Gaan*quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou vanavond naar een concert in Paradiso, maar nu dus niet meer. En zaterdag zou ik naar een concert in baroeg dus dat wordt hem ook niet.
Verder heb ik nog een festival staan begin april (roadburn)
De lokale bar/dancing heeft alles al geannuleerd. Zou onder andere een Q-Music party zijn deze maand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef Discombobulate het volgende:
What about uitgaansgelegenheden, bijvoorbeeld een club of café? Daar zijn niet altijd meer dan honderd mensen aanwezig.
Ik wil zaterdagavond/nacht eigenlijk nog wel even uitgaan. Nu is in die hele gemeente nog maar één geval bekend.![]()
I know, antwoord is waarschijnlijk ga maar niet...
Denemarken zat relatief hoger qua besmettingen dan NL iig. Hebben volgens mij maar 5,5M inwoners en gister 600 besmettingen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Denemarken op slot vanwege corona
Ook in Denemarken neemt het aantal coronagevallen sterk toe. Woensdag kwamen er 442 geconstateerde besmettingen bij de 861 die dinsdag bekend waren, een toename van meer dan 50 procent in één dag. Volgens het Deense RIVM zal die toename de komende dagen alleen nog maar verder gaan versnellen.
Straks 15 graden, zitten de terrassen weer volquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef Revanches het volgende:
Lekker boeiend of je even niet naar een café of restaurant kunt gaan. Ikke ikke ikke regeert weer in Nederland.
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denemarken zat relatief hoger qua besmettingen dan NL iig. Hebben volgens mij maar 5,5M inwoners en gister 600 besmettingen.
New York Pizzaquote:Ons personeel dat jouw pizza bereidt wast regelmatig hun handen met zeep en desinfectans. Jouw pizza wordt daarna vers gebakken in één van onze ovens. Deskundig medisch advies heeft bevestigd dat virussen, waaronder COVID-19, de hoge temperaturen van onze pizza-ovens niet overleven. Zodra jouw pizza uit de oven komt gaat deze na minimale handelingen meteen in de doos en wordt deze zo snel mogelijk bij jou aan de balie of aan de deur bezorgd.
quote:"Mijd sociale contacten", is de dringende oproep van het kabinet.
hard gelachenquote:Scholen worden vooralsnog niet gesloten.
Zo wtf.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:17 schreef An_0_Niem het volgende:
Denemarken op slot vanwege corona
Ook in Denemarken neemt het aantal coronagevallen sterk toe. Woensdag kwamen er 442 geconstateerde besmettingen bij de 861 die dinsdag bekend waren, een toename van meer dan 50 procent in één dag. Volgens het Deense RIVM zal die toename de komende dagen alleen nog maar verder gaan versnellen.
Pizza moeten bestellen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New York Pizza
Iedereen de pizza oven in.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.
Jep, vreselijk inconsisent en het ontbreekt ze volledig aan logica.quote:
Ja, zeker een kans idd. Ik heb nu zo'n 5 dagen verkoudheidsverschijnselen en ook een beetje koorts iig. Hoesten neemt wel af. Ik zat een vrij lange tijd naast iemand uit Limburg afgelopen donderdag die echt snip- en snipverkouden was. (Kan net zo goed mild seizoensgriepje zijn natuurlijk, had er eigenlijk ook mee doorgelopen).quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar als je alle familieleden meetelt die het RIVM niet test zit je hier op hetzelfde percentage waarschijnlijk.
Brood en spelen houdt het volk rustig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar de F1 gaat gewoon door dus?
Bijzonder wel
Ze geven hiermee wel weer een onduidelijk signaal af.quote:
Hier nog wel genoeg rijst etc.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:21 schreef RipCity het volgende:
Geen pasta of rijst en noodles en toiletpapier meer zojuist in supermarket hier.
Vrouw voor me zei: voelt als het einde vd wereld dus ik heb voor de zekerheid maar wat biscuits gekocht![]()
Ik mijd al mijn hele leven sociale contacten, born for thisquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
Voor introverten als ik zijn dit heerlijke maatregelen.
Nee hoor. Ik bedoel, die zijn een grote risicogroep wb infectie en verspreiding.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen boven 45 een ster op de jas naaien?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen boven 45 een ster op de jas naaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |