kerels voor de deur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee je bent nat #justfaxiethings
Nee, da's droogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee je bent nat #justfaxiethings
Te luid?quote:
Q en Faxie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staan nu twee kerels voor de deur.
Uiteraard. Verwachtingen dienen waargemaakt te worden.quote:
Nee maar er gaat wel steeds meer dicht waardoor je niet meer naar buiten hoeftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige man voor wie je daadwerkelijk open zou moeten doen.quote:
Waarom ben je zo vroeg buiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:38 schreef aeque het volgende:
Wauw, het is zelfs nu al druk in de supermarkt en lege schappen.
Kansloos volk.
Van die superslimme mensen die niet snappen dat de supermarkt niet om 8 uur s ochtends weer vol met wc papier staatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:38 schreef aeque het volgende:
Kansloos volk.
Tuurlijk, we moeten dat wc papier hamsteren en op marktplaats zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:38 schreef aeque het volgende:
Kansloos volk.
Omdat ik raar ben en altijd mijn week boodschappen op de vroege zaterdagochtend doe.quote:
Dit ging niet eens om wc papier, maar vers brood wat in afgeladen winkelwagens de deur uit vliegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van die superslimme mensen die niet snappen dat de supermarkt niet om 8 uur s ochtends weer vol met wc papier staat
Dar vers brood - wat ze gewoon weer bijbakken - vloog er hier ook uit. Was een Indiër die minstens 10 broden in zijn kar had zitten, hoop dat doe een grote vriezer heeft thuisquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik raar ben en altijd mijn week boodschappen op de vroege zaterdagochtend doe.
[..]
Dit ging niet eens om wc papier, maar vers brood wat in afgeladen winkelwagens de deur uit vliegt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik dit weekend maar zoveel mogelijk tijd in bed door ga brengen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gingen vooral de afbakbroodjes hard. Wel slim, hoef je niet in te vriezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dar vers brood - wat ze gewoon weer bijbakken - vloog er hier ook uit. Was een Indiër die minstens 10 broden in zijn kar had zitten, hoop dat doe een grote vriezer heeft thuis
Deze manquote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jullie gaan samen “thuiswerken”?quote:
Ja was wakker. Markt is later sowieso altijd druk dus dacht dan ga ik lekker vroeg.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ook al zo vroeg. Ik zit me nog af te vragen of ik zal douchen of niet.
Met al het eten dat ik ingeslagen hebben niet sporten zal ik wel een kilo of 10 extra wegen over 2 weken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik besloten niet naar de sportschool te gaan vandaag.![]()
Hamster gespotquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met al het eten dat ik ingeslagen hebben niet sporten zal ik wel een kilo of 10 extra wegen over 2 weken.
Voor de zekerheid maar een Daimtaart in de vriezer. Je weet nooit wanneer je die nodig gaat hebben.quote:
#viesdikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met al het eten dat ik ingeslagen hebben niet sporten zal ik wel een kilo of 10 extra wegen over 2 weken.
Nu. Altijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar een Daimtaart in de vriezer. Je weet nooit wanneer je die nodig gaat hebben.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar een Daimtaart in de vriezer. Je weet nooit wanneer je die nodig gaat hebben.
Hier gaat niemand het je kwalijk nemen als je blijft liggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel op staan, maar aan de andere kant wil ik ook graag blijven liggen.
Idee van een noodrantsoen is dat je niet alles meteen op gaat eten. Zodra ik die Daimtaart uit de vriezer haal weet ik goed hoe het gaat. Eerst een stukje; dan toch maar in 4'en snijden en voordat ik het weet is de helft verdwenen.quote:
Denk dat het pure overlevingsdrang is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:20 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je vast gekocht met iets in je achterhoofd![]()
Mensen die patsen dat ze dit weekend gaan neuken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dus ik hoef geen daimtaart-uitnodiging te verwachtenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idee van een noodrantsoen is dat je niet alles meteen op gaat eten. Zodra ik die Daimtaart uit de vriezer haal weet ik goed hoe het gaat. Eerst een stukje; dan toch maar in 4'en snijden en voordat ik het weet is de helft verdwenen.
[..]
Denk dat het pure overlevingsdrang is.
Hoe goed ben je in eerlijk delen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen daimtaart-uitnodiging te verwachten![]()
Daimtaart eerlijk delen.... je vraagt wel wat van mequote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe goed ben je in eerlijk delen?
Dit is precies waarom ik dik ben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idee van een noodrantsoen is dat je niet alles meteen op gaat eten. Zodra ik die Daimtaart uit de vriezer haal weet ik goed hoe het gaat. Eerst een stukje; dan toch maar in 4'en snijden en voordat ik het weet is de helft verdwenen.
[..]
De rest ook niet terug in de vriezer maar in de koelkast laten staan voor "later"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is precies waarom ik dik ben.
Heb hier nooit gezegd dat ik een makkelijk persoon ben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Daimtaart eerlijk delen.... je vraagt wel wat van me![]()
Laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb hier nooit gezegd dat ik een makkelijk persoon ben.
Wel Page, en die zijn heel snel op weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Net in de winkel waren ook veel schappen nog leeg, ze waren nog rustig aan het bijvullen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:02 schreef Chia het volgende:
Hier waren veel schappen die gisteren volledig zijn leeggeroofd nog niet opnieuw aangevuld. Alleen de versere producten waren er weer in veel grotere getallen.
Je mes verwarmen en de taart bevroren verdelen. Dan kun je per puntje laten ontdooien. Tenminste, zo'n dunne taart lukt wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon snel nieuwe B&J kopen, merkt niemand!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je mes verwarmen en de taart bevroren verdelen. Dan kun je per puntje laten ontdooien. Tenminste, zo'n dunne taart lukt wel.
Ik moet thuis alleen nog wel opbiechten dat ik de B&J's op heb gemaakt..
Maakt me bij wc-papier niet uit, want heb een douchequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:08 schreef 00wildchild het volgende:
en dan ga je misgrijpen nadat je je laatste velletje op hebt gemaakt.
Ja moet dan in mijn blote hol naar boven rennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maakt me bij wc-papier niet uit, want heb een douche
Het is weekend, dus ik doe niets snelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon snel nieuwe B&J kopen, merkt niemand!
Je kan wel naar Frozen 2 met de kinderen kijken. Disney gaat die 3 maanden eerder op Disney+ zettenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Saaiste tijden ooit gaan in.
Behoudens de dagelijkse neukbeurt![]()
Verder gaat alles afgelast worden, sport, f1, alle leuke dingen buiten, horeca gaat ook nog wel dicht.
Oh goeie tipquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan wel naar Frozen 2 met de kinderen kijken. Disney gaat die 3 maanden eerder op Disney+ zetten
O tof. Weer even een maandje afsluiten dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan wel naar Frozen 2 met de kinderen kijken. Disney gaat die 3 maanden eerder op Disney+ zetten
Voor kinderenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O tof. Weer even een maandje afsluiten dan.
Zo echt hè.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Saaiste tijden ooit gaan in.
Behoudens de dagelijkse neukbeurt![]()
Verder gaat alles afgelast worden, sport, f1, alle leuke dingen buiten, horeca gaat ook nog wel dicht.
Laat het looooos laat het gaaaaaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof jij "Let it go" niet mee kan zingen.
Ik ken alleen de Engelstalige variant.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat het looooos laat het gaaaaaan
Nederlandse versie vind ik ook erg goed. Vooral omdat het me zo'n enorme kutklus lijktquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Engelstalige variant.
Gezien is de bios al Frozen 2, met de jongste, die van 7 8 vind het kinderachtigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof jij "Let it go" niet mee kan zingen.
Ik ben nog nooit in die in Parijs geweest, maar wel in Orlando.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Toch prachtig in Disney bij de vuurwerkshow. Dan hoor je dat Let it Go begint en al die kinderen beginnen te stralen en je hoort het lied in vier talen om je heen meegezongen worden
Verder zijn sommige kinderen en ouders daar schijtirritant.
Tig parken voor honderd dollar per parkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in die in Parijs geweest, maar wel in Orlando.
Daar krijg je er ook gratis Amerikanen bij
moeten de restaurants wel open zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef Californium het volgende:
Misschien vanavond wel gewoon uit eten gaan
Lekker rustig overal
Die prijzen inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tig parken voor honderd dollar per park
Oudjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die prijzen inderdaad![]()
Alweer 10 jaar geleden dat ik daar was
Voor mij ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die prijzen inderdaad![]()
Alweer 10 jaar geleden dat ik daar was
in Parijs mag je voor 100 euro wel gratis moviepark in. Maar daar heb je eigenlijk in 1 dag geen tijd voor om ze beide te doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tig parken voor honderd dollar per park
Alles is vol gereserveerd. Het enige dat nu nog wel mag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:29 schreef Californium het volgende:
Misschien vanavond wel gewoon uit eten gaan
Lekker rustig overal
Meen je datquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alles is vol gereserveerd. Het enige dat nu nog wel mag.
Wil ik ook. Jammer dat de buren stenen aan het zagen zijn in de tuin.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Eindelijk buiten in de zon, koffie erbij
Over ze heen kuchenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil ik ook. Jammer dat de buren stenen aan het zagen zijn in de tuin.
Die bij mij in de tuin staat al in bloeiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb takken met bloesems in huis gehaaldtoch een beetje Japan 🇯🇵
Lekker naar het tuincentrumquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben al zeker 10 grote planten bakken en hangpotten met voorjaarsbloeiers gehaald.
#boomer
Dat vind ik wel zo fijn hier.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat niemand het je kwalijk nemen als je blijft liggen.
Hold my beer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:50 schreef 00wildchild het volgende:
Nou nou ik ben nog niet eens 30 en ga al minimaal zea jaar met een zwaar kloppend hart vol vreugd naar het tuincentrum om te #adulten.
Panic rooms bouwen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Tuuncetrum was volle bak vorige week en de bouwmarkt net kwamen ze met de benen uit.
Massaal bouwmaterialen inslaan voor volgende week natuurlijk
Ik ga even home alone kijken. Dan weet ik weer hoe ik boeven buiten moet houden.quote:
Ik las dat er een remake kwamquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga even home alone kijken. Dan weet ik weer hoe ik boeven buiten moet houden.
Knikkers in de gang![]()
Danny zit achter de uitbraak!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:06 schreef Chia het volgende:
Fok vaart in ieder geval wel bij de coronacrisis. Dan wordt het gat dat na Utopia viel toch nog een beetje gedicht.
OMGquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op vakantieveilingen.nl kun je bieden op wc-papier![]()
https://www.vakantieveili(...)ttex_96-rollen-.html
Kansloos volkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op vakantieveilingen.nl kun je bieden op wc-papier![]()
https://www.vakantieveili(...)ttex_96-rollen-.html
Voor mij is het nieuw.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:35 schreef 00wildchild het volgende:
Dat was altijd al![]()
Vaatwastabletten, hele pallets vol afwasmiddel.
Ik heb de laatste 2 rondes even meegekeken. 2x Marie-Laure die er met de prijzen vandoor gaat.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ¤ 38Marie-Laure CAINK12:34:56 ¤ 35Sarah Di Vito-Dehairs12:34:44 ¤ 33Cynthia Roos12:34:41 ¤ 32Sarah Di Vito-Dehairs12:34:36 ¤ 29Cynthia Roos12:34:31 ¤ 28Sarah Di Vito-Dehairs12:34:20 ¤ 25freddy geeraert12:33:31 ¤ 24Thais Rollier12:33:25 ¤ 23freddy geeraert12:33:14 ¤ 22Eileen Boussy12:33:05 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ¤ 40Marie-Laure CAINK12:39:56 ¤ 38M Scholten12:39:41 ¤ 37Lucienne Lankreijer12:39:39 ¤ 36M Scholten12:39:36 ¤ 35Lucienne Lankreijer12:39:34 ¤ 34M Scholten12:39:28 ¤ 33Lucienne Lankreijer12:39:11 ¤ 32M Scholten12:39:08 ¤ 31Lucienne Lankreijer12:39:03 ¤ 30M Scholten12:38:39 ¤ 29Lucienne Lankreijer12:37:25 ¤ 28Lars Winten12:37:21 ¤ 27Lucienne Lankreijer12:37:11 ¤ 26Lars Winten12:37:07 ¤ 25Lucienne Lankreijer |
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij is het nieuw.
[..]
Ik heb de laatste 2 rondes even meegekeken. 2x Marie-Laure die er met de prijzen vandoor gaat.
M Scholten en Lucienne Lankreijer waren fijn tegen elkaar op aan het bieden. Kijken of ze de volgende ronde weer meedoen.
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Konjos?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:42 schreef 00wildchild het volgende:
Wat een konjos. Je moet ook nog iets van 12 euro aan administratie en verzendkosten betalen.
Zit je daar met 50 euro aan wc-papier.
Ja 29 maar het stopwoord is even konjo oké.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Konjos?
Wist niet dat er 15-jarige op fok zitten.
Ik zal jouw eens lekker bekken!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja 29 maar het stopwoord is even konjo oké.![]()
Ik ben er ook niet trots op maar het bekt lekker.
Sorry, zal m weer dicht doenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:36 schreef aeque het volgende:
Wie heeft de deur openlaten staan? Want het tocht.
Ordinair?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens lekker bekken!
Het tocht hier al weken. Ik geef CE de schuld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:36 schreef aeque het volgende:
Wie heeft de deur openlaten staan? Want het tocht.
Uiteraard; beste bekkenquote:
Zijn ook primaquote:
is enkelvoud toch?quote:
Proeven?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer je iets in de oven legt, geen wekker instelt want dat hou je zelf wel bij, en al vrij snel vergeet hoe laat je je vreten nou in de oven hebt gelegd.
OK... Op tijd proeven danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je pizza zwart is hoef je niet meer te proeven.
Wel een paar meter afstand houden hèquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
Druk in de stad. Had verwacht dat het uitgestorven zou zijn, maar lekker net z’n allen blijven winkelen zorgt er wel voor dat we gezond blijven
That's racist.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je pizza zwart is hoef je niet meer te proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |