Maar dit is een samenraapsel van Facebook berichten die van verschillende bronnen zouden komen volgens de originele berichten...quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik k
[..]
Ik kreeg het van iemand die in de zorg werkt en die zegt dat het echt is
Kan je ook goed ziek van worden.quote:
Zolang er Netflix en wifi is toch niet?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het zwembad dicht is zou ik ook naar huis willen
Daar hoef ik niet voor naar Center parksquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang er Netflix en wifi is toch niet?
Als ik niet kan eten word ik ook niet blijquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het zwembad dicht is zou ik ook naar huis willen
Dat is waar jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je ook goed ziek van worden.
niet iedereen die in de zorg werkt herkent een hoaxquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik k
[..]
Ik kreeg het van iemand die in de zorg werkt en die zegt dat het echt is
Hoaxwijzer meld dit als een hoax.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet iedereen die in de zorg werkt herkent een hoax
Moet hier ook...kinderen blijken de grootste verspreiders te zijn. Wat met griep etc ook gebeurd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:26 schreef PlymouthFury het volgende:
In Frankrijk morgen wel alle scholen dicht!!
Ik zou als scholier gewoon gaan staken,fuck Rutte,wij willen ook vakantie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:26 schreef PlymouthFury het volgende:
In Frankrijk morgen wel alle scholen dicht!!
Zeiden ze ook, ook naar opa en oma toe met alle gevolgen van dienquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:27 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Moet hier ook...kinderen blijken de grootste verspreiders te zijn. Wat met griep etc ook gebeurd.
23:23 is voor jou.quote:
Ja echt iddquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zeiden ze ook, ook naar opa en oma toe met alle gevolgen van dien
Ja , rutte is sowieso een levensvergallerquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou als scholier gewoon gaan staken,fuck Rutte,wij willen ook vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |