quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ze wil echt zwartquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
Ik zat half op te letten. Hoezo zit zij ineens te soppen met een donkerdere jongen?![]()
Echt gelachen om deze opmerking.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef itchycoo het volgende:
Fascinerend, de paringsdans van deze amoebes.
Wat een simpele vrouw zeg, doet zich voor als ik weet niet wat maar eigenlijk is ze niksquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Sexdate all over, en meer ook echt niet.
Nou qua uiterlijk is het een hele leuke vrouw, alleen het karakter/smaak...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wat een simpele vrouw zeg, doet zich voor als ik weet niet wat maar eigenlijk is ze niks
Ik moet zeggen dat ze er zonder die inkt niet onaardig uit ziet maar haar houding en karakter idd....brrrrrrrquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nou qua uiterlijk is het een hele leuke vrouw, alleen het karakter...
Ja lekker oppervlakkig is ze wel..quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:24 schreef DKUp het volgende:
Die andere jongen maakte ze uit voor homo, niks, te jong en dan gaat ze voor een oerdomme asociale jongen die lekker fout is het gouden tanden, een hemdje en vol tatoeages_O-
In tegenstelling tot die domme doos van gisteren die een bad boy wildequote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
Ze willen allemaal een leuk en lief iemand joh.
Die wilde neuken en een nummer 1-hit scorenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die domme doos van gisteren die een bad boy wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |