quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ze wil echt zwartquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
Ik zat half op te letten. Hoezo zit zij ineens te soppen met een donkerdere jongen?![]()
Echt gelachen om deze opmerking.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef itchycoo het volgende:
Fascinerend, de paringsdans van deze amoebes.
Wat een simpele vrouw zeg, doet zich voor als ik weet niet wat maar eigenlijk is ze niksquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sexdate all over, en meer ook echt niet.
Nou qua uiterlijk is het een hele leuke vrouw, alleen het karakter/smaak...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wat een simpele vrouw zeg, doet zich voor als ik weet niet wat maar eigenlijk is ze niks
Ik moet zeggen dat ze er zonder die inkt niet onaardig uit ziet maar haar houding en karakter idd....brrrrrrrquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nou qua uiterlijk is het een hele leuke vrouw, alleen het karakter...
Ja lekker oppervlakkig is ze wel..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:24 schreef DKUp het volgende:
Die andere jongen maakte ze uit voor homo, niks, te jong en dan gaat ze voor een oerdomme asociale jongen die lekker fout is het gouden tanden, een hemdje en vol tatoeages_O-
In tegenstelling tot die domme doos van gisteren die een bad boy wildequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
Ze willen allemaal een leuk en lief iemand joh.
Die wilde neuken en een nummer 1-hit scorenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die domme doos van gisteren die een bad boy wilde
Zijn de 3 weken al voorbij dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Twee mensen in de zorg, die graag in De Kuip zitten.
Krijgen we dan zomaar op de valreep op vrijdag nog een match?
Ze hebben die match wat uitzendingen naar voren gehaald.quote:
Eensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wilt de rode jurk. De rode jurk vindt hem niet aantrekkelijk genoeg.
Vond 'm nog best goed, ook gezien ze een roze jurk aan heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef DKUp het volgende:
Pure cringe die vent met dat glimmende overhemd, bij de horens vatten.....
Wat een lul
Ik wil die rode jurk ook wel. Leuke dame.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wilt de rode jurk. De rode jurk vindt hem niet aantrekkelijk genoeg.
Volgens mij is dat er eentje die voor haar 35e kinderen wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil die rode jurk ook wel. Leuke dame.
Die met dat rode haar is gek, maar waarschijnlijk wild in bed.
Dat is dan misluktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er eentje die voor haar 35e kinderen wil.
Watquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet me denken aan iets uit de muppets.
Zou idd, met een beetje haast, nog kunnenquote:
Dit schattige meisje met die ogen zo half dicht.quote:
Nouja prima, ik kom morgenavond wel langs.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er eentje die voor haar 35e kinderen wil.
Dat idee heb ik altijd bij dat soort vrouwen, dan ben je die leeftijd en nog perse een kinderwens hebben. Dan denk ik laat dat gedoe toch lekker zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Zou idd, met een beetje haast, nog kunnen
Ja zover was ik ook wel, maar meer waaromquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit schattige meisje met die ogen zo half dicht.
Misschien zo een koe met enorme wimpers.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij dat soort vrouwen, dan ben je die leeftijd en nog perse een kinderwens hebben. Dan denk ik laat dat gedoe toch lekker zitten.
[..]
Ja zover was ik ook wel, maar meer waarom
Ik ben heel benieuwd hoe oud jij bent dat je dit zegtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom juist. Waarom zou je er dan nog mee beginnen.
Ben 35, maar mannen zijn sowieso al ouder als ze aan kinderen beginnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe oud jij bent dat je dit zegt
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Bij twee mannen vraag ik mij altijd af wie nou wie neemt tijdens sex.
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:04 schreef Kanaroe het volgende:
Die oudere mensen zien er fantastisch goed uit!
Leukerds!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:04 schreef Kanaroe het volgende:
Ja ik had bijna m'n maximum Milf leeftijd verlegd naar 72.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:04 schreef Kanaroe het volgende:
Nee, ik kan wel leukere dingen bedenken. Daarbij doen ze gewoon alles omstebeurt als hun sexleven een beetje goed zit. Opgelost slotjequote:
Nou er zijn er vast ook zat die er op 40 al niet meer uitzien hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik had bijna m'n maximum Milf leeftijd verlegd naar 72.
Zeur niet, zijn gewoon twee lieve jongens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
Karma karma karma karma spiritueel reïncarnatie
Ze is gewoon lang, daardoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:10 schreef JHNGLT het volgende:
Zo lekker is ze niet.
Mooi koppie, plat lichaam
Beetje zwaar op de hand.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeur niet, zijn gewoon twee lieve jongens.
Maar ze vinden elkaar daar toch.quote:
Vast nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:13 schreef Protoplanet het volgende:
Is er ooit een vrouw geweest die wel een tweede date wilde?
1 op de 46 ongeveer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:13 schreef Protoplanet het volgende:
Is er ooit een vrouw geweest die wel een tweede date wilde?
0.7%quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 op de 46 ongeveer.
Net het echte leven.
Hahaha 😂😂quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 op de 46 ongeveer.
Net het echte leven.
Hoeveel van die andere 45 hebben de man alles laten betalen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 op de 46 ongeveer.
Net het echte leven.
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik iemand heb zien splitten. Normaal betaalt eigenlijk altijd de man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel van die andere 45 hebben de man alles laten betalen?
Inb4 ben je incel
Geen idee, maar teveel vrouwen. Gaat ook nergens over.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel van die andere 45 hebben de man alles laten betalen?
Precies jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar teveel vrouwen. Gaat ook nergens over.
Gewoon lekker splitten als je geen interesse hebt.
Ja, nu je het zegt.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zijn net Lil Kleine en zijn vriendin
Een klik. Dan werkt het bijna altijdquote:Op maandag 16 maart 2020 19:51 schreef DKUp het volgende:
Een zorgzame, leuke, lieve man/vrouw.
Oh ja en ondernemend en open
Kon zn moeder zijn qua groottequote:Op maandag 16 maart 2020 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Lol deze meid gaat nooit voor dit jochie.
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een klik. Dan werkt het bijna altijd
Nou nou nou nouquote:Op maandag 16 maart 2020 19:53 schreef DKUp het volgende:
De vrouwen willen vaak niet en de zielige man wel.
Die miste ik net. Zei hij dat?quote:
Dat zie je bij een meisje toch wel? In oa de uitstralingquote:
Joh, als je al gaat eten nog voordat je überhaupt bij het restaurant bent dan is dat wel duidelijk jaquote:
Nee de vraag was wat ze zoekt in een man. Ik doelde op wat ze zegt over een maatje te zoeken.quote:
Hoef je geen relatie voor te hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Spanning, chemie en stomende, dampende seks?
Maar dat hoeft voor lief, leuk en aaibaar ook niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hoef je geen relatie voor te hebben.
Uiteraard is het zonder datgene nooit een relatie
Jij zoekt casual contacten voor lief en leuk? Oké.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:19 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar dat hoeft voor lief, leuk en aaibaar ook niet.
Ik niet, maar die mensen zijn er ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jij zoekt casual contacten voor lief en leuk? Oké.
Leuk en lief thee drinken.
Geef mij maar (seksuele) aantrekkingskracht boven lief. Vaak komt de rest vanzelf wel dan.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij zoekt casual contacten voor lief en leuk? Oké.
Leuk en lief thee drinken.
Drie weken kont tegen de krib over “de klik”. En nu zelf dit aandragen.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef mij maar (seksuele) aantrekkingskracht boven lief. Vaak komt de rest vanzelf wel dan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Drie weken kont tegen de krib over “de klik”. En nu zelf dit aandragen.
'een klik' is gewoon een vage benaming, nogal een verschil met wat ik eerder zei.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drie weken kont tegen de krib over “de klik”. En nu zelf dit aandragen.
De combinatie en de klikquote:Op maandag 16 maart 2020 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
En alleen aantrekkingskracht boven lief? Alles behalve. Zoveel mooie, lekkere, fitte mannen.
Met zo een niet-leuk en niet-lief karakter.
Jouw “seksuele aantrekkingskracht” heeft nul inhoud vergeleken “de klik”. Maar ala.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'een klik' is gewoon een vage benaming, nogal een verschil met wat ik eerder zei.
Lijkt mij in iedergeval beter dan een relatie/contacten die 'gewoontjes' is/zijn zegmaar
Kom, uiteindelijk is 'klik' ook maar een benaming voor vele of iemand het erop kan.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw “seksuele aantrekkingskracht” heeft nul inhoud vergeleken “de klik”. Maar ala.
Grappige jongen.
Totaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom, uiteindelijk is 'klik' ook maar een benaming voor vele of iemand het erop kan.
Ouwe cockblocker.quote:
Enorm leuke uitstraling, maar wat een simpele wel hoor.quote:
Ik vond die vraag niet gek, alleen hij stuurt wel het gesprek, doet-ie goed hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:
Je vader is overleden.
“Ja hoe ben je er nu onder.”
Welk antwoord verwacht je godverdomme![]()
Lekker cringe bewaard voor de crisis.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
Jezus, waar hebben ze deze vandaan gehaald zeg
Denk het wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Meent ze het of zegt ze het uit vriendelijkheid
Zulks een euforiequote:
Neuhquote:
De meeste homo’s in dit programma vind ik altijd wel bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je denkt omdat het 2 mannen zijn de standaarden meteen weg zijn?
quote:
Ahha, zei die dat echt?quote:
Had vanaf het begin al van die vage dingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gatverdamme die man. Met zijn bril en donkere ogen en vieze vragen.
Ja wat een vervelend figuurquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gatverdamme die man. Met zijn bril en donkere ogen en vieze vragen.
Ik ga straks ff terugspoelenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had vanaf het begin al van die vage dingen.
Nog niet eens stelletje en meteen al veel uitleg verschuldigd. Dit moet je niet willen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
Die docente gaat ook niks worden, als het echt had geklikt (hihaho) dan maakt het moment echt niet uit.
Wel als hij teveel pushy liep te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
Die docente gaat ook niks worden, als het echt had geklikt (hihaho) dan maakt het moment echt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |