Ik heb de keuze voorgelegd gekregen. Mocht morgen thuisblijven. In afwachting van crisisoverleg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:38 schreef PinkLow het volgende:
Ik wil ook bijna thuis blijven morgen van mijn werk. (Basisonderwijs) Maarja dat valt dan onder werkweigering. Echt zo niet eens met dit besluit, maar goed.
Jaaaaaaaa, weekendje bingewatchenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:37 schreef PinkLow het volgende:
UNI en HBO sluit alle deuren! Zojuist op het NOS! Top...
Niet op basis van ras...quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ik wist niet dat mbo'er een ras was.![]()
Anyhow. Logisch besluit. Uni's en hogescholen hebben vaak een groot gebied dat ze bestrijken met waar studenten vandaan komen, dus ook een grotere kans om besmettingen door te geven.
Internationaal karakterquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet op basis van ras...
Waarom alleen de unis en hogescholen?
Wat zei Macron precies in zijn toespraak?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:40 schreef riazop het volgende:
Belgen komen over een half uur met hun maatregelen
toespraaak Macron is hard ingeslagen denk ik?
zover ik hier in praag begrepen heb heeft slowakije de grenzen gewoon helemaal gelsotenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:20 schreef Frutsel het volgende:
Alle luchthavens in Slowakije dicht voor commerciële vluchten?
https://twitter.com/airlivenet/status/1238181747650633728?s=19
Rutte est une fille de pute.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat zei Macron precies in zijn toespraak?
Omdat de mbo-raad dat besluit niet heeft genomen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet op basis van ras...
Waarom alleen de unis en hogescholen?
Ik ga m'n voorraad nu niet aanbreken. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En toch had je nog een pak rijst nodig.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ga m'n voorraad nu niet aanbreken. Dat snap je zelf toch ook wel?
greed is good.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ga m'n voorraad nu niet aanbreken. Dat snap je zelf toch ook wel?
quote:Mijn kind heeft griepverschijnselen en hoest erg. Wat nu? Iedereen kan weleens ziek worden. Is uw kind ziek? Dan meldt u dit zo snel mogelijk bij de school. Uw kind hoeft gedurende de verlofperiode niet naar school. Neem bij typische corona klachten contact op met de huisarts of raadpleeg de website van het RIVM.
Mocht het zo zijn dat u op vakantie bent geweest in een risicogebied is het zeker van belang uw kind thuis te houden en telefonisch contact op te nemen met uw huisarts. Bent u niet op vakantie geweest in een risicogebied hoeft u zich geen zorgen te maken; de kans is groot dat het een gewone griep of verkoudheid is.
wat is RUG?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:41 schreef Galepinjo het volgende:
Inmiddels heeft de RUG alles platgelegd tot 10 April
Alle onderwijsinstellingen dichtquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
69.5%, is dat niet het normale gemiddelde? In België wordt een normatieve bezettingsgraad van 70% voor IC bedden gebruikt, maw als er gemiddeld 700 IC bedden bezet zijn moeten of mogen de ziekenhuizen in totaal 1000 IC bedden hebben (denk ik dat men daarmee bedoelt, de wettekst leest vrij moeilijk)quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:14 schreef capricia het volgende:
Van de 1150 IC bedden zijn er nu 800 bezet.
Hij heeft sowieso gesproken van de "ergste gezondheidscrisis in honderd jaar". Dus dezelfde serieuze toon als Boris Johnson.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |