kan de hele wereld rond.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ook op IJsselmeer zo nu en dan?
ongeveer zoiets en iets ouder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je groot vaarbewijs zeker? Ik klein, is zat voor mij.
Hou toch op.Je hebt dus een zeilboot die het woeste Ijselmeer aankan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:52 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar doe ik op FOK! geen uitspraken over.
Er zwermen nogal eens vreemde snuiters rond en een boot ligt alleen en redelijk kwetsbaar.
En je zit nog in je nakendheid?quote:
Mooi, moet je met een man of 3 zijn als je echt voluit wil zeilen. Mooi om te doen. Maar erg intensief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
ongeveer zoiets en iets ouder.
[ afbeelding ]
Kan alleen. Met zijn tweeën is ideaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi, moet je met een man of 3 zijn als je echt voluit wil zeilen. Mooi om te doen. Maar erg intensief.
Ik wilde net vriendelijk hallo zeggen............. maar helaas zit er nniet meer inquote:
Zat ik er niet ver naast.Wat een schip joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kan alleen. Met zijn tweeën is ideaal.
Ja, met een licht briesje het mooist. Ik vond strandzeilen wel leuk om te doen, zelfde principe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kan alleen. Met zijn tweeën is ideaal.
Het ding is dat ik geen zin heb om deze administratie steeds bij te houden, dan er weer in, dan er weer uit... Eigenlijk is het heel simpel; in deze reeks reageren betekend meedoen en dus in de stand staan, wil je er niet in dan reageer je niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Moen wilde er weer in, maar bondage is zo goed als offline op fok
FRESH zei koffie, pop en plaatjes dus daar heb ik gehoor aangegevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde net vriendelijk hallo zeggen............. maar helaas zit er nniet meer in
Oh. Dan heb je nog wel even de tijd om aan te kledenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, maandag pas, maar nog nooit gedaan.
Dat zei ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
FRESH zei koffie, pop en plaatjes dus daar heb ik gehoor aangegeven
Heb geen webcam op mijn pc alleen op mijn tablet en telefoon , even kijken hoe ik dat moet doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Dan heb je nog wel even de tijd om aan te kleden
Hallo @bondage, kan je ook meedoen door alleen de bolken en geen punten te pakken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Het ding is dat ik geen zin heb om deze administratie steeds bij te houden, dan er weer in, dan er weer uit... Eigenlijk is het heel simpel; in deze reeks reageren betekend meedoen en dus in de stand staan, wil je er niet in dan reageer je niet.
Ook heb ik jou een tijd geleden een link en inlog gegeven voor een pagina waar je dit zelf bij kunt houden, die kun je ook gebruiken en weet je meteen wie er wel en niet meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |