Doeidoeiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
in haags z'n afwezigheid neem ik deze even over.
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!
Oke tijd om de deur uit te gaan
Eej Dotquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Hoi MRS l
EN die nattekat blijft maar gapen
Ben mijn leven verloren, moet even wennen aan het levenloos bolken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Hoi MRS l
EN die nattekat blijft maar gapen
Niks waardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Hier droog, maar gure woei in Gelderland
Nee helemaal nietsquote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NOU ,Kom op schoon onderbroekje aan plets water over je face,en koffie zetten.En zeg goedemorgen tegen alles wat je tegenkomt.
Ja, vervelend dan ook voor je. Moet zo wel ff naar hornbach, mij benieuwen qua drukte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niets
Maar we mogen toch de deur niet uit ben snotterig
Tadaa.quote:
Ik wilde vanmorgen vroeg ff naar de lidl verkouden of niet want dat ben ik al op en aan vanaf half dec.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, vervelend dan ook voor je. Moet zo wel ff naar hornbach, mij benieuwen qua drukte.
Point taken en je hebt eigenlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Het ding is dat ik geen zin heb om deze administratie steeds bij te houden, dan er weer in, dan er weer uit... Eigenlijk is het heel simpel; in deze reeks reageren betekend meedoen en dus in de stand staan, wil je er niet in dan reageer je niet.
Ja, klopt, die heb ik nog. Ik geloof dat er 4 of 5 waren die hem hadden, maar die posten niet meer of zijn hem kwijtquote:Ook heb ik jou een tijd geleden een link en inlog gegeven voor een pagina waar je dit zelf bij kunt houden, die kun je ook gebruiken en weet je meteen wie er wel en niet meedoen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
Mozes had er maar 10,en de eerste versie heeft zelfs kaputgemacht.
Ga je zo mee een rondje lopen?quote:
Lekker ff boodschappen doen in die massaquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:02 schreef bondage het volgende:
Ook heb ik jou een tijd geleden een link en inlog gegeven voor een pagina waar je dit zelf bij kunt houden, die kun je ook gebruiken en weet je meteen wie er wel en niet meedoen.
Ik krijg die fout als ik voor deze maand wil uitrekenen.quote:Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 20480 bytes) in /var/www/tools/dodetopic_stats/classes/db.class.php on line 89
Als je het vertaald dan is het inderdaad beminnelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef Jippie68 het volgende:
Volgens mij is de juiste benaming voor @:Mrsloveable MevrBeminnelijk!
Nee hoef geen boodschappen te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ff boodschappen doen in die massa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |