Als het doorgaat hequote:Op donderdag 12 maart 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende: Is het raar dat ik zin heb om tickets te kopen voor montreax jazz festival? Mooi aan de oever van het meer van Genève.
![]()
Ben er nog niet zo zeker van.... Zou ook graag naar Montreux Jazz gaan trouwens, schijnt een geweldig festival te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In juli zal.deze tyfus ellende toch wel over zijn?
Ja lijkt me wel wat, afgezien van het hoge oude taarten gehalte waarschijnlijk. Mooi een vakantie aanknuppen aan het meer van Genève.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben er nog niet zo zeker van.... Zou ook graag naar Montreux Jazz gaan trouwens, schijnt een geweldig festival te zijn.
Voortaan elke dag even inchecken?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuk jullie alhier nog levend te treffen.
Geen slecht plan. En met goede muziek who cares dat je een boomer conferentie bezoekt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel wat, afgezien van het hoge oude taarten gehalte waarschijnlijk. Mooi een vakantie aanknuppen aan het meer van Genève.
Kerk is ook afgelastquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden saaie weken.Alle toernooien en competitiewedstrijden afgelast. Widm na zaterdag ook afgelopen. Training wordt ook afgelast.
Ik ga opeens tijd over hebben.
Dit alles is een geniepig plan van Danny om meer bezoekers naar fok te lokken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden saaie weken.Alle toernooien en competitiewedstrijden afgelast. Widm na zaterdag ook afgelopen. Training wordt ook afgelast.
En dan de zomer nog... Hoop dat de sportzomer niet in het water valtquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sprookjesfiguren lukt dat zelden.quote:
It's working...quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit alles is een geniepig plan van Danny om meer bezoekers naar fok te lokken.
Famous last words.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet bang om te sterven
Optimist tot in de kist weer.quote:
Einde der tijdenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 06:58 schreef Elvi het volgende:
Mooi moment voor de wifi om ermee te kappen
Iedereen gaat vandaag massaal groot inslaan in de supermarkt.quote:
Nee dan ga ik juist naar buiten, lekker op bejaarden hoesten.quote:
Even de wereld rondreizenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dan ga ik juist naar buiten, lekker op bejaarden hoesten.
Symptoom jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal wat je doet met Corona blijkbaar
Vergeet niet om op al die Amerikanen te niezen die vandaag nog snel terug willen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo maar eens een rondje Schiphol doen, beetje deurknoppen likken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Vergeet niet om op al die Amerikanen te niezen die vandaag nog snel terug willen.
Komt door de corona, kan niet anders.quote:
Heerlijk, veel poepplezierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 07:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Benieuwd of over een week bij terugkomst in mobiel bereik de samenleving is ingestort.
Geen EK, geen OS.quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
En dan de zomer nog... Hoop dat de sportzomer niet in het water valt
in welk jaar is dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een uitnodiging gehad voor een medisch onderzoek op vrijdag 27 april.
Ik ging uit van dit jaar, maar er stond geen jaartal bij verder. Daarnaast is de 27ste onze koning ook jarig.quote:
maar 27 april valt op een maandag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ging uit van dit jaar, maar er stond geen jaartal bij verder.
Ja, daarom ook dequote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar 27 april valt op een maandag.
(en is een nationale feestdag)
of 27 maart. dat is wel een vrijdag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom ook deerachter. Ik gok dat ze vrijdag de 24ste bedoelden. Maar ja, dat weet ik natuurlijk niet zeker.
uhm... Ja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of 27 maart. dat is wel een vrijdag.
Wind nog wel inderdaad. Hier geen regen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen snoepjes, pffff wat een regen en wind hadden we hier vanmorgen
Regen is gelukkig hier ook even opgehouden, vond er niets aan om constant erdoor te lopen en nu ik klaar ben, droog hequote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wind nog wel inderdaad. Hier geen regen.
Uiteraard. Altijd he. Hele dag mooi weer, kan/mag/moet je weg, regen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Regen is gelukkig hier ook even opgehouden, vond er niets aan om constant erdoor te lopen en nu ik klaar ben, droog he
Ja precies, vanmiddag is het mooi weer, dan moet ik namelijk thuisblijven, komt mijn pakket binnen. Tussen 13:00 en 17:00 staat erquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard. Altijd he. Hele dag mooi weer, kan/mag/moet je weg, regen.
Meteen naar huisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:39 schreef Q. het volgende:
Iemand bij mij op kantoor is besmet.Is gewoon aan het werk geweest natuurlijk. Nu ben ik vast ook besmet.
rip. je was ok.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:39 schreef Q. het volgende:
Iemand bij mij op kantoor is besmet.Is gewoon aan het werk geweest natuurlijk. Nu ben ik vast ook besmet.
Hier is het nu wel redelijk, maar nu aan het werk. En vanmiddag rond een uur of 16 klaar. Dan zal het wel regenen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja precies, vanmiddag is het mooi weer, dan moet ik namelijk thuisblijven, komt mijn pakket binnen. Tussen 13:00 en 17:00 staat er
Geen idee maar ik waag het er niet op.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vraag me wel 1 ding af, als ik griep of verkoudheid heb dan moet ik altijd opletten met de cavia's. die kunnen er namelijk ook ziek van worden. Zou die corona ook effect op ze hebben?
Zat er gewoon aan te denken, gezien die beestjes ziekte magneten zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee maar ik waag het er niet op.
Geef hem corona!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net alweer twee mailtjes van de zeurende klant gehad. Nu alweer geen zin meer.
haar, maar ja, dat is wel iemand die ik het gun.quote:
Lucciequote:
In geval van dat laatste, hoeft dat toch niet meer?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
We moeten nu bij grote bedrijven schriftelijk bevestigen dat de service doorgaat, en geen mensen met corona zijn of snotterende mensen, en hoe we de dienstverlening gaan uitvoeren als iedereen dood is.
Toch moeten we dat bevestigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In geval van dat laatste, hoeft dat toch niet meer?
"Indien alle mensen sterven, zal onze dienstverlening stoppen"quote:
Heb je toch nog iets te doen. Ook haar scriptie schrijven?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:24 schreef Californium het volgende:
Studenten moeten naar huis![]()
Nu moet ik haar werk doen![]()
Cellen doorzetten, en die van mezelf. Kun je zo lastig vanaf thuisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets te doen. Ook haar scriptie schrijven?
Jullie zijn de ongelukkige die op kantoor blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Q. het volgende:
Hoor net dat groot deel van mijn afdeling net naar huis gestuurd is en verplicht tot minimaal 31/3 moet thuiswerken. Wij natuurlijk nog niet. Terwijl wij op dezelfde verdieping zitten. Waarvan nu dus 2/3 moet thuiswerken.
Hier was t eerst t/m eind volgende week. Zal nu wel idd tot einde maand worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:43 schreef Q. het volgende:
Hoor net dat groot deel van mijn afdeling net naar huis gestuurd is en verplicht tot minimaal 31/3 moet thuiswerken. Wij natuurlijk nog niet. Terwijl wij op dezelfde verdieping zitten. Waarvan nu dus 2/3 moet thuiswerken.
In Singapore en Maleisie is t idd ook steeds half om half, maar dan per dag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie zijn de ongelukkige die op kantoor blijven.
Bij mijn vestiging is het helft volgende week en andere helft de week erna thuis. En vandaag telt nog niet.![]()
Maar andere vestiging doet helft 2 weken thuis en andere helft op kantoor.
Finance moet altijd als laatste dood. De electriciteitsrekening moet toch nog betaald worden aan t eind van de wereldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In geval van dat laatste, hoeft dat toch niet meer?
Ik gok, helaas, van wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vraag me wel 1 ding af, als ik griep of verkoudheid heb dan moet ik altijd opletten met de cavia's. die kunnen er namelijk ook ziek van worden. Zou die corona ook effect op ze hebben?
Ik ben serieus al sinds dinsdag avond niet meer buiten geweest zelfsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het voor alle drie de vestigingen iedereen thuiswerken. overleggen zijn afgelast of uitgesteld of worden via conference call gedaan.
Dan maar hopen dat degene met betalingsbevoegdheden dan ook pas als laatste gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Finance moet altijd als laatste dood. De electriciteitsrekening moet toch nog betaald worden aan t eind van de wereld
Dat ben ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat degene met betalingsbevoegdheden dan ook pas als laatste gaan.
Ik ben woensdagavond gewoon naar aquarobics gegaan. Het was wel rustiger dan anders. En gisteravond nog naar badmintontraining geweest, maar daar was het echt rustig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben serieus al sinds dinsdag avond niet meer buiten geweest zelfs
Toch maar ff boodschappen doen zometeen. Ben benieuwd hoe leeg de schappen zijn.
Kreeg al foto's door. Echt absurd.
Qua werk wel productiever denk ik. Op een gegeven moment raakt motivatie wel op als je steeds alleen zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Singapore en Maleisie is t idd ook steeds half om half, maar dan per dag.
De ene dag ene helft thuiswerken, volgene dag de andere helft.
Hier is t nu strenger. Maar goed, wij hebben inmiddels ook meer besmettingen en doden dan MY en SG
Ja, t is ook niet zo dat ik niet naar buiten MAG.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben woensdagavond gewoon naar aquarobics gegaan. Het was wel rustiger dan anders. En gisteravond nog naar badmintontraining geweest, maar daar was het echt rustig.
Ik vond t wel relaxed gister en eergister, maar begin nu bij dag 3 toch ook wel te merken dat t wat saai is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Qua werk wel productiever denk ik. Op een gegeven moment raakt motivatie wel op als je steeds alleen zit.
Zeker bij de collega's die ze bij ons naar huis hebben gestuurd.
Apres moi la deluge!quote:
wij hebben als vereniging alle training afgezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben woensdagavond gewoon naar aquarobics gegaan. Het was wel rustiger dan anders. En gisteravond nog naar badmintontraining geweest, maar daar was het echt rustig.
Onze sportschool en zwembad heeft dit op de website staan:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, t is ook niet zo dat ik niet naar buiten MAG.
Mara had geen dringende afspraken, sociaal contact toch proberen te beperken en sporten heb ik maar ff een uur thuis gedaan ipv op de sportschool.
Die stuurde vanochtend bericht dat ze openblijven, maar wel met max aan 100 man binnen. Dus je kan aan de gesloten deur staan (al zal dat wel meevallen denk ik)
quote:Per ruimte laten wij maximaal 100 bezoekers toe.
De belangrijkste maatregelen die wij op locatie treffen om verdere verspreiding te voorkomen zijn:
1. Was je handen regelmatig
2. Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
3. Gebruik papieren zakdoekjes
4. Geen handen schudden
Zwembaden
Zwemmen heeft geen bewezen nadelige gevolgen voor de gezondheid in relatie tot het coronavirus.
Bij punt 2 vind ik dat je dus eigenlijk al niet zou moeten gaan.quote:Wij zijn open conform de gebruikelijke openstelling die je van ons gewend bent en verwelkomen je graag. Het kan zijn dat bepaalde activiteiten of evenementen komen te vervallen, neem contact op met jouw locatie om dit na te gaan.
Overige locaties
Ook onze overige locaties zijn open conform de gebruikelijke openstelling die je van ons gewend bent en we verwelkomen je graag. Het kan zijn dat bepaalde activiteiten of evenementen komen te vervallen, neem contact op met jouw locatie om dit na te gaan.
Dat hebben wij gisteravond in een ingelaste bestuursvergadering ook min of meer besloten. De voorzitter zou vandaag nog met de bond erover spreken en daarna zal de voorzitter een extra nieuwsbrief naar de leden uitdoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben als vereniging alle training afgezegd.
bond had al alle wedstrijden gecancelled en het advies gegeven alles stop te zetten. zo ver ik tot nu toe gezien heb heeft elke vereniging ook de trainingen stop gezet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben wij gisteravond in een ingelaste bestuursvergadering ook min of meer besloten. De voorzitter zou vandaag nog met de bond erover spreken en daarna zal de voorzitter een extra nieuwsbrief naar de leden uitdoen.
Ik ga de hele dag in bad zitten!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:07 schreef Californium het volgende:
En toch is chloor water de beste ontsmetter
Hmmm dat zou wel sneu zijn heb er nog 35.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok, helaas, van wel.
Aangezien t corona virus ook van dieren afkomstig is.
Ja, onze bond had ook al alle competitiewedstrijden en toernooien afgelast. En vanuit onze regio het advies om ook alle trainingen, vergaderingen, overleggen, vieringen uit te stellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bond had al alle wedstrijden gecancelled en het advies gegeven alles stop te zetten. zo ver ik tot nu toe gezien heb heeft elke vereniging ook de trainingen stop gezet.
"werken". hehequote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Chia het volgende:
Mijn bovenbuurman en buurvrouw werken kennelijk beiden thuis. Hoorde vanochtend om 9:30 nogal wat gekreun.
in mn eentje op de fiets denk ik wel dat ik veilig zit. ik zorg wel dat ik genoeg afstand hou van andere mensenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik twijfel wel om van 't weekend naar de sportschool te gaan. Er hoeft er maar één tussen te zitten, die de apparaten niet zo goed schoonmaakt.
Dan maar hopen dat er vervolgens bij de bank ook nog iemand aanwezig is om de betaling daar te verwerken.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Chia het volgende:
Mijn bovenbuurman en buurvrouw werken kennelijk beiden thuis. Hoorde vanochtend om 9:30 nogal wat gekreun.
Geef ze geen ongelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Chia het volgende:
Ieuw bahquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Chia het volgende:
Voor en na zelf goed schoonmaken. Hier hadden ze apparaten om en om geblokt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik twijfel wel om van 't weekend naar de sportschool te gaan. Er hoeft er maar één tussen te zitten, die de apparaten niet zo goed schoonmaakt.
Ik zou het ook doen als het kanquote:
Ben nu aan het appen. Corona lijkt roet in het eten te gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat je date met kite-chick nog door?
Beetje hele dag seksen als het even kanquote:
Seksenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje hele dag seksen als het even kan
Seksen in de tijd van de baasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Preciesquote:
Gewoon bij je thuis afspreken!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben nu aan het appen. Corona lijkt roet in het eten te gooien
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
He bahquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kan?quote:
Kanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij-effect van Coronavirus misschien.
Ik ga ook alvast informeren of er al lammetjes zijn bij de kinderboerderij in Nijmegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan
Of van de lenteal die vlinders enzo
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan het prima
Heb alleen een slachtof vrijwilliger nodig
Lammetjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook alvast informeren of er al lammetjes zijn bij de kinderboerderij in Nijmegen.
Handkarrenquote:
Vreemde associatie met seks tijdens werkuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook alvast informeren of er al lammetjes zijn bij de kinderboerderij in Nijmegen.
quote:
Als we klaar zijn met seks dan kunnen we lammetjes kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemde associatie met seks tijdens werkuren.
Hoezo klaar zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Als we klaar zijn met seks dan kunnen we lammetjes kijken
Op een gegeven moment ben je schraal en wil je even een uur wachten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo klaar zijn?
Gewoon opnieuw beginnen.
Weet ik niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je schraal en wil je even een uur wachten?
Ik zeg niet dat ik daar last van heb
quote:
Ik ook nietquote:
Nou ja ik wel met m'n ex nympho, op een gegeven moment gaat het pijn doen. Maar daar kom je ook weer doorheenquote:
1x per maand nu met je huidige vriendin?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja ik wel met m'n ex nympho, op een gegeven moment gaat het pijn doen. Maar daar kom je ook weer doorheen
In een goede maandquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1x per maand nu met je huidige vriendin?
Tis niet nietsquote:
Jij hoort het vaak?quote:
Iedereen elkaar lekker aan het gek maken via social mediaquote:
Ja Jezusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
Iedereen elkaar lekker aan het gek maken via social media![]()
Al is o.a. de NOS ook goed bezig, een "niet hamsteren" kop in combinatie met beelden van lege schappen
Volgens mij hamsteren mensen meer voor als ze echt helemaal thuis moeten blijven, al dan niet omdat ze zelf besmet zijn. Natuurlijk kun je dan een bezorgservice of bekenden die de boodschappen voor je voordeur zetten inschakelen, maar iets meer in de voorraadkast dan gebruikelijk is dan alsnog wel fijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
Al is o.a. de NOS ook goed bezig, een "niet hamsteren" kop in combinatie met beelden van lege schappen
Mee eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij hamsteren mensen meer voor als ze echt helemaal thuis moeten blijven, al dan niet omdat ze zelf besmet zijn. Natuurlijk kun je dan een bezorgservice of bekenden die de boodschappen voor je voordeur zetten inschakelen, maar iets meer in de voorraadkast dan gebruikelijk is dan alsnog wel fijn.
Misschien moet je met je glazen bol op de kermis gaan zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef Chia het volgende:
Ik heb laatst al wat extra ingeslagen, want zag dit gedrag al aankomen. Haal rijst bijvoorbeeld gewoon opnieuw wanneer het op is. En had geen zin om dan wanneer ik het weer nodig heb achter het net te vissen vanwege de hamsterweken.
De NOS is het eerste dat tegen de muur gaat als ik aan de macht kom.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
Is echt genant hier. Mensen met 20 kilo uien, 18 pizza's etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef Chia het volgende:
Ik heb laatst al wat extra ingeslagen, want zag dit gedrag al aankomen. Haal rijst bijvoorbeeld gewoon opnieuw wanneer het op is. En had geen zin om dan wanneer ik het weer nodig heb achter het net te vissen vanwege de hamsterweken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is echt genant hier. Mensen met 20 kilo uien, 18 pizza's etc.
Hele rek van gedroogde pasta leeg, rijst leeg, wc papier etc.
De chef zei dat het zelfs met kerst niet zo druk was en dat als ze zo door gingen, ze binnen enkele uren uitverkocht waren.quote:
Veel mensen zijn sowieso al vaak egoistisch, laat staan met een crisis zoals dezequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De chef zei dat het zelfs met kerst niet zo druk was en dat als ze zo door gingen, ze binnen enkele uren uitverkocht waren.
Leuk voor de winkel natuurlijk, sterke omzet. Maar zo asociaal, ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Hier zijn ze aan het rekenen geslagen wie er wegvallen wanneer ze wel dicht gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Nog nergens paniek of hamsteren gezien hier. Gisteren wel met 4 koters in een huiskamer gezeten, dus ik ben wel een risicogevalletje nu.
Maar de scholen gaan iig nog niet dicht hier lijkt het.
Cali House M.D.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier zijn ze aan het rekenen geslagen wie er wegvallen wanneer ze wel dicht gaan
Zal mogelijk gaan gebeuren dat ik dan op diagnostiek ingezet ga worden!
Kan ik iig een steentje bijdragen
Diagnostiek achter de schermen héquote:
Geen terrassen waar we dan zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zondag is het wel lekker weer![]()
Lekker een Liefmans op het terras drinken met kite-chick.
Waar ga je heen?quote:
Heil Kaneelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De NOS is het eerste dat tegen de muur gaat als ik aan de macht kom.
Maar dan geen vechten en vluchten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Veel mensen zijn sowieso al vaak egoistisch, laat staan met een crisis zoals dezeFight or flight response ftw.
Ja, dat hoor ik overal van mensen, ook de horeca heeft geen idee wat er gaat gebeuren, op dit moment is het nog niet uitgestorven maar reserveringen in mijn stamkroeg worden allemaal afgezegd inmiddels.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier zijn ze aan het rekenen geslagen wie er wegvallen wanneer ze wel dicht gaan
Zal mogelijk gaan gebeuren dat ik dan op diagnostiek ingezet ga worden!
Kan ik iig een steentje bijdragen
Leukquote:
Klinkt erg vervelendquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan geen vechten en vluchten.
Maar goed, we zien het wel. Anders maar lekker eten bij de Indo (kleinste restaurant van de stad) of Indiër. Eventueel de nieuwe Suri hier tegenover, was ik erg enthousiast over laatst.
M'n Indiaas-vreterij ging vorige week niet door, nu gaan we hopelijk volgende weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan geen vechten en vluchten.
Maar goed, we zien het wel. Anders maar lekker eten bij de Indo (kleinste restaurant van de stad) of Indiër. Eventueel de nieuwe Suri hier tegenover, was ik erg enthousiast over laatst.
Ach, morgen is er vast nieuwe voorraad in de supermarkt.quote:
Poep of corona in je eten, maakt het uit?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Indiaas-vreterij ging vorige week niet door, nu gaan we hopelijk volgende week
Vriendin was ziek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, morgen is er vast nieuwe voorraad in de supermarkt.
[..]
Poep of corona in je eten, maakt het uit?
Maar waarom ging het niet door?
Faxie is eindelijk zijn maagdelijkheid kwijtquote:
Niet dankzij jouquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Faxie is eindelijk zijn maagdelijkheid kwijt
Alsof er volgende week ook nog maar iets open is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Indiaas-vreterij ging vorige week niet door, nu gaan we hopelijk volgende week
Wat heb ik daar mee te maken?quote:
Ik denk ook niet dat we hoeven te reserveren. Maar ze doen ook aan thuisbezorgd dus hopelijk blijft dat wel doorgaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof er volgende week ook nog maar iets open is.
Zoveel kindjes over 9 maandenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef STING het volgende:
En daar is de e-mail bevestiging, vanaf maandag verplicht thuis Netflixen, chillen en gamen
Ik dacht alquote:
Ik pas niet in jouw eisenlijstje dus je kan wel blijven zeuren daarover maar wat wil je nouquote:
Ja, stond dat er echt zo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef STING het volgende:
En daar is de e-mail bevestiging, vanaf maandag verplicht thuis Netflixen, chillen en gamen
Voor sommige mensen laat je je eisen vallenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik pas niet in jouw eisenlijstje dus je kan wel blijven zeuren daarover maar wat wil je nou
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor sommige mensen laat je je eisen vallen
Gewoon iedereen neuken?quote:
Ik ga het straks zien hoe erg het hier is. Paracetamol is hier al dagen vrijwel uitverkocht, pleepapier wordt ook heel gretig afgenomen maar nog geen lege schappen gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is echt genant hier. Mensen met 20 kilo uien, 18 pizza's etc.
Hele rek van gedroogde pasta leeg, rijst leeg, wc papier etc.
Okequote:
hmm, paracetamol is bijna op thuis..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in december nog paracetamol gekocht maar zou niet weten waar ik het heb gelaten
Heb altijd nog wel op voorraadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, paracetamol is bijna op thuis..
ik zal vast wel nog hier en daar wat vinden.quote:
quote:
Heb ik stiekem ook geen behoefte aanquote:
Als ik mijn 'medicijnenla' goed doorgraaf kom ik nog wel het nodige tegen denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had in december nog paracetamol gekocht maar zou niet weten waar ik het heb gelaten
Savage, je verzint het nietquote:Volgens David A. Savage, hoogleraar gedragseconomie aan de University of Newcastle (VK), is het idee achter hamsteren volkomen logisch
Had gelukkig net een pak gehaaldquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
Wij hadden bijna geen toiletpapier meer, maar in alle supermarkten is het natuurlijk op
Precies. Vorige week was het toevallig bijna opquote:
Wat snap je niet? Het gehamster? Nee dat snappen wij ook niet neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:50 schreef Faxie het volgende:
Snap dat niet hoor... ik doe weken met een rol
Gister ook maar even gekeken hoeveel ik had. Nog 3 stripjes. Als die hoofdpijn serieuzer wordt moet ik wel gaan rantsoeneren denk ikquote:
Bij ons gebruikt juist kaneel bizar veel papier. In mijn eentje deed ik ook weken met een rol, maar nu gaat er elke 2 dagen wel een doorheen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Het gehamster? Nee dat snappen wij ook niet nee.
Maar als vrouw gebruik je vaak wel iets meer papier
Maar dat hoeft toch helemaal niet met die bloemetjes, toch, TOCH?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Californium het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons gebruikt juist kaneel bizar veel papier. In mijn eentje deed ik ook weken met een rol, maar nu gaat er elke 2 dagen wel een doorheen.
Ik doe inderdaad ook weken met een rolquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij ons gebruikt juist kaneel bizar veel papier. In mijn eentje deed ik ook weken met een rol, maar nu gaat er elke 2 dagen wel een doorheen.
Das niks. Maar ik ben dan ook een grootgebruikerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk hè. Mensen raken op een gegeven moment verzadigd en de bevoorrading is geen probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:55 schreef DrMarten het volgende:
Wel blij dat ik niet zo lang geleden in de aanbieding 2 grote pakken pleepapier heb gehaald als ik hoor dat er nu niks meer te krijgen is
Dit soort mensen blijft gewoon kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk hè. Mensen raken op een gegeven moment verzadigd en de bevoorrading is geen probleem.
Dan nog slagen supermarkten er wel in te voldoen aan de grotere vraag. Alleen dat lukt niet gelijk binnen 24 u.quote:
Het gehamster van een product waar je zo een aantal maanden mee doetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Het gehamster? Nee dat snappen wij ook niet nee.
Of we gedragen ons met z'n allen gewoon niet als debielen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan nog slagen supermarkten er wel in te voldoen aan de grotere vraag. Alleen dat lukt niet gelijk binnen 24 u.
Deze even kopen voor aan de muurquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezus wat zeg je nou.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Of we gedragen ons met z'n allen gewoon niet als debielen.
Ja maar zij doen het ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Freebleeden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Maandverband zal niet zo snel gaan toch?anders zit ik wel de hele dag in bad ofzo.
Dat is ook wel weer zo. Het is hunnie z'n schuld.quote:
Mensen blijven altijd debielenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Like that will ever changequote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Kettinghamsteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je wordt nu beetje gedwongen om ook te gaan hamsteren anders heb je kans dat het product dat je wil hebben op is.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
niet met dat kakken, maar met dan andere
Mijn stem heb je.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kettinghamsteren.
Mijn eerste inzending voor Woord van het jaar 2020.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal een shout out naar je doen als ik win.
Hoiquote:
Good! Happy happy moodquote:
Nee joh wordt dagelijks weer aangevuld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je wordt nu beetje gedwongen om ook te gaan hamsteren anders heb je kans dat het product dat je wil hebben op is.
Blijf fan van dit citaat: Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universequote:
Oja! Die ken ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijf fan van dit citaat: Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe
Jij bent dan ook niet stupidquote:
Nou ja... ik ben niet de domste, maar echt slim ben ik ook nietquote:
Ik heb gezien hoe je de corona heb getrotseerd. Respect.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou ja... ik ben niet de domste, maar echt slim ben ik ook niet
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe je de corona heb getrotseerd. Respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |