Slechte tijd om te daten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal alleen
Dus in feite is er niets veranderd.
Is er dan wel eens een goede tijd geweest?quote:
Of je gebruikt zo'n moon cup. Maar vind dat ook echt kut dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Maandverband zal niet zo snel gaan toch?anders zit ik wel de hele dag in bad ofzo.
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of je gebruikt zo'n moon cup. Maar vind dat ook echt kut dingen![]()
Heb gewoon voor een half jaar maandverband en tampons gehaald
Dat zijn 3 doosjes hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.
Ik ga kijken hoe lang ik de pil door kan slikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat je noemt zijn allemaal "kutdingen"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon je tampon drie dagen dragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.
Heb idd ook nog voor een paar maanden aan pil liggen, maar word daar wel een beetje gestoord vanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe lang ik de pil door kan slikken
Nee denk serieus niet dat er een run op maandverband komt en anders aan de softcup.
Geef maar toe dat je ook 50 rollen wc papier hebt gehaald.quote:
Nee mijn vader heeft een jaarvoorraad aan gevangenis wc papierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je ook 50 rollen wc papier hebt gehaald.
Yoloquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat je er al niet aan houden.
Beperk je sociale contacten is er gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen sociale contacten. Dat heeft niemand gezegd toch?
Kut dingen huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daarna thee van trekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je tampon drie dagen dragen.
Gamma?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb 32 rollen gehaald, dat is de enige verpakking die ze hebben bij de gamma
Je kind opeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
ja maar wat als er 9 maanden later nog steeds corona is dan?
Nee daar koop ik het altijd, 32 rollen van page drielaags voor 8 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gamma?
Van die grote rollen voor werkplaatsen?
Die zijn niet voor je billetjes heOok niet voor als je 'n dikke reet hebt
![]()
Bij de Gamma ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee daar koop ik het altijd, 32 rollen van page drielaags voor 8 euro.
Mmmmmmquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thee? Dikke koffie tegen die tijd. Of in de frituur ermee.
Ik zal die kans maar niet grijpenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan zomaar de laatste keer zijn, dus nu is je kans!
Ik date niet met zoveel mensen dus kan het je niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er dan wel eens een goede tijd geweest?
Behang?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb 32 rollen gehaald, dat is de enige verpakking die ze hebben bij de gamma
Niet zoveel...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik date niet met zoveel mensen dus kan het je niet zeggen.
Het matras van Fok.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zoveel...Je bent de nieuwe Utrecht Centraal hier.
Je gaat er snel doorheen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind mezelf bijzonder selectief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is er druk en je wil er zo snel mogelijk weer weg
Dat is je blinde vlekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind mezelf bijzonder selectief.
Zou eigenlijk gewoon willen zeggen dat het er 1 is; dan zouden ze allemaal kunnen denken dat ze die ene zijn. Iedereen blij!quote:
Sletquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind mezelf bijzonder selectief.
[..]
[..]
Smooth. Praktisch nog uitvoerbaar ook als je een beetje kunt plannen en organiseren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou eigenlijk gewoon willen zeggen dat het er 1 is; dan zouden ze allemaal kunnen denken dat ze die ene zijn. Iedereen blij!
Vrouwen vinden het over het algemeen geen voordeel als een man een grotere drama queen is dan zijzelf. Dat lot heb jij mee te leven.quote:
Je hebt vast zelf ook ooit voor de uitdaging gestaan dat je op een FOK!-meet met meerdere vrouwen was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smooth. Praktisch nog uitvoerbaar ook als je een beetje kunt plannen en organiseren.
I rest my casequote:
Nee, ik had een andere modus operandi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt vast zelf ook ooit voor de uitdaging gestaan dat je op een FOK!-meet met meerdere vrouwen was.
Mijn DM staat open. Of komt dat pas in je memoires?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik had een andere modus operandi.
Met regelmaat. En met veel genot.quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn DM staat open. Of komt dat pas in je memoires?
Ik ben een heel eenvoudige en introverte jongen. Zou in een gezelschap een type Air als wingman nodig hebben om me bij te sturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Please, jij moet zandzakken voor je deur leggen
Nou ik ken nog iemand die je ook wel kan helpen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een heel eenvoudige en introverte jongen. Zou in een gezelschap een type Air als wingman nodig hebben om me bij te sturen.
Jouw vriend lijkt op mij? Vleiend.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik ken nog iemand die je ook wel kan helpen hoor
quote:
Dit zou een heel vreemde dubbel-date zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog minder? Kan dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is wat minder subtiel in het wingmannen denk ik.
Jij, ik, joel en haar vriend?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dit zou een heel vreemde dubbel-date zijn.
Ik nam even aan dat iedereen wing-man wilde spelen. De vrijgezelle vrouw ontbreekt nog in het gezelschap. Weet ik meteen de reden waarom het vreemd is.quote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wingen in formatie. Ik krijg er direct allemaal beelden bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik nam even aan dat iedereen wing-man wilde spelen. De vrijgezelle vrouw ontbreekt nog in het gezelschap. Weet ik meteen de reden waarom het vreemd is.
Of je ziet heel goed dat ze je negeren? 🤔quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie geen hints die vrouwen geven.
Dit stelt me niet per se meer op mijn gemak.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wingen in formatie. Ik krijg er direct allemaal beelden bij.
Terecht denk ik. Dus wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit stelt me niet per se meer op mijn gemak.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je ziet heel goed dat ze je negeren? 🤔
De afgelopen weken mag ik alleen voor bijzondere gelegenheden reizen, dus dat gaat wellicht lastig worden op korte termijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht denk ik. Dus wanneer gaan we?
dubbel-date met Air en gcjoel dan maar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef Californium het volgende:
Gewoon lekker Corona verspreiden toch
Het nieuwe bare backingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef Californium het volgende:
Gewoon lekker Corona verspreiden toch
We kunnen het maar gehad hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dubbel-date met Air en gcjoel dan maar?
Muziekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond geen voetbal om te kijken, wat moet ik dan opzetten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is wat minder subtiel in het wingmannen denk ik.
Ehm....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dubbel-date met Air en gcjoel dan maar?
Ja, ik heb nu lekker muziek op en lekker aan het meezingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Muziek![]()
Zelf ook aan het doen nu
Wil je liever bezet zijn dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ehm....
Oke
WachtBen ik nu de vrijgezelle dame in het scenario
![]()
Weet niet of ik dat wel wil hoor
Wat heb je opstaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu lekker muziek op en lekker aan het meezingen.
After Forever nu met Who wants to live forever. Maar hij staat op random. Dus het is min of meer een verrassing wat er komt.quote:
Huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik ben met vlagen een chickmagnet. Maar alleen als ik goed gemutst ben.
Ehm... Surequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil je liever bezet zijn dan?
Zo! Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
After Forever nu met Who wants to live forever. Maar hij staat op random. Dus het is min of meer een verrassing wat er komt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm... Sure
Maar ik wil geen testcase zijn
Voor goede muziek is het nooit te laat.quote:[..]
Zo! Dat is lang geleden
“Thuiswerken” huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Senn88 het volgende:
Iedereen al massaal aan het thuiswerken?
Schijnbaar is heel NL aan thuis neuken in de baas zijn tijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Senn88 het volgende:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnbaar is heel NL aan thuis neuken in de baas zijn tijd.
Ja, sinds dinsdag. Eerst alleen voor deze week, maar dat is intussen verlengd tot eind van de maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Senn88 het volgende:
Jupquote:
Jesse Klaver komt je persoonlijk huldigen, denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, sinds dinsdag. Eerst alleen voor deze week, maar dat is intussen verlengd tot eind van de maand.
Ik bespaar een berg benzine uit. Stikstofcrises gelijk opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |