SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOEIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
3 keer syfilisquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:21 schreef Collide het volgende:
[..]
Vindicat nog steeds geen besmettingen![]()
Kon geen nieuw deel openen zonder er twee posts bij te gooien. Vreemd. Anyway we kunnen weer.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem waarom je nu al een beslissing over het EK 2020 moet nemen is vooral een planningstechnisch probleem ipv dat er in juni nog steeds problemen met corona zijn. Die competities en het Europees voetbal zijn nooit op tijd zijn afgerond voordat het EK begint of om landen een fatsoenlijke voorbereiding te geven.
Ik zie het EK wel echt verplaatst worden naar volgende zomer, zeker met de opzet van dit jaar met zoveel verschillende wedstrijden in veel verschillende landen.
Memphis![]()
![]()
Is er al persco?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Hier in het stadje rijden nu tweemaal daags een tiental van deze busjes rond op de straten te ontsmetten. Openbaar vervoer wordt om de drie uur gereinigd en redelijk veel bedrijven verplichten hun werknemers van thuis te werken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh, haha, dacht dat het om een ander gezin ging. Tja, blijf jij thuis.quote:
Ik zit in de WAO, man werkt nu thuis, Brabant hè. Maar mijn zonen kunnen niet thuis werken. Tja.![]()
nood breekt wetten. ze kunnen ook ontslaan. aan de andere kant, je werkt in de zorg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Onder welke wetgeving? voorwaarden?![]()
Hij was al dicht maar kon geen nieuwe openen wegens nog geen 301 posts. Moest ff mobiel aanvullen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef _The_General_ het volgende:
Dat duurde lang voordat er een nieuw topique kwam!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hier wassen we handen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Pumpalov het volgende:
Hier in het stadje rijden nu tweemaal daags een tiental van deze busjes rond op de straten te ontsmetten. Openbaar vervoer wordt om de drie uur gereinigd en redelijk veel bedrijven verplichten hun werknemers van thuis te werken.
[ afbeelding ]![]()
Het is je vergevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was al dicht maar kon geen nieuwe openen wegens nog geen 301 posts. Moest ff mobiel aanvullen.![]()
![]()
twitter:sinead_toomey twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:27:1770 out of 175 people who attended a conference in Boston have now been infected with #COVID19 and yet 60000 people a day are at Cheltenham. The decision to go ahead with Cheltenham this year will more than likely end up being one of the worst public health decisions of our time https://t.co/lIPFuk4wbq reageer retweet
![]()
Hoe kan ie dicht zijn als er mog geen 300 posts zijn dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was al dicht maar kon geen nieuwe openen wegens nog geen 301 posts. Moest ff mobiel aanvullen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Dat artsen in ziekenhuizen en huisartsen schreeuwen om meer materiaal om hun personeel te beschermen is toch niet 'helemaal prima'?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het vooralsnog helemaal prima zonder alles plat te gooien.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja, laffe Brabantse maatregelen gelden nu ook voor Friesland.quote:
Verder gaat alles gewoon doorOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Waarschijnlijk posts verwijderd tegelijk met dat ie vol was. Geen idee. Tis iig opgelost.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe kan ie dicht zijn als er mog geen 300 posts zijn dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Kleutergedrag. Zo kennen we de EU weer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:35 schreef KI1234 het volgende:
Dus de EU gaat retalieren tegen de VS:
https://www.volkskrant.nl(...)tensluiten~b799c0c0/![]()
![]()
Klinkt een beetje hetzelfde als die marathon in Philadelphia tijdens de Spaanse Griepquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:35 schreef Tarado het volgende:
twitter:sinead_toomey twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:27:1770 out of 175 people who attended a conference in Boston have now been infected with #COVID19 and yet 60000 people a day are at Cheltenham. The decision to go ahead with Cheltenham this year will more than likely end up being one of the worst public health decisions of our time https://t.co/lIPFuk4wbq reageer retweet
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nou, mijn vrouw heeft net voor ¤210,- voorraad ingeslagen. Geeft me toch een wat geruster gevoel. En mocht het met een sisser aflopen dan heb ik in ieder geval een voorraadje.I see peas of green, red roses too....![]()
Ja, lekker op de EU jammeren terwijl dit continu in de politiek gebeurt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Kleutergedrag. Zo kennen we de EU weer.
Treurig weer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is dat alles?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja, laffe Brabantse maatregelen gelden nu ook voor Friesland.
Verder gaat alles gewoon doorIk had gehoopt dat ze A'dam dicht zouden gooien
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Nu maar hopen dat ze ook geen COR heeft ingeslagenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:37 schreef Greenpeas het volgende:
Nou, mijn vrouw heeft net voor ¤210,- voorraad ingeslagen. Geeft me toch een wat geruster gevoel. En mocht het met een sisser aflopen dan heb ik in ieder geval een voorraadje.![]()
![]()
twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:28:53The Danish Parliament has passed a series of emergency laws to deal with Covid. They include:
-authorities able to enter infected person's home without court order.
-prohibition of large gatherings
-possibility of mandatory vaccination
-power to ration food/supplies reageer retweet![]()
Ik heb ook zakken met rijst, pasta, houdbare melk, frisdrank etc hier thuis..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:37 schreef Greenpeas het volgende:
Nou, mijn vrouw heeft net voor ¤210,- voorraad ingeslagen. Geeft me toch een wat geruster gevoel. En mocht het met een sisser aflopen dan heb ik in ieder geval een voorraadje.![]()
Beurzen in de VS weer tijdelijk stopgezet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik gebruik niet voor niets de term "(vooralsnog)" in mijn grafiek. Ik tel "bron onbekend" en "nog in onderzoek" bij elkaar op. Dat heb ik vanaf het begin op dezelfde manier gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Voor 123 gevallen is de bron onbekend, dat zijn er 33 meer dan gisteren.
Die andere die jij benoemd is nog van in onderzoek dus kan je niet zeggen dat die al geclassificeerd zijn
Natuurlijk kan van een aantal gevallen alsnog achterhaald worden wat de bron is geweest, maar dat valt in het niet bij de nieuwe gevallen met onbekende bron die er iedere dag weer bijkomen. Dat bedoel ik met de grip kwijt zijn.![]()
Wat is de stream link?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Welke zender is die pers co straks om 15.00u? NPO1?![]()
Het uitroepen van een noodtoestand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Onder welke wetgeving? voorwaarden?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Bronquote:EU-president Charles Michel maakte in de ochtend bekend dat de lidstaten zich donderdag zullen buigen over het Amerikaanse inreisverbod. Nog niet eerder werd de EU getroffen door zo’n vergaande reismaatregel. ‘Economische ontregeling moet worden voorkomen’, aldus Michel op Twitter. Hij benadrukte dat Europa ‘alle noodzakelijke maatregelen neemt om de verspreiding van het coronavirus in te dammen en het aantal besmettingen te beperken.’
uhu
ik geloof dit
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 14:39:32 ]![]()
502 op Ziggoquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Welke zender is die pers co straks om 15.00u? NPO1?![]()
Hetzelfde schrift als Russisch maar nee dit is Bulgaars.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat weet ik niet, kijk nu op mijn lap naar de NPO-tvgids, en daar staat alleen 15.00u journaal.quote:I´m back.![]()
Holy shitballs, dát zijn me nog eens maatregelen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
twitter:lewis_goodall twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:28:53The Danish Parliament has passed a series of emergency laws to deal with Covid. They include:
-power to ration food/supplies reageer retweet![]()
![]()
Prima maatregelen van een modern landquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:34 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat is bij de meeste studenten het geval tegenwoordig hoor.![]()
![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Welke zender is die pers co straks om 15.00u? NPO1?
14:45![]()
Zijn daar de scholen al dicht?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
-power to ration food/supplies reageer retweetOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Gaat lekker weer daar inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beurzen in de VS weer tijdelijk stopgezet.![]()
![]()
Beurs handel in VS stilgelegdYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ja, volgens mij was dat al zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zijn daar de scholen al dicht?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik heb nog niet in BNW gekeken, maar hier moeten conspiracy gekkies toch wel echt van ontploffen. Vooral dat de overheid dus zomaar je huis binnen mogen komen. Dat is letterlijk gewoon China.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Holy shitballs, dát zijn me nog eens maatregelen!Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
doet het ff niet, is er ook een audio link?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef _I het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
En we zijn pas net begonnen natuurlijk..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds 9/11 niet zo'n pestbende gezien als nu.
Qua impact toen heftiger, qua omvang wint dit.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit gaat erger wordenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef Toefjes het volgende:
Sinds 9/11 niet zo'n pestbende gezien als nu.![]()
Komt daar ook de persco?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)regelen-kabinet.htmlLekker onduidelijk weerquote:Kijk hier: vanaf 14.45 uur extra uitzending over corona-maatregelen kabinet
Premier Rutte geeft om 15.00 uur een toelichting na een crisisoverleg van het kabinet over het coronavirus. Wil je de uitzending met gebarentolk volgen, kijk dan naar NPO Nieuws of via de speciale livestream op NOS.nl en in de app.![]()
![]()
434,83 -10,19%
12 maart 2020 14:43
AEX
Dag winst van de afgelopen drie jaar.. Daar gaan de pensioenen.![]()
Ja en verplicht vaccineren. Lekker is dat...quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in BNW gekeken, maar hier moeten conspiracy gekkies toch wel echt van ontploffen. Vooral dat de overheid dus zomaar je huis binnen mogen komen. Dat is letterlijk gewoon China.![]()
martial law, dat ze je huis kunnen binnen dringen zonder bevel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zijn daar de scholen al dicht?![]()
TK is dat hè.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef _I het volgende:
[..]
14:45I´m back.![]()
Kregen we die dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
434,83 -10,19%
AEX
![]()
Lekker handig, pinstoring in het hele land nu iedereen met pin wil betalen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf![]()
Nee hoor. Bereikt zijn piek in de komende dagen en over maximaal twee maanden weer gesust en gaan we op de oude voet verder. Life goes on.quote:![]()
![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-nieuwsquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:41 schreef _I het volgende:
[..]
Was het al gemeld dat er nu 614 besmettingen zijn in NL?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
anders FEMA kampen, sorryquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en verplicht vaccineren. Lekker is dat...![]()
![]()
Ik vrees het ook. Het einde is nog lang niet in zicht.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En we zijn pas net begonnen natuurlijk..
Ik ga dan trouwens wel instappen met aandelen denk ik![]()
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Dan staat de teller op 666.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Morgen is het vrijdag de 13de trouwens.
Ownee, veel eerder al natuurlijk!![]()
![]()
Aanzet tot kapitaalcontroles zoals we in Cyprus hebben gezien. Voortaan max. 250 euro per week pinnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker handig, pinstoring in het hele land nu iedereen met pin wil betalen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Gaat vanzelf hè, 1000en senioren die een huis straks achterlaten en de daaropvolgende economische depressie. Dus maak je borst maar nat.quote:
Als het nog erger wordt dan speelt valuta geen rol meer, walking dead scenario.![]()
Ik ook maar, op daling ingezet. Al bijna 4 euro vandaag. Straks weer omhoog dan veranderen en laten staan/quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Het einde is nog lang niet in zicht.
Ik ga dan trouwens wel instappen met aandelen denk ik![]()
Kuzu ging nog even vervelend doen. Wat een kwalbak is dat toch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ja, en ook niet even aanpassen in die tvgids van hen... half NL vraagt nu: waar kunnen we die persco zien. O, wacht... op deze zender dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Komt daar ook de persco?
[..]
Lekker onduidelijk weerI´m back.![]()
NOS site ligt plat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doet het ff niet, is er ook een audio link?![]()
![]()
Tja alleen als je van de stock market afhankelijk was voor je pensioen. En niet op tijd gingen cashen in de nasleep van deze crisis.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
434,83 -10,19%
AEX
Corona heeft ook gevolgen voor ruimtemissies
De Russisch-Europese ExoMars-missie is uitgesteld vanwege het coronavirus. De missie naar de rode planeet stond gepland voor komende zomer, maar dat wordt nu op zijn vroegst augustus 2022. Het is een gezamenlijk besluit van de Europese ruimtevaartorganisatie ESA en het Russische Roskosmos. "Het was een zware beslissing, maar de juiste", zegt ESA-topman Jan Wörner.
NOS LiveblogIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doet het ff niet, is er ook een audio link?![]()
Zoals de meeste Amerikanen dus..quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Tja alleen als je van de stock market afhankelijk was voor je pensioen. En niet op tijd gingen cashen in de nasleep van deze crisis.![]()
Kun je ook besmet raken als een mug een coronapatient steekt en daarna n ander ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
@Scrummie2.1 en ik vinden dit matigquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Corona heeft ook gevolgen voor ruimtemissies
De Russisch-Europese ExoMars-missie is uitgesteld vanwege het coronavirus. De missie naar de rode planeet stond gepland voor komende zomer, maar dat wordt nu op zijn vroegst augustus 2022. Het is een gezamenlijk besluit van de Europese ruimtevaartorganisatie ESA en het Russische Roskosmos. "Het was een zware beslissing, maar de juiste", zegt ESA-topman Jan Wörner.
NOS Liveblog![]()
Ziggo APPquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal via Broabant kijken allen, 1080p genot.
https://www.omroepbrabant(...)ntie-van-het-kabinet![]()
Ook dat nog. Klap op de vuurpijl eh.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Morgen is het vrijdag de 13de trouwens.![]()
![]()
nos.nl ligt eruit
Helaas, de pagina kan niet worden gevonden.
(Error: 500)
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek. Waarschijnlijk is er een probleem met onze servers, probeer het later nog eens of navigeer naar één van de volgende pagina's:
De NOS homepagina
Het nieuwsoverzichtAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Het zou mij niet verbazen dat de scholen dichtgaan. En dat de persconferentie pas om 15:00 uur is omdat de scholen dan zowat allemaal uit zijn
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
het is een langzame 9/11. Al hebben we daar uiteindelijk nu nog steeds last van bijna 20 jaar na dato.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds 9/11 niet zo'n pestbende gezien als nu.
Qua impact toen heftiger, qua omvang wint dit.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Die stomme kutjournalisten met die achterlijke vragen. Laat die vent gewoon door en vraag niet drie keer of er extra maatregelen komen waar je op dit moment geen antwoord op krijgt.![]()
Gaat de shit de fan hitten in NL?
Economie krijgt echt rake klappen, de pleuris
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Volgend jaar je huis onder water en je baan kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om een hypotheek af te sluiten, rente nog verder omlaag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom denk je daar nu over na?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:47 schreef TLC het volgende:
Kun je ook besmet raken als een mug een coronapatient steekt en daarna n ander ?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Is er ook een linkje zonder doventolk?Ik vind dat zo afleiden.
![]()
Vreest iemand de maatregelen van Rutte?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat de scholen dichtgaan. En dat de persconferentie pas om 15:00 uur is omdat de scholen dan zowat allemaal uit zijn![]()
ik neem je huis dan wel over, voor een vriendenprijsjequote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgend jaar je huis onder water en je baan kwijt.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:49 schreef Nielsch het volgende:
ik hoop dat het kabinet een totale vernietiging van Brabant gaat aankondigenHad de rest van Nederland een hoop leed kunnen besparenquote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
nee, ik woon niet in Brabant, dus niet bang voor bombardementen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Vreest iemand de maatregelen van Rutte?![]()
Pakje pasta.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik neem je huis dan wel over, voor een vriendenprijsje![]()
Nee, om te voorkomen dat alle scholieren en masse juichend de straat op gaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Vreest iemand de maatregelen van Rutte?![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dat je straks ook niet meer hand in hand over straat mag?quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Vreest iemand de maatregelen van Rutte?
Hier gaan ze toch niet zo extreem doen als in andere landen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Pensioenen zitten wel snor met al die dode boomers straks.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:43 schreef StephanL het volgende:
434,83 -10,19%
AEX
Muggenseizoen staat voor de deur.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom denk je daar nu over na?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Had de rest van Nederland een hoop leed kunnen besparen![]()
![]()
Muggenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Muggenseizoen staat voor de deur.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Over een paar weekjes weer Eikenprocessierupsenquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Muggenseizoen staat voor de deur.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat kan ja. Emoties regeren op het moment, lijkt het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:48 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ook dat nog. Klap op de vuurpijl eh.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Echt hèquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
-10% hadden we niet eens op het AEX forum of wel?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nog laterquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Persconferentie waarschijnlijk iets later.
Het valt mij op dat het internet al een paar dagen beetje trager is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
internet en tv is bij mij thuis ook niet echt stabiel.![]()
Maar het zaaltje staat al klaar!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Persconferentie waarschijnlijk iets later.I´m back.![]()
DELAYEDquote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
bombardementen op brabant vergen iets meer voorbereiding, waarvoor mijn begripquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Persconferentie waarschijnlijk iets later.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2020 14:54:13 ]![]()
Het is toch van het grootste belang het zorgpersoneel te testen en veilig te houden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:27 schreef THEFXR het volgende:
ja, een maand geleden, nu moet je handelen, geen data meer verzamelen
Het gaat niet alleen om data, die komen er eigenlijk toevallig bij.
Het is geen toevallige keuze om zorgpersoneel te gaan testen bij wijze van steekproef.![]()
JRGod.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan komen de eikenprocessierupsen er ook weer aan.
Stukje apocalyps allen.![]()
Zo gemeen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pensioenen zitten wel snor met al die dode boomers straks.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Kap een met dat getrol.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
bombardementen op brabant vergen iets meer voorbereiding, waarvoor mijn begrip![]()
Iedereen in quarantaine zit op internetquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Het valt mij op dat het internet al een paar dagen beetje trager is.![]()
![]()
En iedere zondag storm, genotquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan komen de eikenprocessierupsen er ook weer aan.
Stukje apocalyps allen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: