Het debat was ook van een niveau dat je er spontaan een beroerte van zou krijgen, urenlang vingerwijzen naar elkaar, dat is alles wat daar gebeurt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Onze minister van volksgezondheid kan het allemaal niet meer aan.
Die debatten zijn ook gewoon een nutteloos ritueel geworden. De uitkomst staat vooraf al vast en zelfs de stapjes er naartoe zijn extreem voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het debat was ook van een niveau dat je er spontaan een beroerte van zou krijgen, urenlang vingerwijzen naar elkaar, dat is alles wat daar gebeurt.
Ooh. Zo lang ik mijn besmette buurman niet op eet krijg ik geen corona. Gelukkig!quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:58 schreef Cockwhale het volgende:
Goh, hoe zal dat nou komen..
Die Chinezen moet eens ophouden met alles op te vreten wat beweegt. Dat Afrikanen AIDS in de samenleving hebben weten te integreren door apen te eten, was niet voldoende waarschuwing?
Ik heb mijn buurmeisje gegeten. Was de volgende dag meteen ziek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ooh. Zo lang ik mijn besmette buurman niet op eet krijg ik geen corona. Gelukkig!
We moeten China sancties opleggen zolang ze die zooi niet verbieden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:58 schreef Cockwhale het volgende:
Goh, hoe zal dat nou komen..
Die Chinezen moet eens ophouden met alles op te vreten wat beweegt. Dat Afrikanen AIDS in de samenleving hebben weten te integreren door apen te eten, was niet voldoende waarschuwing?
Met 100 miljard dek je nog niet een fractie van de wereldwijde kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
We moeten China sancties opleggen zolang ze die zooi niet verbieden.
Of we moeten ze een rekening van ¤100 miljard opsturen.
Welke deurwaarder ga je inschakelen als ze weigeren te betalen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
We moeten China sancties opleggen zolang ze die zooi niet verbieden.
Of we moeten ze een rekening van ¤100 miljard opsturen.
Dit is schade opgelopen voor de lock downquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijke aantallen voor een land wat al ruim een week (??) in volledige lockdown zit?
Hm.. in delen van Zuid Amerika heerst het ook en daar is het +30quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef Djeez het volgende:
Ik zie de corona wel oprukken naar het noorden van het land
Daar is het de komende dagen guur en koud, dus iedereen binnen bij de kachel. In het zuiden wordt het zomers, dus daar is dat virus zo dood.
We weten gewoon helemaal niks over dit virus, dus claimen dat het wel zal inperken zodra het warmer gaat worden is je reinste onzin en kan nergens op gebaseerd worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hm.. in delen van Zuid Amerika heerst het ook en daar is het +30
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
We weten gewoon helemaal niks over dit virus, dus claimen dat het wel zal inperken zodra het warmer gaat worden is je reinste onzin en kan nergens op gebaseerd worden.
Die ¤100 miljard is voor ons (NL).quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:29 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
[..]
Met 100 miljard dek je nog niet een fractie van de wereldwijde kosten.
twitter:JenniferHYChan twitterde op woensdag 18-03-2020 om 06:08:42⚠️ Serious Warning: Don’t watch if you are an animal lover!
I tweet this for the sole purpose of letting you know #CCPChina is most brutal, #Chinese eat dogs & cats. Big business in #China.
Anything for money. That’s what they are! Sick...really sick
https://t.co/ihnGoS0APR reageer retweet
twitter:RuthOka twitterde op woensdag 14-02-2018 om 06:33:48@RileyChi2 @RepTomGarrett #dogs blowtorched alive in savage #China @China @CNN https://t.co/C9JilBbc2F #Peongchang2018 https://t.co/Kr9XdegtpP … reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:40 schreef polderturk het volgende:
twitter:RuthOka twitterde op woensdag 14-02-2018 om 06:33:48@:RileyChi2 @:RepTomGarrett #dogs blowtorched alive in savage #China @:China @:CNN https://t.co/C9JilBbc2F #Peongchang2018 https://t.co/Kr9XdegtpP … reageer retweet
En doe geen moeite, want eigenlijk wil ik het helemaal niet zien.quote:Deze Tweet is van een opgeschort account.
alsof china dat boeitquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:59 schreef Hathor het volgende:
Benieuwd of China hier inderdaad aansprakelijk voor gesteld kan worden, het is tenslotte ook niet de eerste keer dat zij aan de basis staan van een gemuteerd griepvirus.
Dit is wss fakenewsquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:40 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
En doe geen moeite, want eigenlijk wil ik het helemaal niet zien.
Turkije heeft 42.000 IC bedden, 15.000 meer dan Duitsland terwijl Turkije net zoveel inwoners heeft. Turkije heeft 46 IC bedden per 100.000 inwoners. Nederland heeft er 6 per 100.000.quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:53 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Nederland marktwerking zorg na 1 week al door hun voorraad mondmaskers, handschoenen en desinffectiemiddel en brillen heen![]()
1000 IC bedden op 17 miljoen mensen wat een zielig landje zijn we ook![]()
Mensen sterven nu buiten de IC in Nederland vooral zo doorgaan in 2021
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |