quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit nepbericht is vandaag al heel vaak voorbij gekomen
Daar stikt het ook wel van rond die hele corona hequote:
Bij mij zegt ze de 9 nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hey Google.. hoeveel meter is 10 voet?
G: 10 voet is 3.048009 m.
Ja abnormaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Daar stikt het ook wel van rond die hele corona he
Ik weet dat het geruststellend is om dat te denken maar dat is heel onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:12 schreef Dotteke het volgende:
Nou vandaar dat vanmiddag alle flesjes Spa rood op waren.
Maar ik heb dat al gehad. Die keelpijn. Me neus die vol leek en veel en veel hoesten.
Volgens mij hebben heel veel mensen al lang Corona gehad zonder dat ze het wisten/weten.
Pun intended?quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Daar stikt het ook wel van rond die hele corona he
Nu al code rood bij dat ziekenhuis.quote:
Cocaïne schijnt echt goed te helpen.quote:
Ik kreeg het van iemand die in de zorg werkt en die zegt dat het echt isquote:
Zijn best goede quarantaine huisjes lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2020 22:20 schreef mazaru het volgende:
Een vriendin van me zit op in Center parcs. Die komt morgen eerder naar huis. Ze kunnen niet meer in het restaurant eten want daar mogen maar 100 mensen in. Het zwembad is gesloten en ze zijn in overleg om morgen de parken te gaan sluiten.
Ik heb de mannelijke versie. Mannen zijn toch best wel een beetje Pietje Preciesquote:
Okquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik k
[..]
Ik kreeg het van iemand die in de zorg werkt en die zegt dat het echt is
dat lijkt mij ook iddquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn best goede quarantaine huisjes lijkt me
Lijkt mij ook. En als ze dan toch leeg staan....Ik voel een kuchje opkomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn best goede quarantaine huisjes lijkt me
Als het zwembad dicht is zou ik ook naar huis willenquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:20 schreef mazaru het volgende:
Een vriendin van me zit op in Center parcs. Die komt morgen eerder naar huis. Ze kunnen niet meer in het restaurant eten want daar mogen maar 100 mensen in. Het zwembad is gesloten en ze zijn in overleg om morgen de parken te gaan sluiten.
Dat is zorgwekkend.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik k
[..]
Ik kreeg het van iemand die in de zorg werkt en die zegt dat het echt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |