Zandvoort opener van het seizoen.quote:

)
 )

heywoodu

heywoodu

twitter:FISCrossCountry twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:01:36⌛Due to the continued outbreak and spread of the Novel Coronavirus and newly announced travel restrictions, the upcoming Coop FIS Cross Country World Cup competitions on 14th-15th March 2020 in Quebec (CAN) have been cancelled.
Standings & recaps to follow 🔜 https://t.co/52fxc64z4o reageer retweet

Er wordt nu gesproken over eind mei, dus Zandvoort en Spanje zullen ook uitgesteld gaan wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zandvoort opener van het seizoen.
(Maja, als het nog ff duurt dan zal dat ook wel op losse schroeven komen...)
twitter:Motorsport_NL twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:26:54De Formule 1 bevestigt ons dat het om eind mei gaat en niet 1 mei (zoals in het bericht van de FIA). Dus ook Zandvoort en Barcelona moeten vrezen voor hun plek. reageer retweet

wordt een druk seizoen met geen vakantiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:53 schreef ijs_beer het volgende:
F1 zandvoort zou worden geschrapt. Eventueel een verplaatsing naar de zomer
https://www.gptoday.net/n(...)andvoort-in-mei-2020
(in hoeverre dat een betrouwbare bron is, geen idee)

Aaaand it's gone...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:12 schreef Nielsch het volgende:
Vooralsnog gaat Wales - Schotland (rugby, six nations) in een vol Millennium Stadium in Cardiff nog door zaterdag...

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

De schakers zijn het niet met je eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen inmiddels wel zeggen: 'alles'

Schakers hebben een bizarre kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De schakers zijn het niet met je eens.

Daar zal verder niemand om Malen.quote:

Ze zullen hier vast een Bergwijn om drinken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zal verder niemand om Malen.

heywoodu

heywoodu

Ik bedoel dan ook de echt goede schakers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schakers hebben een bizarre kijk op de wereld.
Overigens ben ik toch echt niet welkom op de lokale vereniging tot 6 april.

heywoodu

heywoodu

Uiteraard, dat is pas in augustus. Glastonbury is er wel aan.quote:

Ik help het je heel erg hopen dat over 3 maanden de meeste maatregelen los worden gelatenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat we alles tot en met mei wel kunnen vergeten, juni is erg onzeker. Hopelijk vanaf juli weer festivals.
Heb zelf kaartjes voor 909 eind mei, maar daar ga ik al niet eens meer vanuit. Organisatie heeft al aangekondigd kaartjes terug te betalen mocht het niet doorgaan dus dat is erg netjes.
9 augustus kaartjes voor Loveland, daar richt ik mijn hoop dan maar op

Anders met ADE pas weer feesten als augustus ook in het water valt...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik help het je heel erg hopen dat over 3 maanden de meeste maatregelen los worden gelaten
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |