Slechte tijd om te daten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal alleen
Dus in feite is er niets veranderd.
Is er dan wel eens een goede tijd geweest?quote:
Of je gebruikt zo'n moon cup. Maar vind dat ook echt kut dingenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Maandverband zal niet zo snel gaan toch?anders zit ik wel de hele dag in bad ofzo.
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Of je gebruikt zo'n moon cup. Maar vind dat ook echt kut dingen![]()
Heb gewoon voor een half jaar maandverband en tampons gehaald
Dat zijn 3 doosjes hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.
Ik ga kijken hoe lang ik de pil door kan slikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat je noemt zijn allemaal "kutdingen"quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon je tampon drie dagen dragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, zo'n achterlijke hamsteraar gespot.
Heb idd ook nog voor een paar maanden aan pil liggen, maar word daar wel een beetje gestoord vanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe lang ik de pil door kan slikken
Nee denk serieus niet dat er een run op maandverband komt en anders aan de softcup.
Geef maar toe dat je ook 50 rollen wc papier hebt gehaald.quote:
Nee mijn vader heeft een jaarvoorraad aan gevangenis wc papierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je ook 50 rollen wc papier hebt gehaald.
Yoloquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat je er al niet aan houden.
Beperk je sociale contacten is er gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen sociale contacten. Dat heeft niemand gezegd toch?
Kut dingen huehuequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daarna thee van trekkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je tampon drie dagen dragen.
Gamma?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb 32 rollen gehaald, dat is de enige verpakking die ze hebben bij de gamma
Je kind opeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
ja maar wat als er 9 maanden later nog steeds corona is dan?
Nee daar koop ik het altijd, 32 rollen van page drielaags voor 8 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gamma?
Van die grote rollen voor werkplaatsen?
Die zijn niet voor je billetjes heOok niet voor als je 'n dikke reet hebt
![]()
Bij de Gamma ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee daar koop ik het altijd, 32 rollen van page drielaags voor 8 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |