Oh wat triest, kennis of familie van haar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, van een van die 5 was ik via een vriendin van me al een uurtje op de hoogte.
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het nep wasVind het best heftig om te zien.
In italië doen ze dat wel zag ik in een filmpje van de NOS. Daar moet men buiten zeker 2m afstand van elkaar houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zieke medewerkers laten werken kan echt niet![]()
Denk alleen dat er voor de meer dan 100 mensen binnen niet echt meteen een oplossing is. Als je echt de wacht laat houden voor supermarkten en ervoor zorgt dat er nooit meer dan 100 binnen mogen zijn, krijg je buiten wachtrijen waar iedereen ook al dicht op elkaar staat
Dat tempo zal inderdaad wel afzwakken. Was ook puur hypothetisch, maar dat had je wel door denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn we al in "lockdown". Brabant eerst, dan de rest (of een ander deel) van Nederland.
En dan zal het na een week iets gaan teruglopen.
Oei, dat klinkt ook wel heftig...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
Er wordt hier al gesproken over een eventueel 'estado de alarma' (alarmstaat) waarmee de overheid heel veel dingen zou kunnen inperken voor maximaal 15 dagen. Wellicht is dat wat de premier over een minuut of 10 gaat melden.
Ja, ik vind dit ook vooral heel zielig voor die mevrouw, niet iets om grapjes over te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jadie vrouw is waarschijnlijk heel bang. Ik hoop dat ze hulp krijgt van anderen.
Ja, maar wel terecht denk ik. Er moet nu direct iets gebeuren (zolang m'n vrouw nog zonder problemen van de luchthaven naar hier kan komen vind ik alles prima).quote:
Ja, zover zal het niet komen of je moet alle maatregelen intrekken en ze ook niet strenger maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat tempo zal inderdaad wel afzwakken. Was ook puur hypothetisch, maar dat had je wel door denk ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, van een van die 5 was ik via een vriendin van me al een uurtje op de hoogte.
Ik vind het al zielig dat ze gefilmd isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt ook wel heftig...
[..]
Ja, ik vind dit ook vooral heel zielig voor die mevrouw, niet iets om grapjes over te maken.
Wanneer komt je vrouw terug? Hopen dat ze idd ook nog terug kan komen! Ik zou me niet heel prettig voelen op welk vliegveld dan ook op dit momentquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar wel terecht denk ik. Er moet nu direct iets gebeuren (zolang m'n vrouw nog zonder problemen van de luchthaven naar hier kan komen vind ik alles prima).
En in Nederland moet ook veel meer gaan gebeuren dan wat nu het geval is.
Ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met dit soort voorspellingen (niet de jouwe specifiek hoor). Of ze nu hoopgevend of bangmakend zijn. Maar goed ik scroll er wel voorbij en hoop dat ik ze niet per ongeluk lees.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat tempo zal inderdaad wel afzwakken. Was ook puur hypothetisch, maar dat had je wel door denk ik.
Komt alsnog wel dichtbij dan natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Via haar man, dus niet echt dicht bij voor haar. Maar ze kent wel een van de familieleden.
Hoe halen mensen het ook in hun hoofd om gewoon direct overal hun mobiel bij te pakken en mensen ongevraagd te filmen. Laatst ook al met die persoon die door mannen in witte pakken naar de ambulance werd gedragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het al zielig dat ze gefilmd is
Ik zou ook verwachten dat de scholen toch wel dichtgaan. Of tenminste restaurants en niet-noodzakelijke winkels zoals kledingzaken enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar wel terecht denk ik. Er moet nu direct iets gebeuren (zolang m'n vrouw nog zonder problemen van de luchthaven naar hier kan komen vind ik alles prima).
En in Nederland moet ook veel meer gaan gebeuren dan wat nu het geval is.
Vandaar ook de spoiler. Maar inderdaad hebben zulke dingen niet zoveel zinquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met dit soort voorspellingen (niet de jouwe specifiek hoor). Of ze nu hoopgevend of bangmakend zijn. Maar goed ik scroll er wel voorbij en hoop dat ik ze niet per ongeluk lees.
Over precies een week moet ze vliegen, en dan een dag later hier. Maar morgen stuurt ze bericht naar het Spaanse consulaat in Bogotá om advies te vragen en te zien of ze moet proberen haar vlucht te vervroegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Wanneer komt je vrouw terug? Hopen dat ze idd ook nog terug kan komen! Ik zou me niet heel prettig voelen op welk vliegveld dan ook op dit moment
Ah, wel met 2 meter afstandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef grazz het volgende:
[..]
In italië doen ze dat wel zag ik in een filmpje van de NOS. Daar moet men buiten zeker 2m afstand van elkaar houden.
Ah, wel met 2 meter afstand dus. Al lijkt me dat best moeilijk te handhaven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef grazz het volgende:
[..]
In italië doen ze dat wel zag ik in een filmpje van de NOS. Daar moet men buiten zeker 2m afstand van elkaar houden.
Ja precies. Ik denk dat we uiteindelijk allemaal naar Italiaanse maatregelen moeten gaan. Dat is de enige oplossing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou ook verwachten dat de scholen toch wel dichtgaan. Of tenminste restaurants en niet-noodzakelijke winkels zoals kledingzaken enzo
Zei ik kledingzaken als niet-noodzakelijke winkels? Ik bedoelde natuurlijk elektronicazakenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Ik denk dat we uiteindelijk allemaal naar Italiaanse maatregelen moeten gaan. Dat is de enige oplossing.
Ze hebben het opgemeten en met tape aangegeven waar je dan moet gaan staan. En volgens mij stond er iemand van de supermarkt buiten om te controleren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, wel met 2 meter afstand
[..]
Ah, wel met 2 meter afstand dus. Al lijkt me dat best moeilijk te handhaven.
Enig jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:30 schreef Strani het volgende:
Nederland heeft gemiddeld 1 supermarkt per ongeveer 3995 inwoners.
Ik dacht, kom, ik bereken het eens en deel het met jullie. Leuk feitje, toch?
Hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zei ik kledingzaken als niet-noodzakelijke winkels? Ik bedoelde natuurlijk elektronicazaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |