Ik heb ook veel familieleden maat, we kunnen alleen hopen voor het bestequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn pa zit driedubbel in de risicogroep dus het doet me wel wat ja.
Sterkte makker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook veel familieleden maat, we kunnen alleen hopen voor het beste
Zo'n persoon verdient een paar tikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte makker.
Zal uiteindelijk wel loslopen maar maak me wel druk. Mijn zus laat oma ook gewoon oppassen op haar kinderen, egoïstisch kutmens.
Social media hypequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
ik merk er behalve met boodschappen doen weinig van, wat is die obsessie met wc papier?
Jij gaat graag door het leven met een vuil gat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
ik merk er behalve met boodschappen doen weinig van, wat is die obsessie met wc papier?
ja hehe, we zitten pas in de beginfase van het hele gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
effe met de billen in zo'n stinkgracht en het is schoon daar in amsterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij gaat graag door het leven met een vuil gat?
Zelfs in Italie deden mensen niet zo gek in supermarktenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja hehe, we zitten pas in de beginfase van het hele gedoe
Daar zijn oplossingen voor:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
nee maar om het voor de komende 5 jaar te kopen is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden afgestudeerd lolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je beter moeten sparen, dan had je nu een reserve gehad.
Uhh... Goeie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor:
[ afbeelding ]
en dan meteen al freelancen en training gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden afgestudeerd lol
Dank! Ja het is gewoon ontzettend klote. Alhoewel ik vermoedelijk niet heel hard geraakt word. Gewoon heel erg hopen dat het snel over zijn hoogtepunt heen gaat zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
Sterkte kameraad @:gurneyisbestoke , we kunnen er schijtlollig over doen maar het is natuurlijk mooi klote allemaal.
Massahysterie. Omdat het vorige week een dingetje was in Australië zijn alle paniekzaaiers van mening dat je voldoende wc papier moet hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
Dat laatste smeekte je moeder vannacht ook om.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank! Ja het is gewoon ontzettend klote. Alhoewel ik vermoedelijk niet heel hard geraakt word. Gewoon heel erg hopen dat het snel over zijn hoogtepunt heen gaat zijn.
Serieus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat @:kapiteintje voor meer dan 1000 euro aan boodschappen heeft gehaald.
Kan je dit bevestigen @:kapiteintje ????
Genoten van de foto's makker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Massahysterie. Omdat het vorige week een dingetje was in Australië zijn alle paniekzaaiers van mening dat je voldoende wc papier moet hebben.
Gisteren ook niet echt wat gemerkt, maar ik moet vanmiddag ook nog, ben benieuwd. En dat wc papiers is wel heel ergquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:40 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |