Maar ook na de scheiding moeten ze bij elkaar (in quarantaine) blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Er zullen wel veel scheidingen aankomen met mensen die thuis straks de hele dag op elkaars lippen zitten wanneer alle kantoren worden gesloten en zo
Ja dat wordt even doorbijten inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook na de scheiding moeten ze bij elkaar (in quarantaine) blijven.
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 11-03-2020 om 23:25:43⁉️ | @MarkvanRijswijk snapt niet dat de KNVB risico neemt met het coronavirus.
"Zo belangrijk is voetbal niet, echt niet"
#voetbalpraat https://t.co/ha5iegsjkD reageer retweet
Tja, klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 11-03-2020 om 23:25:43⁉️ | @:MarkvanRijswijk snapt niet dat de KNVB risico neemt met het coronavirus.
Eens.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 11-03-2020 om 23:25:43⁉️ | @:MarkvanRijswijk snapt niet dat de KNVB risico neemt met het coronavirus.
De Tour halen we misschien net. Maar het hangt er allemaal enorm van af wat de wereld nu doet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens denk ik zelf dat we alvast een streep kunnen zetten door het volgende: de Giro, ESF met publiek (en misschien wel helemaal), F1 Zandvoort met publiek. EK voetbal en de Tour.
Ik denk dat veel wielerploegen niet zullen starten, dus dan gaat vanzelf de stekker er wel uit.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
De Tour halen we misschien net. Maar het hangt er allemaal enorm van af wat de wereld nu doet.
Nee nou ja, als het tegen die tijd allemaal aardig onder controle is wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat veel wielerploegen niet zullen starten, dus dan gaat vanzelf de stekker er wel uit.
Da's waar. Maar daar heb ik ook nog wel goede hoop op, dat dat goedkomt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
Grootste kans van doorgang is denk ik nog steeds de OS in Tokyo. Daar zijn de belangen zo groot. Uitstellen kan niet. En het is het IOC, die gaan nog door als daar de sporters ter plekke dood neervallen door Corona.
Uitstellen kan overigens wel hebben ze al gezegd in japanquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
Grootste kans van doorgang is denk ik nog steeds de OS in Tokyo. Daar zijn de belangen zo groot. Uitstellen kan niet. En het is het IOC, die gaan nog door als daar de sporters ter plekke dood neervallen door Corona.
Ik denk dat ze daar een paar maandjes mee bedoelen, niet een jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uitstellen kan overigens wel hebben ze al gezegd in japan
Of men komt juist nader tot elkaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
Er zullen wel veel scheidingen aankomen met mensen die thuis straks de hele dag op elkaars lippen zitten wanneer alle kantoren worden gesloten en zo
Dat zou in theorie ook nog kunnen ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of men komt juist nader tot elkaar
Dat je je ineens realiseert wat je al die tijd hebt gemist met al dat andere gecancelde gedoe!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou in theorie ook nog kunnen ja.
Wel een enorme fringe theorie ditquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou in theorie ook nog kunnen ja.
Haha, ja tuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat je je ineens realiseert wat je al die tijd hebt gemist met al dat andere gecancelde gedoe!
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel een enorme fringe theorie dit
Ik geloof van nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:02 schreef skysherrif het volgende:
kennen jullie mario390 van forum fok
Oh jammer. Is toch wel 1 van de meest hilarische fok users terwijl hij het zelf niet door heeft.quote:
Dat zijn vaak wel de leukste ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh jammer. Is toch wel 1 van de meest hilarische fok users terwijl hij het zelf niet door heeft.
Hij is half duitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waardoor je opeens de meest bizarre posts tegen komt op de meest random momenten.
Je had er bij moeten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |