Ow ja. Kan gewoon tv kijken in bed.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ga je wat lezen of iets kijken in je bed?
Jaaa herkenbaar!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hup met de beentjes zou mijn vader zeggen.En nou der ut.
Ervaring is een groot woord. Twee keer gedaan via skypequote:
NOU ,Kom op schoon onderbroekje aan plets water over je face,en koffie zetten.En zeg goedemorgen tegen alles wat je tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja. Kan gewoon tv kijken in bed.
[..]
Jaaa herkenbaar!
Ja Skype ook wel gedaan 15bjaar terugquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ervaring is een groot woord. Twee keer gedaan via skype
Ik vind het niet fijn maar het is wel te doen. Het zal wel meer en meer in komen om zo te vergaderen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NOU ,Kom op schoon onderbroekje aan plets water over je face,en koffie zetten.En zeg goedemorgen tegen alles wat je tegenkomt.
En bidden om kracht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar, niet klagen maar dragen.
Nee vergaderen via skypequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja Skype ook wel gedaan 15bjaar terugen via WhatsApp bellen, maar dat zijn korte gesprekjes.
Juist dat, met klagen komt niemand er.quote:
moet je zo gaan zitten dat ze niets zien. Op een punt dat ze jou zien en een muurquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
Wil ook eigenlijk niet dat ze in mijn huis kijken
Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:27 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het trouwens met je ribben FF, gaat dat al iets beter?
[..]
moet je zo gaan zitten dat ze niets zien. Op een punt dat ze jou zien en een muur
Vandaag nog geen ibu,wel een zetpil in de bips.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:27 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het trouwens met je ribben FF, gaat dat al iets beter?
[..]
moet je zo gaan zitten dat ze niets zien. Op een punt dat ze jou zien en een muur
Kan je daar bij komen met die gekneusde ribben?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag nog geen ibu,wel een zetpil in de bips.
Paracetamol werkt op zich wel goed als je een spiegel hebt opgebouwdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag nog geen ibu,wel een zetpil in de bips.
Hallo,zo`n dikke kont heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je daar bij komen met die gekneusde ribben?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hallo,zo`n dikke kont heb ik niet.
Je moet toch een bepaalde draai makenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hallo,zo`n dikke kont heb ik niet.
Gewoon een muur achter je hebben waar als je seksspeeltjes hangenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Jippie68 het volgende:
Wil ook eigenlijk niet dat ze in mijn huis kijken
Ik deed doggy en hoesten,toen ging het soepel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet toch een bepaalde draai maken
ALs je moe bent ga je maar lekker slapenquote:
Hoest je het er weer ukkeltjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed doggy en hoesten,toen ging het soepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |