Wij doen gewoon om de twee dagen boodschappen, eten goed om niet te verzwakken. Lijkt me logischerquote:
En ik die gekke Australiërs maar uitlachenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef ToT het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was VEEL drukker dan normaal, de schappen waren duidelijk lang niet zo vol als normaal (geen lege schappen gezien overigens) en sommige mensen waren als een malle wc-papier aan het inslaan.
quote:From Monday, all schools in the German state of Bavaria will be shut until the end of the Easter holidays on 19 April, the Süddeutsche Zeitung reports.
The five week holiday means almost no child in Bavaria will be able to go to school or kindergarten, with emergency care organised in only a few cases, according to the paper.
Bavarian prime minister Markus Söder also announced that he would ban visits to retirement homes and hospitals and that events with more than 100 visitors would be banned unless they were absolutely necessary.
Maar als het op is heb je wel een probleemquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:10 schreef Gia het volgende:
Snap het niet. WC papier! Kun je toch niet eten.
Beterschap allemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:09 schreef Logician2.0 het volgende:
Jeuj hele gezin ziek thuis ondertussen... zelfs manlief die normaal nooit ziek is.
Oh en ik heb waarschijnlijk de directrice van onze school besmet
Precies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
kloppen die cijfers wel dan? want hier en in andere landen klopt er niks van want er wordt bijna niet gemeten.
Ben echt benieuwd of men hier zo ver durft te gaan..quote:
quote:The climbing season on Mount Everest has been called off amid fears over the coronavirus pandemic, Pete Pattisson reports.
The Nepal government suspended all mountaineering permits on Thursday and, as we reported earlier, will stop issuing on-arrival tourist visas, dealing a devastating blow to the country’s tourism industry.
Nepal’s tourism minister Yogesh Bhattarai told the Guardian, “We will review the decision if the situation improves, but for now everything has been cancelled. Those who have paid for climbing permits will be refunded.”
The Chinese government has also cancelled all expeditions from the north side of Everest.
Hoezo? Kunt je kont toch wassen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar als het op is heb je wel een probleem.
Two weeks after the first 10 towns in northern Italy were declared a "red zone" and put under lockdown, they had no new infections.quote:
Nee dat is een app, echt gaaf, dan typ je een nummer in, en dan hoor je die ander spreken, en hij jou ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Spraakfunctie van een telefoon... dat is gewoon de telefoon functie toch?
Gewoon bidet installeren!quote:
inmiddels is er gewoon weer toilet papier te krijgen nu hier....en ook de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik die gekke Australiërs maar uitlachen
Voor het zover is heb ik eerst nog wel een stapel tissues liggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Of washandje. Dat kan in de 90 graden was.
Gewoon over het tapijt sleeën, doen katten ook en die zijn slimquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor het zover is heb ik eerst nog wel een stapel tissues liggen.
Neemt niet weg dat sommige mensen zichzelf echt onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
inmiddels is er gewoon weer toilet papier te krijgen nu hier....en ook de rest.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dat is een app, echt gaaf, dan typ je een nummer in, en dan hoor je die ander spreken, en hij jou ook
WhatsApp kan het ook sinds een paar jaar
goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |