Ah dat maakt het videobellen wel lastiger jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb geen webcam op mijn pc alleen op mijn tablet en telefoon , even kijken hoe ik dat moet doen.
quote:
Zet je telefoon toch naast je pc kan je werken op je pc en videobellen op je telefoon,quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb geen webcam op mijn pc alleen op mijn tablet en telefoon , even kijken hoe ik dat moet doen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef Jippie68 het volgende:
Misschien laptop teruglenen die ik aan mijn zoon heb gegeven.
Mijn broertje moest toen wel het vaarbewijs halen,had een speedboot met 50 PK.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:08 schreef PlymouthFury het volgende:
In de jaren 80 nog bejaarde gevaren met sail, dat was wel dankbaar werk. Voer ik nog op een soort rondvaartboot, 40m bij 8.00m ook nog zonder vaarbewijs toen. Was leuke tijd.varen lust in mijn leven.
Beetje laat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:11 schreef Jippie68 het volgende:
Oh we hebben eerst een testcall om 10 uur voor de mensen die nog nooit een videocall hebben gedaan.
Ja, waarom zou dat niet kunnen. Weet niet of je moet notuleren dat kan je gewoon op je pc doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maandagochtend 10 u, maar ik zie dat het ook op tablet of telefoon kan.
Nee, hooguit wat aantekeningen voor mijzelfquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat niet kunnen. Wet niet of je moet notuleren dat kan je gewoon op je pc doen
Als je j e maar goed wastquote:
Dat kan je mooi op je pc doen en dan viedoe vergaderen door de telefoon. Werkt primaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, hooguit wat aantekeningen voor mijzelf
Hup met de beentjes zou mijn vader zeggen.En nou der ut.quote:
Ervaring mee Dot?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je mooi op je pc doen en dan viedoe vergaderen door de telefoon. Werkt prima
Het is wel ff vreemd hoor hoor zo tegen het lucht ledige aan te lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |